1/22/08

!!! It's H&M Day

לא האמנתי שזה יקרה בזמן הקרוב, או לפני שאסע בפעם הבאה לחו"ל (מה שלא הולך לקרות בקרוב כי הסמסטר התחיל), אבל לתוך ארון הבגדים שלי נכנסו בשבוע שעבר מספר פריטים של הרשת הכה חביבה עלי H&M. ואיך זה קרה, בוודאי תשאלו, הרי אין H&M בארץ - ואגב בנושא הזה, מי מכם שגולש לאתרי street wear ישראליים שבהם מצלמים אנשים ברחוב ושואלים אותם מה הם לובשים (כמו מס' אתרים שהזכרתי כאן באחד הפוסטים הקודמים)
ל-99% מהמצולמים יש איזה פריט של H&M עליהם וכמובן חשוב להם (או למי שכותב את זה) לציין ש"אין את זה בארץ" (דאאאא...). לי אישית יש קראש מטורף על H&M אבל עכשיו אני חושבת שזה אולי בגלל הניחוח החו"לי הזה שלהם... והעובדה שאין את זה בארץ, בניגוד להרבה דברים שכבר יש מזמן, עושה את זה לנחשק. בכל מקרה קרוב משפחה שלי שעובד הרבה בחו"ל שיחק אותה בענק והביא לי כמה פריטים מגניבים כמו למשל ג'קט הקטיפה המגניב הזה:



וגם זכיתי לקבל את הטוניקה הזאת (התמונה מהאתר ההולנדי של H&M):

אז למה אין H&M בארץ? השאלה הזו מטרידה אותי כבר כמה זמן. אז גלשתי באתר של החברה ועשיתי קצת בירורים. החברה הזו היא חברה גדולה ומבוססת, וכל סניף שהיא פותחת ברחבי העולם הוא בבעלות החברה. חשוב לH&M לפתוח סניפים בלוקיישנים נחשקים ונחשבים של שופינג, כמו בשדרה החמישית בניו-יורק. אגב, למי שלא ידע, H&M היא חברה שוודית (אני דווקא חשבתי הולנדית... השוודים האלה, יש להם רעיונות טובים. קודם איקאה, אח"כ H&M , מה הלאה - השתלטות על העולם?) וכל חנות שנפתחת היא בהחלטת החברה. כלומר, נראה לי שישראל זה לא לוקיישן שעדיין מתחשק להם להתעסק איתו. הם גם מציינים במפורש באתר שהם לא עובדים בשיטת הזיכיון (לידיעתכם: זארה ומנגו בארץ מופעלים ע"י זיכיון). מלבד חריגה אחת: איזו חברה סעודית קיבלה זיכיון לפתוח חנויות של הרשת במזה"ת (לא להתרגש, זה לא כולל אותנו...) וכבר נפתחו 4 חנויות בכווית ובדובאי. לאחרונה השתעשעתי קצת ברעיון של "להביא את H&M לארץ" אבל משום מה לא נראה לי שתואר בפסיכולוגיה ובתולדות האמנות, חצי תואר בעיצוב גראפי וחשבון בנק מצומק (עקב עודף שופינג) זה מה שדרוש בשביל העניין. אני מניחה שבשביל להשיג את הזיכיון הנכסף צריך להיות בעל הון, עם תוכנית עסקית מפורטת - סטייל לב לבייב שהביא לנו את זארה. ועל כך אימרו אמן. ובינתיים, אף בעל הון כזה לא הרים את הכפפה, למרות שנראה לי שזה יכול להיות לו משתלם ביותר. אז מר נוחי דנקנר היקר, אני פונה אל הלב שלך, אולי תביא לנו את H&M ? (ממילא חצי מדינה שלך, מה זה עוד איזו חברת בגדים קטנה...) ועד שזה יקרה אתם יכולים לגלוש להנאתכם באתר של החברה (אני ממליצה על האתר ההולנדי, שבו יש אופציה של אונליין שופינג ואפשר לראות הרבה פריטים) ולפנטז מה תקנו בנסיעה הבאה שלכם לחו"ל..

0 comments: