2/23/08

נעליים קונים מהר!!



אהלן!
החורף לא ממש עושה סימנים של סיום, ונראה שעדין נכונים לנו כמה ימי גשם וקור, אבל אנחנו הרי עם הפנים לאביב ולקיץ, ואין כמו סנדלים כדי לחמם את האוירה. אז איגדתי לפניכם מספר זוגות של סנדלים שמצאו חן בעיני ברחבי הרשת. תיכף אפרט עליהם, אבל קודם כל כדאי לציין שהקיץ מסתמן עידן העקבים הגבוהים והפלטפורמות. הידד! כל הגמדות החמדמדות (כמוני) יכולות להריע, ולשמוח שהקיץ יש לנו תמריץ להצטרף לגובה הממוצע האנושי (בשנה שעברה אופנת נעלי הבלרינה היתה פשוט אסון. ולא כי זה היה מכוער או משהו. הנעליים האלה היו כל כך נוחות שיצא שכל הקיץ והסתיו הסתובבתי בלי אפילו סנטימטר אחד של עקב לרפואה...). נראה לי שנעלי הבלרינה לא יעזבו את חנויות הנעליים והרשתות הגדולות גם הקיץ הזה, אבל הרי יש לנו כבר כאלה בארון, אז אנחנו נתמקד בחידושים. כן כן, הפלטפורומת חוזרות וכן ה-Stacked heel וה-Chuncky heel. (חס וחלילה לא צריך לדדות על עקבי סטילטו - עקבים עבים יתקבלו בברכה ואף יותר מכך!) אז לפני ש"נרד אל העם" נתחיל קודם כל ביצירות האמנות, הנעליים שנראו בתצוגות האופנה של Prada ו-Miu Miu (היינו הך) לקיץ זה:



אלו סנדלים של פראדה מזמש (יאמ יאמ) עם עקב עבה - נראות מעט פסיכודליות לא?? בעיני הן ממש יצירת אמנות ואני חושבת שמי שאחראי על הנעליים בפראדה לחלוטין התעלה על עצמו השנה. שאפו! (אגב התמונה לקוחה מהאתר הזה). חשוב גם לראות את החלק הקדמי של הנעליים כדי להבין כמה הן מופלאות ומושקעות, אז הנה תמונה שסרקתי עבורכם מתוך מגזין Vogue האמריקאי של חודש זה. מדובר באותה נעל בדיוק (Prada suede T-strap sandal) רק בצבעוניות שונה:



דוגמת הטוליפ ההפוך הזה פשוט נפלאה. ובבית העיצוב האיטלקי הזה אין גבול להשקעה, כפי שתראו, ולהלן נעליים של מיו מיו (התמונה מאתר net a porter):


וואו - גילוף עץ מטורף! אין ספק, האיטלקים ממשיכים לבסס את מעמדם כאימפריית נעליים..
אגב, מי מכן שתזדרז לקנות את הפלטפורמות או סנדלי העקב שלה לקיץ זה (אני מבטיחה לכם שאשתדל מאוד, כשיתחיל להיות מבחר סביר בחנויות) תוכל לשלב אותן יחד עם גרביונים ושמלה בסוף החורף הזה. למשל, כמו בדוגמה הבאה:


התמונה הזו הופיעה באתר The Sartorialist (למי שלא יודע, זה אתר שמנוהל ע"י סקוט שומן, אותו בחור של ה- Face Hunter רק האתר הזה יותר posh ויוקרתי לעומת הפייס האנטר שמציג בגדי רחוב גרובים מגנוביים ואקספירמנטליים. בסרטוריאליסט מדובר יותר על הוט קוטור כפי שנלבש ע"י אנשים עשירים ודוגמניות, שגם מסתובבים ברחוב לפעמים וגם מצולמים בעיקר בכניסה לתצוגות האופנה הנחשבות. חשוב לציין, שגם הסרטוריאליסט וגם הפייס האנטר הינם אתרים משובחים ביותר!!). התמונה הופיעה כבר לפני יותר מחודשיים אבל היא ממש נתקעה לי בראש. היא נראית טוב, לעזאזל!!! טוניקה או שמלה קצרצרה + גרביונים בצבע דומה + מעיל זמש ארוך עם צווארון פרווה + כפכפי פלטפורמה קיציים = מדהים. אני לא מתה על הפלטפורמות האלה בדיוק אבל בקלות אפשר להמירן למשהו אחר. ומה שלא ברור עוד, שלמיטב זכרוני התמונה צולמה במילאנו. חורף, מילאנו - איך היא לא קופאת מקור עם האאוטפיט הזה. רואים גם שהרצפה רטובה - ירד גשם עד לא מזמן אז איך אין עליה אפילו טיפה אחת?? זה מעורר תמיהה והתפעלות. אבל כנראה שהיא בדיוק יצאה מרכב השרד הצמוד שלה, דילגה בקלילות את החנות הקרובה וצולמה כשהיא בדרך חזרה לרכב השרד שיביא אותה בביטחה ובצורה יבשה ליעד הבא שלה (היא בטח לא צריכה ללכת ברגל, בקור ובגשם מהבניין הרב תכליתי לבניין הראשי, כשיש לה רק 5 דקות להגיע לשיעור הבא שלה...). בקיצור, לא משנה מי היא או מה היא, אפשר לקבל השראה מהלוק שלה וליישם אותו ברגע שיתחיל להיות קצת יותר חמים. אז אני חוזרת, המתכון הוא:

טוניקה / שמלה קצרצרה
+
מעיל דק ארוך (אפשרי טרנץ') אפשר גם להמיר את המעיל בסוודר סבא ארוך כזה עם כפתורים** (העיקר שהשכבה העליונה - המעיל או הסוודר - תהיה יותר ארוכה מהשמלה, כך יווצר משחק אורכים מעניין)
+
גרביונים
+
סנדלי פלטפורמה קיציות
=
היכונו לכך שיסובבו אחריכן מבטים ברחוב.

יש לציין שכדאי לשמור על פלטת צבעים מתונה, כדי שלא ייצא קרקס!! (מי שנמצאת בקבוצת המתקדמים בתחום שילובי צבעים רשאית להעיז יותר...)
ולגבי הנעליים שהצגתי בתחילת הפוסט - הנה הפרטים עליהן:
1. סנדלים של בית האופנה האיטלקי Marni. שילוב יפה של חרדל וכחול כהה. התמונה לקוחה מ-Browns הלונדוני.
2. סנדלים של Twelfth St. by Cynthia Vincent Shoes לקוחים מאתר shopbop.com
3. סנדלים מקסימים בסיגנון גלדיאטור של Dolce Vita, גם מאתר shopbop.com. אני מתכוונת לאתר לי זוג כזה!!
4. פלטפורמות מעור מבריק (Patent Leather) של Kork-Ease נמצאות ב-Urban Outfitters
5. סנדלי Sling-back גם הם מעור מבריק אפור ומרהיב, עם עקב שפוי מבית Ash. שימו לב, דוגמת שתי הרצועות העבות שיוצרות איקס מלפנים תהיה חמה מאוד הקיץ. להשיג ב-shopbop.com

** דוגמא לסוודר סבא שהתכוונתי אליו היא למשל זה של טופשופ - (כמובן לא חייב להיות שחור ונא להשאיר פתוח ולא לכפתר בבקשה, כדי שייראו את מה שיש מתחת)


0 comments: