2/23/08

ציפור כחולה לחשה לי

מצאתי לאחרונה אתר ממש מגניב לקניית בגדי וינטג' אונליין. האתר הזה נקרא BLEUBIRD והוא למעשה נמצא בתוך e-bay, כלומר הקניות מתנהלות דרך אי ביי וכמובן שזה עובד בשיטת המכרזים: יש מחיר התחלתי ועד לסגירת המכרז אפשר להציע הצעות מחיר. לבסוף מי שהציע את המחיר הגבוה ביותר נכון למועד סגירת המכרז זכאי לקנות את הפריט, במחיר שהציע, כמובן. אי ביי, אתם יודעים... אני קצת מתביישת להגיד, אבל בחיים לא קניתי באי ביי - אני קצת חוששת מלשים את פרטי כרטיס האשראי שלי באינטרנט, ובנוסף לזה עניין המיסים בארץ שיכולים להיות מוגזמים, מופקעים ואף לעלות על מחיר הפריט שקנית קצת מרתיעים אותי. אבל אני בטוחה שיש המון אנשים שנהנים לקנות בדרך הזאת ובטח הם משיגים דברים מגניבים. ולעניינינו, מדובר באתר שמוכר בגדי וינטג', במחירים ממש שווים לכל נפש - לדעתי כמעט כל המכרזים מתחילים ב-9.99 דולר אמריקאי, שזה באמת זול, אם כי הפריטים השווים באמת מאמירים לכיוון ה-70 דולר ואולי אף יותר מכך... חוצמזה, נקודה לזכות האתר, יש להם סטיילינג ממש אדיר ודוגמנית (או בעצם שתי דוגמניות) ממש כריזמטית ש"מוכרת" היטב את הבגד. בצילומים הם מציידים את הדוגמנית, מלבד בפריט הנמכר, בשרשרת, טבעת, משקפי שמש ואיזשהוא אביזר לשיער. הרבה פעמים הם חוזרים על עצמם עם אותם אביזרים אבל זה בהחלט לא משעמם והכל נראה על הדוגמניות יפה ומגניב. כל הכבוד להם! להלן כמה דוגמאות:



כשתגלשו לאתר הזה, אולי לא תראו את התמונות האלה כי כנראה נגמר המכרז. לפעמים גם יוצא שכאילו "אין כלום בחנות" כי המכרזים הסתיימו, הפריטים שהועלו נמכרו והם עוד לא העלו פריטים חדשים למכרז. למיטב ידיעתי הם מעלים כל שבוע ביום שלישי או רביעי כ-20 פריטים. אני גולשת לאתר הזה בעיקר בשישי-שבת ואז בדרך כלל ניתן לראות את כל הפריטים. אז מה, מגניב, לא??
כל מי שמתמחה בקניות באי ביי יכול להינות ואם לא, זה הזמן לתפעל שוב את הדודה מאמריקה!

1 comments:

תמיד שאלתי את עצמי האם נשים יכולות לקנות בגד בלי מדידה מוקדמת ?

אזה הנה מסתבר שכן ...