4/3/08

אחותי, יש לך טעם טוב!

שרה ג'סיקה פרקר הופיעה לפרמיירת סרטה החדש "Smart People" (עוד לא Sex and the City - The Movie, צריך עוד טיפה'לה להתאפק, הסרט אמור לצאת לאקרנים בארה"ב בסוף מאי - אז בואו נאסוף את עצמנו עד אז...) באאוטפיט ה"הו-כה מתוקתק" הזה

התמונה לקוחה מ-Style.com
בואו ניקח קודם כל איזו דקה או שתיים כדי להתעשת. רמת המושלמות פה גבוהה ביותר.
ועכשיו לאנליזה המדוקדקת שתעזור לנו להבין מה בדיוק היה לנו פה ולמה זה כל כל טוב:
שימו לב לז'קט הקצרצר והוורוד, סטייל הז'קט של מנגו שבא לי עליו בטירוף כפי שראיתם בפוסט ההוא. (כמובן שזה לא אותו ז'קט - שרה לא לובשת זוטות כמו מנגו, שלה הוא של המותג Jil Sander. מתחתיו טוניקה משיית בצבע כחול כהה, מכנסיים/טייץ שחורים בגימור מבריק סטייל עור. והאקססוריז. הו, האקססוריז: סיכת מניפה צהובה על הז'קט (גאוני!!!), נעליים כסופות, ולסיום תיק מנומר קטנטן. הכל פה מחושב ומדויק: שלל בדים וגימורים מבריקים, צבע חזק אחד שממקד את המבט, קמצוץ של צהוב וקורטוב של מנומר. Just Fab !!

לידיעתכם, השילוב של ורוד פוקסיה + הדפס מנומר הוא סטרטאפ אמיתי. אני כבר עליתי על זה לפני כמה וכמה חודשים, בתחילת החורף ועוד לפני שפתחתי את הבלוג הזה, אבל על כך תוכל להעיד רק חברתי שני, עמה דנתי על הרעיון הזה ושתינו יישמנו אותו - כל אחת עם הפריט המנומר והפריט הוורוד ממלתחתה שלה - והיינו מבסוטיות לאללה...
* הערה חשובה - מי שמכיר אותי או מי שלמד להכיר אותי ואת הסגנון שלי מהבלוג הזה בוודאי יודע שאין לי ממש חיבה להדפסים מנומרים ולמען האמת יש לי רק פריט אחד קטן מנומר בארון (ואני לא ממש לובשת אותו המון). החוכמה היא להוסיף ללוק רק קמצוץ של מנומר, כמו התיק הקטן של שרה ג'סיקה, וזה בהחלט מוסיף להופעה ומשדרג אותה (ועוד הסתייגות, כמובן שמנומר לא הולך עם כל מלבוש...).
אז נא להכניס את הלוק הזה להארד דיסק ומעבר לזה לא נותר אלא להתפעל. אכן, בחורה חכמה...
אני כבר לא יכולה לחכות ליציאת הסרט. יאמ יאמ יאמ !!

2 comments:

בהחלט! מצפה כבר להגעת הסרט.
ואיך לא הכרתי את הבלוג הזה קודם? מקסים, אחזור לכאן.

תודה! נהנית? ספר גם לחבריך...