4/6/08

קל כמו נוצה



נתקלתי אתמול בקישוטי השיער המקסימים האלה, מבית Urban Outfitters. מדובר על קשתות וסיכות מעוטרות בנוצות, עדינות ומתוקות, הנושאות איתן משב רוח של שנות העשרים (של המאה העשרים). נהדר. לחובבת ציוצים ודיטיילס כמוני, אין דבר נחמד מזה. כמו כן, כשראיתי את הקשתות האלה, מיד דיגדגו לי קצות האצבעות. זה ממש דורש איזו עבודת "עשה זאת בעצמך"... כבר מזמן התחשק לי לעשות משהו עם נוצות אבל לא בדיוק מצאתי את הנוצות המתאימות. ברשת "אבגד" (סיטונאי החרוזים - למי מכן שאוהבת להכין תכשיטים בעצמה, אני ממליצה, המחירים שם זולים מהמחירים בחנויות החרוזים בקניונים) לא בדיוק ראיתי נוצות, ובפעם האחרונה שיצא לי לבקר ב"פנאי לי" בת"א (חנות מצוינת!) מצאתי נוצות, אבל צבועות בצבעים זרחניים וילדותיים מדי. הנוצות שכאן ממש אותנטיות - חומות ומנומרות, ויש גם נוצות טווס כפי שאתם רואים. למי שלא מפחד לעבוד עם הידיים זאת נראית לי משימה ממש לא קשה ליצור קשת כזו. אולי בחופשת פסח, בין כתיבת סמינריונים להתכוננות למבחנים אמצא זמן פנוי להכין אחת (אם, כמובן, אמצא נוצות ראויות) - הלא גם השיער רוצה אקססוריז !

אגב, להלן דוגמה לשימוש בקשת נוצות לפני כשבועיים ברחובות סן פרנסיסקו, באדיבות בלוג ה-Street Wear המוצלח והמעניין, הנקרא Fashionist:

4 comments:

נראה לי ממש שטות להכין דבר כזה, אבל איפה אפשר למצוא נוצות יפות ולא גדולות מידי?

שאלה טובה. גם לי זה נראה מאוד קל להכנה אבל נתקעתי בשלב מציאת הנוצות. כל מה שהצלחתי למצוא בחנויות יצירה/מלאכת יד היו נוצות קרנבליות וצבעוניות במיוחד. לא ממש מתאים...

כן, מניסיון חנויות יצירה לא מתאימות לדברים כאלה.
אבל אני אקדיש לזה מחשבה.

אצלנו בחנות סיפורי תחרה(בזל פינת דיזינגוף) יש קשתות כאלו, כל מיני צבעים