4/18/08

הפרסומות. הכי. מופרכות.

כאשר עלעלתי לאחרונה במגזין אופנה נתקלתי בפרסומת הזו לבושם של בריטני ספירס:


קאם און! זאת בריטני? התמונה כל כך ישנה ומרוטשת בפוטושופ שאפילו אמא שלה לא מזהה אותה... אגב, תזכורת איך בריטני נראית לאחרונה

זאת גרוטאת-הפופ המוכרת לנו: שיער חום, שזירה גרועה, וגזרה כללית שהולכת ותופחת (היא מסתירה את הבטן ע"י התיק. טריק יפה...). בכל מקרה, על מי אתם עובדים פרסומאים יקרים? I don't Believe it's Britney ! הפער בין המציאות לפרסומת גדול מדי... לא קונה!!!
ומה דעתכם על הפרסומת הבאה, גם היא של בושם הפעם של הזוג "המלכותי" ויקטוריה ודיוויד בקהאם:


למיטב הבנתי, בפרסומת אמורים להציג בפנינו אנשים/דוגמנים נחשקים, וכך לגרום לנו לרצות להיות כמותם. וכדי להידמות להם, אנו יכולים לסור לקניון הקרוב ולקנות את המוצר. אבל כאן יש בעיה: אני לא רוצה להידמות להם! ויקטוריה בקהאם נראית יותר כמו איזה סייבורג ופחות כמו בנאדם (מרוב הניתוחים הפלסטיים והבגדים ההזויים) ובעלה מזיין מאחורי הגב כל מה שזז - וכל העולם יודע... הבקהאמים ממש לא משמשים לי מודל לחיקוי ועל אף מליוני הליש"טים שיש להם בבנק, אני לא(!) רוצה להיות כמוהם. גם את זה אני לא קונה!
ולסיום, הפרסומת של Replay:

התמונה מאתר Replay

אני יודעת שהסקיני הוא אאוט והבויפרנד ג'ינס אין, כן כן כן... אבל שימו לב לבחורה השניה מימין: השילוב של החולצה הרחבה והתפוחה הזאת + ג'ינס הבויפרנד הרחב נותנים לה גזרה של קובייה (סטייל של בלוק איטונג...). זאת דוגמנית רזה (אני בטוחה) שנראית הרבה יותר שמנה ממה שהיא. מה יהיה כשהבחורה הממוצעת והעגלגלה משהו תרצה לשכפל את הלוק? זה ייגמר לא טוב... אנחנו רוצות להראות חטובות, ולא שמנות יותר מכפי שאנחנו (לפחות רובנו, אני מניחה...). בשורה התחתונה: פרסומת לא נחשקת בעליל.

ולסיכום, אני יודעת שפרסומות אמורות ליצור אשליה, אבל פרסומאים יקרים, קצת נכשלתם בתפקידכם הפעם. האשליה התפספסה והיא נהייתה מעין חלום בלהות יותר מאשר אשלייה נחשקת. I Ain't Buying It !!!
שבת שלום!

0 comments: