5/7/08

התאווה לנעליים נמשכת!

אני חושבת שהקיץ אני הולכת לשבור את כל השיאים של קניית נעליים ו/או הגיגים עליהן. ושלא תחשבו שלא הצטיידתי כבר בכמה זוגות קיציים חדשים. כמו למשל:




זוהי קנייה יחסית חדשה, מלפני שבוע בערך. נעלי ה-buffalo (כן, כן, Buffalo, שמעתם נכון) המגניבות האלה נמצאו ב"בהונות". האמת, לא היה שם מבחר שהפיל אותי (אתם יכולים לראות בעצמכם באתר). כמו כן, התחלתי להבין שכל הנעליים שאני רואה במגזינים ובאינטרנט ומזילה עליהן ריר כפי הנראה לא מתכוונות להגיע הקיץ לארץ, או שהן מבוששות לבוא (מבוששות ביג טיים!). אולי נראה אותן בקיץ הבא??? איפה כל הסנדלים עם הרצועות המרובות וההצטלבויות?? לא ברור. בכל מקרה, במסגרת טרנד ה"כמה שיותר רצועות ככה יותר טוב" שאני שרויה בו, הצלחתי למצוא את הסנדלים המגניבים האלה. והנה עוד קנייה, שנעשתה כבר די מזמן ברשת אופנה ידועה (נמאס לי כבר לפרסם אותם, והם גם קצת עיצבנו אותי לאחרונה):


אלה לא כל כך ליום יום, אם כי למרות העקב האימתני הן נוחות הרבה יותר ממה שציפיתי (אולי זה בגלל שיש פלטפורמה מקדימה, ואז הקימור של הרגל קצת יותר מתון...). בכל מקרה, בשעות הערב הן עושות את העבודה וחוץ מזה הן מגביהות אותי בטירוף - כיף!!!
אבל כמובן שאני בחורה גרידית וחמדנית, ולא אסתפק במה שיש לי בבית. כבר שבועות (חודשים אפילו!) אני שואלת את השאלה מה קורה עם שלושת דגמי הנעליים הבאים (שאגב, כולם מ-Nine West):







ולמה לעזאזל אף אחד מהזוגות האלה לא נמצא אצלי בארון כבר מזמן?? זה לא שיש לי איזו חיבה מטורפת לניין ווסט, ואפילו, מניסיון, הנעליים שלהם הן לא מהנוחות בעולם. אבל, שלושת הדגמים האלה הם בדיוק בדיוק מה שאני מחפשת ומה שלא מובן הוא מדוע היבואנים הישראליים של ניין ווסט לא הביאו אפילו שביב מזה?? (אפילו לא דגם אחד מהנ"ל!). ביקור בשתי חנויות ניין ווסט באזורי - בגרנד קניון ובקיריון - הציג בפני מבחר נעליים משעמם עד פיהוק. איך הם הצליחו להביא דווקא את הדגמים הכי משעממים, טחונים, צפויים, וכל כך שנה שעברה? זה מאוד לא ברור לי. כל הבלוגריות החמודות שאני מבקרת בקביעות כבר נועלות את הנעליים האלה חודשים על גבי חודשים. זה כאילו שבשורת הגלדיאטורים על עקב לא הגיעה לארץ, אנחנו ממש בגלות אופנתית מסתבר. טוב, ראיתי כבר סנדלי גלדיאטורים בכל מיני מקומות, אבל רק השטוחים והקלאסיים. אני לא מחפשת כאלה. אגב, שלושת הדגמים המדוברים כבר נמכרים אונליין במחירי סייל אטרקטיביים ממש (60 דולר!! אני אקח שניים...). אני שוקלת ברצינות להזמין מחו"ל. אבל תחשבו על זה - זה הכי מפגר בעולם, להזמין מחו"ל מוצר, כשהרשת שמשווקת אותו קיימת בארץ. זה נראה לי ממש טמטום. חוצמזה, כשחשבתי קצת יותר על הזמנה מחו"ל הגעתי למסקנה שנעליים זה לא הדבר שהכי כדאי להזמין. כי אם יש בעיה עם המידה, נתקעת עם נעל חסרת שימוש, בעוד שאם החולצה שהזמנת קצת גדולה, תמיד אפשר לתקן. וגם מידת הנעליים שלי משתנה בהתאם לדגם: אפילו בנעליים של אותה חברה, לפעמים אני מידה 36 ולפעמים 37. כך שזה די בעייתי. אם היינו בארה"ב אין בעיה, האונליין שופינג שם כל כך ממוסד שזה מטריף אותי. אפשר להזמין הביתה הכל, למדוד ולנסות. לא טוב? שולחים היישר בחזרה ומחליפים למשהו אחר. או שמקבלים את הכסף בחזרה. בכלל, מדיניות ההחזרות שם היא מאוד לטובת הלקוח (אתה מקבל כסף ביד חזרה, ולא זיכויים חארטה כמו אצלנו) אבל זה כבר סיפור אחר...
בקיצור לא נותר לי אלא להסתכל על בלוגריסטיות כמו לולו, מ-everybody is ugly ולהזיל ריר על הנעליים:

בקרוב אצלנו. אמן... חג שמח!!!

3 comments:

הכי עצוב שניין ווסט פשוט העתיקו דגמים של בלנסיאגה ודיור משנה שעברה וחלק גם מהשנה...טוב נו...הם הרבה יותר זולים:)

רק רציתי לומר לך, שהיום הייתי בקניון גבעתיים. ויש שם בניין-ווסט את הזוג נעליים השחור שבתמונה הראשונה. הוא מהמם - כך שאת יכולה ללכת לקנות אותו :)

מעניין... עוד לא ראיתי את זה באיזור חיפה. איזו אפליה!! בכל מקרה, כבר השגתי אותן, אם כי ממקום קצת יותר רחוק מקניון גבעתיים :)