5/7/08

באנגלית זה נשמע יותר טוב...


התמונה היא חלק ממודעת פרסום של Coach

Bangles. איזה שם חמוד לצמידים הרחבים האלה. בכלל, לדוברי האנגלית יש שמות ספציפיים לסוגי הצמידים השונים, שמאפשרים הבחנה מדויקת: ...Bangle, Cuff, Charm-Bracelet ואילו לנו יש רק - "צמיד", אנונימי וכללי. כל חובבי האקססוריז שביניכם יודעים שהמילה צמיד כוללת בתוכה הרבה תת-מחלקות. הקיץ, הדיבור הוא במיוחד לגבי המחלקה של הצמידים העבים והצבעוניים, רצוי בשילוב מתכת ועוד חומר, למשל צמידי הנחש האלה של Tod's:


מלבד מוטיב הנחש שמגיע בשלל וריאציות, כמו זה של Nine west...



...יש גם את מוטיב ה"צ'ופצ'יקים ממתכת שחוזרים על עצמם מסביב לצמיד, כמו בצמידים של המותג Coach:


הרעיון הוא לענוד כמה כאלה, בצבעים שונים ובצורה אקלקטית. אפשר גם לשלב אותם עם צמידי מתכת חלקים או צמידים אחרים בסגנון דומה. האמת היא שאני קצת נרתעת מהצמידים העבים כי יש לי יד יחסית רזה וצמיד כזה גורם לה להיראות יותר רזה, אז לרוב אני מסתכלת עליהם מרחוק ומקנאה בבחורות עם פרקי יד עבים יותר. אבל נראה לי שהקיץ אני אעיז יותר, וחוצמזה, עדיין קריר (לפחות בשעות הערב) ולובשים עוד חולצות ארוכות, אז אני יכולה לענוד צמידים מעל שרוול החולצה. ומה דעתכם על הצמיד המגניב הזה של Juicy Couture:

הרעיון מקסים בעיני: צמיד שמצויר עליו צמיד מסוג אחר. כמו כן, ה"גורמט" הזה מהווה Pattern נפלא. שיחקו אותה.

**ולסיום, בלי קשר לצמידים, תציצו בלינק הבא העוסק במעצבי אופנה שהושפעו מהאמן Gustav Klimt. מזה זמן מה אני רוצה לעשות פוסט בנושא, אבל אם Style.com כבר טרחו אז למה לא. הקרדיט כולו שלהם. תהנו...

2 comments:

דווקא מלא צמידים על זרוע עבה [במיוחד אם היא עבה בחלק העליון הידוע לשמצה] זה לא משהו שמומלץ. למה? כי אז החלק הרזה של כל הזרוע, המפרק ליד כף היד, מוסתר. ולמה לנו להסתיר את החלקים הרזים והמעודנים יותר?..

אני מסכימה, אבל לפחות מי שיש לה זרוע יותר עבה (להיות בעלת זרוע יותר עבה משלי זה לא קשה, אני הרבה מתחת לממוצע...) יכולה לענוד את הצמידים בלי שיחליקו לה מהיד או ייראו ענקיים ביותר. גם לא צריך לשים ערימה, אפשר רק אחד או שניים...