5/18/08

כמה נשנושים לשעות בין הערביים


התמונה לקוחה מאתר התמונות של Krisatomic ב-flickr

לפי בקשת הקהל (וגם אם לא אתם ביקשתם, קבלו בכל זאת...), שלושה אתרים/בלוגים מ-ה-מ-מ-י-ם, כפי שרק בלוגרים אירופאים (מאנגליה, צרפת ונורווגיה- בהתאמה) שיש להם חיים מעוצבים לחלוטין, רמת אסתטיקה גבוהה, ורצוי מצלמה דיגיטלית Canon EOS 5d (מקצועית לחלוטין, בשווי פעוט של עשרת אלפים ש"ח), יכולים לספק. ושלא יווצר הרושם שאני רומזת שרק המצלמה אחראית לתמונות המטמטמות - גם בחירת הפריימים והעין העיצובית חשובות לא פחות. ולכל הנ"ל, כמובן, יש את זה.

ואלו הם:

1. Krisatomic. בלוג מדהים. גם מאיירת, גם מצלמת, גם אופנתית, גם יפה וגם אופה. וצילומי המזון האלה!! מההה זהההה ?? OMG, נכבשתי לחלוטין בקסמיה... (חמישה כוכבים בסולם אפונה!)

2. garance dore / une fille comme moi. הבלוג בצרפתית אבל אני בטוחה שלאור האיורים המקסימים (גם היא מאיירת) והתמונות האיכותיות של האנשים היפים, השפה לא תהווה מכשול.

3. Style Bytes - נורווגית שיקית ומדליקה, שבין היתר מגדלת חזרזיר (בעצם נראה לי שזאת חזרזירה) בשם Molvin כחיית מחמד. החיים בצפון הקר של אירופה מעולם לא נראו טוב יותר!

5 comments:

רוב הסיכויים שאת מכירה...אבל אם לא,אליקס המקסימה:

http://www.thecherryblossomgirl.com/

גם בצרפתית...אבל היא משתדלת לתרגם

http://www.fashionista.co.il/fashion63-65.html

אגב הבלוג שלך ממשמעולה...הוספתי למועדפים ואני בודקת אותו כל יום:)

לא הכרתי דווקא. אתר יפה - מאוד: "בואו נשחק בסטייליסטית"... :)

היי
את ממש צודקת
הבלוגרית מלונדון פשוט משחקת אותה עם הצילומים, מזמן לא ראיתי תמונות כל כך מעוררות ומלאות השראה, היא תותחית..ואת עוד יותר שאת מכירה לנו אותה....זה עוזר לדרבן את עצמי לשלוח לך כמה תמונות מקופנהגן הקיצית

http://del.icio.us/michalica
הנה אני חולקת איתך את הדלישס שלי והאתרים שהמלצת עליהם יכנסו חיש קל לדלישס שלי גם.
תודה!

מעולה!
Thanks for sharing!