5/24/08

מה הקשר בין לוסי לו לאמנות מיקנית ??

התמונה לקוחה מאתר רשת ABC מפיקת הסדרה "קשמיר מאפיה"

התחלתי לאחרונה לצפות בתוכנית Cashmere Mafia, שמדברת על ארבע חברות ניו יורקיות, נשים מצליחות ואמביציוזיות, אשר מנסות לנהל גם קריירה משגשגת וגם חיי משפחה וזוגיות, במקביל. סטייל סקס אנד דה סיטי רק שבמקרה הזה הבנות הכירו בעת לימודי למנהל עסקים ומחציתן נשואות + ילדים. הסדרה חמודה, ומוקד עניין חשוב בה, כמובן הוא האופנה. בעיקר בולט הסטיילינג של לוסי לו (באדיבות פטרישיה פילד - השם מוכר לכם מאיפה שהוא?), הכולל שילובים מעניינים של בגדי זהב וכסף באאוטפיט אחד (נחמד מאוד!) ועגילי ענק שונים ומגניבים (בעצם, את רוב הדמויות בסידרה היא מאבזרת בעגילי ענק. זה כזה טרנד. אולי במקום פרחי הענק שהיא נהגה לאבזר את קארי ב'סקס והעיר'...). בכל מקרה, בפרק האחרון התלהבתי מהעגילים שאתם רואים למעלה (אגב, גם הפונצ'ו הכתום הזה הזכיר לי משהו. נראה לי שראינו אותו כבר בסרט 'השטן לובשת פראדה' בסצינה בה נייג'ל לוקח את אנדי לארון הבגדים של המגזין ונותן לה כל מיני goodies. אני חושבת...). המצלמה לא ממש עשתה זום על העגילים, ולכן לא ראיתי בדיוק מה טיבם, אבל הם מאוד הזכירו לי את הדבר הבא:

מסיכת מוות מיקנית מזהב, סביבות 1500 לפנה"ס

מיקנה היתה עיר יוונית חשובה ומשגשגת, באלף ה-2 לפנה"ס ואחד הממצאים האמנותיים החשובים של התרבות המיקנית הוא מסיכות מזהב, שעליהן מתוארים פני המתים. זה נראה לי הגיוני שמעצבי תכשיטים יקבלו השראה מפרטי אמנות ומתכשיטים עתיקים, אך עם זאת, במחשבה שנייה, זה די מורבידי לעצב עגילים שהרפרנס שלהם הוא "מסיכת מוות", עם כל היופי שבה... בכל מקרה, בירור קצת יותר מעמיק (תודה לאתר this next ולבלוגרית FashionKitty) העלה שלא מסיכת מוות ולא בטיח, כולה מדובר בעגילים בצורת ראש של אריה:


התמונה לקוחה מ-The Antique Store
אז אפשר לומר שהלימודים שלי (ובמקרה זה תולדות האמנות) משפיעים עלי קשות ומעוותים את תפיסת המציאות שלי... בכל מקרה, על אף שלא מדובר במסיכות המיקניות, אני מחבבת את העגילים האלה! לא בטוח שהייתי עונדת אותם (אני כרגע בתקופת משקפיים [לפני זה נהגתי להרכיב עדשות כל הזמן] אז קצת לא מסתדר לי משקפיים + עגילים גדולים, זה יותר מדי עומס באיזור הפנים) אבל הם מגניבים ביותר והולמים את לוסי לו..
* אני צופה עכשיו במקביל באירוויזיון, אירוע שתמיד משעשע ומבדר לצפות בו (מה נסגר עם הפיראטים מלאטביה ??!!), אם כי בשורה אופנתית כפי הנראה לא תצא משם - לפחות לא ממה שראיתי עד כה... :)
שיהיה לילה טוב ושבוע טוב!

2 comments:

הפונצ'ו הזה היה גם בסרט "השטן לובשת פראדה"..
יש איזו סצינה בסרט שהיא מגיעה ל"ארון" ואז היועץ אופנה הזה(זה הקירח השם שלו ברח לי חחח) מביא לה את הפונצ'ו הזה והיא אומרת "פונצ'ו??" והוא אומר לה" תקחי מה שאני מביא לך"..
חחח טוב אני זוכרת את הסרט בע"פ..

היא פשוט מהממת אז לא חשוב מה הקשר בינה לבן אומנות מיקינית ... אגב אוהבת "השטן לובשת פראדה" אני חושבת שהייתי יכולה להיות דמות מרכזית בסרט חחח