6/15/08

כלבו

שאריות מיום חמישי האחרון: שמלה אחת שהואלתי להשאיר בקאלה... הגעתי למסקנה, קצת מעציבה, שלבן זה לא ממש הצבע שלי. וחבל, כי יש לי בארון הרבה לבן. לא שזה כזה נורא, אבל יש צבעים שטובים לי יותר. אז החלטתי לוותר על השמלה הזאת, על אף הפרחים הפלאפיים מסביב למחשוף! בנוסף היא היתה שקופה משהו, וגם לא נראה לי ששמלה לבנה היתה מתקבלת בחתונה בעין יפה. נישאר עם התמונה למזכרת:



ועוד כמה קצוות - לק כחול שאני מאוהבת בו כעת:



וגם מה שלבשתי הערב, מוצ"ש:



מסתבר שיש לי ראש! וגם פנים... לאט לאט תגלו. קצת קשה לי עם האקסהיביציוניזם הזה, אם כי העובדה שפתחתי בלוג מעידה במידה מסוימת שאני מוכנה לחשיפה. אז מה היה לנו: אנסמבל חביב של טוניקת מנגו2, סנדלי גלדיאטור של ניין ווסט וטייץ מבריק של אמריקן אפרל, שהאפקט שלו הצליח לחמוק לחלוטין מהתמונה. בווו...
שיהיה שבוע טוב !

1 comments:

ואואו איזה פיספוס חיי!
אני מחפשת בנרות שמלה כזאת (בז'\שמנת)כמו זאת שמצאת בקאלה..פשוט מושלמת!! אוף אני כ'כ חייבת כזאת..