8/3/08

וסטי

אני עכשיו בתקופת מבחנים, מה שאומר ש:
א. על כל שעת למידה אני מעניקה לעצמי שעתיים מנוחה.
ב. מרכיב תזונתי עיקרי הוא גלידת בן אנד ג'ריז (טעמים מועדפים: סורבה Berried Treasure, וגם Chocolate for a change).
היום למדתי חומר חמוד ומעניין (אמנות הבארוק - הרבה בדים אדומים, שערות מתנפנפות, פאתוס והתלהבות) ולקחתי את היום באיזי, לפיכך היתה לי בערב אנרגיה להשתעשע קצת עם המלתחה שלי. החלטתי לבחור בנושא "וסטים" כי זה לבוש השכבות היחידי האפשרי בחום יולי-אוגוסט (האמת היא שגם זה בקושי...). אז הנה שלושה וסטים שונים, מראות שונים, ואחת אני (משועשעת ביותר). התוצאות לפניכם:





לילה טוב ובהצלחה לנבחנים!

6 comments:

אחלה בלוג! אהבתי...

צחקתי מהכותרת, אהבתי את התפריט.

והשאר, את יודעת כרגיל :-)

וואוו!
ממש אהבתי!
מאיעפה הוסט בתמונה ה3!? %]

זארררה... אני מפנה אותך לפוסט שלי ממאי:
http://afoona-pea.blogspot.com/2008/05/blog-post_28.html

אהבתי את הלוק הראשון (חמוד למדי), ואת הלוק השני (שמזכיר לי במקצת את תצוגת האביב 2008 של פרואנזה סקולר).
כמה חבל שמזג האוויר לא מאפשר ללבוש ג'קטים. אוף, קניתי לאחרונה בלייזר מהמם שלצערי, לא אוכל ללבוש אותו בחודשים הקרובים.
אני רוצה חורף!

אני איתך, סופרת את הימים.. בנובמבר כבר מתחיל להיות קריר ??