8/8/08

לימודים שיק

מי מכם שהינו סטודנט או שהיה סטודנט בעבר, בטח מכיר את תקופת המבחנים, בה המראה השולט הוא המראה הזרוק. שלא לומר שלוכי... וכמה שיותר שלוכי ככה יותר טוב!! העיסוק העיקרי בתקופה זו הוא רביצה בבית ודגירה על הקלסרים, במראה לא מטופח בעליל, כמובן. אני מכירה כמה בחורים מהטכניון, למשל, שמשכללים את העניין ולא מתגלחים בתקופת הבחינות - עד שהם הופכים לגוש שיערות מטורף (תסביך שמשון הגיבור משהו) ומבקשים מהם בכל מקום תעודת זהות כי המראה ממש מבהיל. בוודאי שלא צריך ללכת לקיצוניות הזו, אבל אתם חייבים להודות שיש בזה משהו שמתאים לתקופת מבחנים - להיות בנטורל, אתה והשכל שלך, בלי הבלי הבלים של לבוש מוקפד וטיפוח עצמי. מעין סגפנות לימודית שכזו. אני הסתובבתי השבוע (מניין המבחנים שעברתי: שלושה, מניין המבחנים שנשארו: אחד, ענק) במיטב גופיות הסבא, ג'ינס בויפרנד (אמיתי, של הבויפרנד) גזור וכפכפי הוואיאנס (זעקתם של טונות הבגדים המפונפנים שנשארו השבוע בארון נשמעה למרחקים). החלטתי להשתעשע, בתוך ד' אמותי בלבד (ומול המוני קוראי..), ולפלפל את המראה המוזנח בז'קט פאייטים - הקונטרסט המושלם לבגדי החרישה המהוהים:


ז'קט פאייטים - H&M

הלוק הזה ממש מהווה לי השראה בעת ההתכוננות לבחינה ב"אבנורמלית"... בהצלחה!

2 comments:

תקופת המבחנים היא בהחלט קשה. מזל ששלי מאחורי (אבל סמינר ופרוייקט גמר לפניי).אצלי זה דווקא להיפך. מאז התיכון, אני תמיד הרגשתי צורך להשקיע בלבוש דווקא בשביל מבחנים חשובים, וההרגל הזה נשאר איתי גם במכללה...אני באה "מוכנה לקרב", ולא משנה מה...גם אני אכשל, לפחות אני אראה טוב :) מאוד שטחי מצידי, אבל ככה זה :)

אוי לא! הג'ינס בויפרד הזה נראה קצת כמו mom jeans...
סליחה על הביקורת.