8/12/08

אמא, תקני לי צעצוע! וגם שמלה של גוצ'י...

נתקלתי לא מזמן בתמונה של אחת המתוקות הללו, השמנה והסלתה של תינוקות הסלבריטאים, אז החלטתי לעשות פוסט - באוריינטציה אופנתית כמובן!

הברונטית
שם: סורי קרוז
תאריך לידה: 18/4/2006
מקום לידה: קליפורניה
הורים: קייטי הולמס וטום קרוז, אם כי ייתכן שהיא בעצם שיבוט של קייטי הולמס או שנהרתה באמצעות זרעו המוקפא של רון הבארד המנוח, מייסד הכנסייה הסיינטולוגית (ימים יגידו...).
סגנון אופנתי: סורי, כיאה לאצולת ילדי הסלבריטאים שהיא, לובשת רק בגדי ילדים ממיטב המותגים ובתי האופנה ולא יוצאת מהבית אלא אם היא מתוקתקת ומפונפנת לחלוטין. חובבת המראה הקלאסי והיוקרתי.
מודל אופנתי לחיקוי: אמא
פריט אופנתי הכרחי לשנה הבאה: משקפי שמש שחורים ענקיים (הפפראצי.. הפפראצי..).


שמלת ברברי לילדות, נעלי לאכה עם סרט סאטן מבית ראלף לורן, רעשן צעצוע מזהב אמיתי

הבלונדה
שם: שילו נובל ג'ולי-פיט
תאריך לידה: 27/5/2006
מקום לידה: נמיביה
הורים: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (מטען גנטי סוג א"א, משובח ביותר)
סגנון אופנתי: שילו כמובן טרנדית ומעודכנת אופנתית, אבל במקום הראשון אצלה זו הפשטות והנוחות (אי אפשר לדעת מתי היא תצטרך לעלות עם שאר המשפוחה על מטוס בדרך לצרפת, אפריקה או מזרח אסיה), ועל אף שיש לה את כל הכסף שבעולם היא לא מרגישה מחויבות לקנות מותגי יוקרה.
מודל אופנתי לחיקוי: אמא תרזה.
פריט אופנתי הכרחי לשנה הבאה: שרשרת אותנטית, שנקלעה על ידי נשות שבט ההימבה מנמיביה.


שמלת קומות פרחונית- גאפ, סנדלים זהובים (אופנתי ונוח), שלישיית בובות משחק אתניות (כבר בגילה הצעיר שילו בעלת מודעות חברתית גבוהה)

בהקשר זה, מסתבר ששוק בגדי המעצבים לילדים קטנים פורח. מצאתי כמה דוגמאות מקסימות ברשת, שלא הייתי מתנגדת ללבוש בעצמי, על אף גילי המופלג... קחו למשל את קולקציית הילדים של Phillip Lim 3.1:


מספר פריטים לילדה הניו-יורקית המעודכנת


החצאית הלבנה הורסת! והטרנץ' הקטנטן משגע!


התמונות לקוחות מ-3.1 Phillip Lim.com

והנה כמה פריטים מקולקציית Little Marc של מארק ג'ייקובס:


זאטוטים מעולם לא נראו מעודכנים יותר


נסיכה קטנה מהאפר איסט סייד


אחלה ז'קט פאייטים, לא הייתי מתנגדת לכזה... (מה המידה הכי גדולה של בגדי ילדות?)

למי שמתעניין יותר, יש גם באתר של רשת בתי הכלבו Neiman Marcus עוד דוגמאות מתוקות של בגדי ילדים מעוצבים. אנחנו בינתיים נסתפק ב'שילב' וב'פוקס קידס' ואני אחזור להתכונן למבחן שיש לי מחר!

4 comments:

העיצובים של פיליפ לים מקסימים

הפרברסיה הקטנה שלי היא שוטטות במחלקת הילדים של זארה.
מה שמגניב הוא שהמידות רשומות לפי הגובה, וככה גמדה כמוני יכולה לאתר פריטים שווים, שאין לכולם. אני אישיתי לא מודדת בחנות מפאת הפאדיחה, שזה סוג של חיסרון, אבל הוא מתאזן חלקית עם הדיוק בעניין הגובה המתאים.
בכל מקרה, זה תמיד יותר זול ומקורי מהמחלקה של הגדולים, ואין מילים לתאר את תחושת המגניבות כשלובשים סריג מזארה ילדים (יותר מגניב מהמחלקה של הילדות, וגם המידות יותר גדולות).
עניין אחרון - אני חושבת שזה לא עובד עם מכנסיים וחצאיות, מעולם לא ניסיתי...

לי יש שכפ"צ מזארה ילדים (boys)שקניתי לפני כמה שנים. שש... אל תספרי...
כן, המדידה מביכה, אבל חשבתי על זה, אפשר לקחת פריט, להחזיק אותו יחד עם בוכטה של בגדים ממחלקת הנשים ובנונשלנטיות לחמוק איתו לתאי המדידה הרגילים של הנשים!

מצטערת אבל זוהי שחיתות לשמה. זה כבר מגעיל כמה כסף עשירים מוציאים על משהו כל כך זמני כמו בגדי ילדים. הרי במילא כל חצי שנה הם גדלים ןמשתנים. די לגרידיות! הסוד של מיה, בתי, להיראות אופנתית: ללכת לשוק הכרמל ולקנות חמש שמלות הכי מתוקות בעולם במאה שח בלבד.