8/17/08

צמווווד



זוהי שמלת אמריקן אפרל שכבר כתבתי עליה כאן מתישהוא בחורף, ורכשתי לפני כחודש. האמת, אחלה שמלה. בחרתי לשמור על מראה נקי ולאבזר אותה עם סנדלי זהב ושרשרת זהב עם תליון קטן של מטבע עתיק. אני גם לובשת מתחת גופייה (אבל זו רק השריטה שלי), כי המחשוף הוא קצת יותר מדי בשבילי (להזכירכם, אני שונאת מחשופים. וגם אין לי כל כך מה לחשוף...). לפני שקניתי אותה עשיתי מחקר אינטרנטי קצר וראיתי שכל הבלוגריסטיות הפעוטות האהובות ממליצות לקנות מידה אחת יותר ממה שאת לובשת בדרך כלל (על מנת לא להיראות Hoochie, לדבריהן...). אז כשהייתי בחנות לא ניגשתי אוטומטית ל-XS אלא מדדתי S. נראה לי שאפילו יכולתי לעלות עוד מידה אחת, ל-M, אבל מיהרתי ולא היה לי זמן למדוד ולהתלבט אז חטפתי את הסמול. בסך הכל אני מאוד מרוצה. השמלה קלילה, נעימה ואפשר ללבוש אותה ביום ובערב. היה לי בהתחלה משבר פסיכולוגי קטן איתה, כי השמלה מאוד צמודה. לא צמודה חונקת, אלא נצמדת לגוף מה שגרם לי להרגיש קצת חשופה. זה בא לידי ביטוי בעיקר באזור הישבן: השמלות והחצאיות שאני בדרך כלל לובשת נצמדות לישבן באזור הבולט ביותר שלו ואז נופלות למטה. במקרה הזה השמלה ממשיכה להיצמד לישבן בחלק התחתון שלו ואז ממשיכה להיצמד גם לירך. אז למי מכן שמתכוונת לקנות את השמלה והיא קצת self conscious, קחו נא בחשבון. כמו כן, השמלה הזו היא לא ממש דמוקרטית, ומבליטה הכל (משום שמדובר בבד כותנה עם קצת ספנדקס), אבל מי שלא מתביישת או מעוניינת להבליט - לכו על זה!

ואם עסקינן בלהבליט, אז הדוגמה האולטימטיבית לשמלה הצמודה ומדגישת הקימורים היא שמלה מבית Herve Leger:

קולקציית סתיו חורף של Herve Leger. התמונות לקוחות מ-Style.com

השמלות של המותג, המעוצבות על ידי מקס עזריה (שיש בבעלותו גם את המותג BCBG Max Azria, אבל זה כבר עניין לפוסט אחר) מכונות "שמלות תחבושת" ומהתבוננות בהן אתם יכולים להבין למה: השמלות בנויות פס על גבי פס, כמו תחבושת שנכרכה סביב הגוף. וככאלה הן גם צמודות מאוד. השמלות הללו היו בשנה-שנתיים האחרונות להיט ע-נ-ק בקרב הסלבריטאיות באשר הן. חובבות ידועות של המותג: לינדזי לוהן, ויקטוריה 'פוש' בקהאם וקים קרדשיאן - הידועה בכינוייה: "התחת" (באנגלית זה נשמע יותר טוב: The Tush). להלן מדגם מייצג.

כל הקטע בשמלות הללו הוא "תראו כמה אני כוסית" ולפיכך כל מה שצריך זה גוף טוב ותו לא. לדעתי, כל איבזור מיותר לחלוטין. שרשרת ממש ממש הורסת ובכלל לא צריך אקססוריז חוץ מאולי טבעת. השמלות גם ככה בעלות צבעים עזים וזרחניים (דווקא בקולקציה האחרונה עזריה קצת נרגע עם הצבעים..), אז אין שום צורך להעמיס. וגם לא להוסיף ז'קט או מעיל - מיותר לחלוטין. ולגבי האמירה 'גוף טוב' - אחרי שהרהרתי בעניין הגעתי למסקנה שלאו דווקא הרזות והכחושות נראות טוב בשמלה הזו. מישהי שהיא קצת בוטילישס ויש לה קימורים ובליטות נשיות נאות תצא הכי סקסית. כפי שציינתי, הסלבריטאיות מתות על השמלות האלה, ומי שמתעניין יכול למצוא הרבה דוגמאות ברשת. ובגלל ההתלהבות קרה לא פעם ששתי סלבריטאיות לבשו את אותה שמלה וזה מקרה קלאסי לפוסט "Who Wore It Better" בבלוגים המסחריים.
זהו לעת עתה, ולפני סיום אפנה אתכם לכתבה שנהניתי מאוד לקרוא היום: "שוק העצובים" מאת פלורה צפובסקי (אחלה שם בדוי, נשמע כמו שם של ספרנית) שפורסמה במדור האופנה של נענע10.
ערב נעים!

3 comments:

השמלה מאוד יפה לך! אחלה כתבה על שוק המעצבים...אני אף פעם לא הולכת לכל אירועי "שוק המעצבים", "שוק המותגים"...נראה לי הורס את כל חוויית הקנייה ולא כזה זול...

פלורה צפובסקי הוא לגמרי אינו שם בדוי, אלא בחורה אמיתית, צעירה ואינה נראית בכלל כמו ספרנית...
את מוזמנת ליצור איתה קשר דרך נענע10 ולהיווכח בעצמך. היא תמיד שמחה לקרוא תגובות על הכתבות שלה.

אני שמחה לדעת שנענע10 קוראים אותי... לא התכוונתי להטיל ביקורת בשם או להעליב. חלילה וחס. ואני במקרה עובדת בספריה, אז אני יודעת שיש ספרניות שנראות טוב! אני שמחה לדעת שזו כותבת אמיתית עם שם אמיתי. ישר כוח ושתמשיך לכתוב כתבות טובות!