8/25/08

כל שנבקש יתממש

איזו כותרת שאנטית באנטית מצידי... בדרך כלל הרוח הזו לא מאפיינת אותי, אבל לאחרונה שמתי לב שהרבה דברים שחיפשתי ורציתי נמצאו והגיעו. זוכרים שהיגגתי כאן על אוברול? אז סוף סוף נמצא אחד כזה, בחנות TAG (לא ממש מקום קניות מועדף עלי. בעצם זו הפעם הראשונה שקניתי שם משהו) ובמחיר סופעונה מצוין:




הוא מפוספס וחמוד. במקור הצטרפה אליו חגורת פרחות לבנה ועבה מפי.וי.סי (יאק!) שהודחה לאלתר. אני השתמשתי בחגורת עור שהיתה לי בבית אבל אפשר בהחלט גם בלי.


והכי חשוב, כפי שדמיינתי לי, אוברול הוא פריט כל כך כיפי ללבוש בימים החמים והמהבילים האלה. הדבר היחיד שמוזר הוא שכשהולכים לשירותים צריך ממש להתפשט... והנה עוד משהו, שחיפשתי מזמן (והאמת שקצת שכחתי ממנו), והחליט להגיע דווקא היום:



זוכרים את נעלי מיו מיו שכה חשקתי בהן בחורף ואף הקדשתי להן פוסט שלם? מי לא חיקה את הזוג הזה: זארה, f21 ועוד ועוד. ואני נתקלתי במקרה באחד החיקויים המוצלחים ועוד במחיר סופעונה מעולה. והדבר הכי טוב הוא שהנעליים האלה ממש נוחות. באמת. בכלל, עד כה יש לי ניסיון ממש טוב עם אלדו. הם יודעים לייצר נעליים (לניין ווסט לעומת זאת יש עוד דבר או שניים ללמוד בתחום הנוחות). אז קיבלתי את מה שחיפשתי ואפילו די בזול.
עכשיו רק נותר לי להתחיל לחשוב ברצינות על מיליון דולר ושלום כולל במזרח-התיכון...
לילה טוב!

5 comments:

תתחדשי:) לא יודעת מה לגבי מיליון אבל אני חושבת ששוה להתחיל לחפש איזה תיק של שאנל או משהו כזה :)

או נעלי קלואה ;)
יאמי...

מאיפה ומאיזו חברה השעון המוזהב שלך?

טיסו(Tissot). מזמן כבר רציתי משהו בסגנון הזה ומימשתי ביומולדת האחרון :)

יוו הנעליים ממש יפות !
ראיתי אותן כמה פעמים בסיבובי קניות והירהרתי ...
אני ממש אוהבת את השילוב צבעים הזה
תתחדשי =) נעליים חדשות זה תמיד כיף