8/26/08

החידה היומית לילד


התמונות לקוחות מ-Style.com ומ-סטייל msn

והיום, ילדות וילדים, אתם מתבקשים להחליט מי מהבבושקות שבתמונה יוצאת דופן?
בין הפותרים נכונה יוגרלו תלושי קנייה לרשת בוניטה...

אז כן, מדובר בצילום של ימית סול לקטלוג בוניטה של החורף הקרוב. לא ברור האם המעצבים של בוניטה הושפעו ישירות מתצוגת האופנה של דולצ'ה וגבאנה או שסתם נסחפו בטרנד המשבצות כובש העולם והסטייליסט של הקטלוג הוא זה שלקח את ימית למקום הכה דולצ'ה וגבנאי... בכל מקרה התצוגה של הצמד האיטלקי, שהוצגה בפברואר השנה, היתה מרהיבה והוכיחה שגם מיליארד משבצות לא מצליחות לשעמם (לפחות לא אותי). וחוצמזה, היו בתצוגה גם נעליים מ-ע-ו-ל-ו-ת.
אגב, סתם פריט רכילותי, נתקלתי מספר פעמים בימית בחודשים האחרונים ב... אוניברסיטת חיפה! מכל המקומות בעולם. מסתבר שהבחורה עושה תואר שני בפסיכולוגיה קלינית אצלנו. ומאחר וד"ר דני קורן (שהפגזתי אצלו במבחן ב'אבנורמלית' וקיבלתי 98 [הייתי חייבת להשוויץ]) לא מקבל סתם אנשים למגמה, זה אומר שהיא גם כוסית וגם אינטליגנטית. ריספקט. האם הייתי הולכת לטיפול פסיכולוגי אצל ימית סול זו כבר שאלה אחרת, אבל אני בהחלט מפרגנת לה. בעצם, במחשבה שניה, אדיר! פסיכולוגית שאפשר לדבר איתה על בגדים, איפור, שיער...

5 comments:

ואיכשהו בוניטה הצליחו להרוס את המראה...זה לא מעודן מספיק

כן, איפה הגרביונים המשובצים? זה אמור להיות טוטאל לוק...

היי
אהבתי את הבלוג שלך....

תודה, שמחתי להכיר...

פשוט המראה הסקוטי ניראה טוב יותר על אירופאיות. וגם הלוק החשוף מדי של בוניטה הורס את זה. זה קצת פורנו רך עם כל הכתפיים החשופות והמטפחת. :)