9/3/08

דוקטור, תציל אותי


התמונה לקוחה מ-Browns.com

ממש לא מזמן, הגבתי לקוראת הנאמנה מיכליקה, מעל דפי בלוג זה, וציינתי שאני מבוגרת מדי בשביל נעלי ד"ר מרטינס. בגיל העשרה היה לי זוג כזה, בצבע ורוד זרחני, שמאוד אהבתי. מאז, הנעליים הוורודות נזרקו, אולם המרטינים מצאו את דרכם בחזרה למלתחתי בתקופת הצבא, מטעמי תקניות ונוחות (זוג שחור, קלאסי). אחרי שהשתחררתי האמנתי באמת ובתמים שלא הולך להיות לי יותר שום קשר למותג. נתקלתי בשנים האחרונות בקאמבק שהנעליים האלה עשו, ששיאו הוא בתקופה הנוכחית, והאמת שלא ממש נסחפתי. נראה לי מגניב, אבל לא בשבילי. עד שראיתי את אלה... כבר מזמן בא לי על מגפוני לכה (Patent Leather) והחלטתי שהחורף אשיג לי גם מגפי שריכה כלשהם. והנה שילוב של השניים, עם בונוס של עקב שנראה לי מגביה בצורה מספקת ועם זאת מאפשר הליכה נוחה. אני כבר מדמיינת אותם עם גרביונים שחורים ושמלת סריג שחורה קצרצרה וצמודה. צריך לפנות מקום בארון...

* וגם.. תודה לבלוגים של מורן יוסף ו-Standing Ovation שהחליטו להמליץ עלי ברשומותיהם. וכמובן לכל מי שקורא אותי בקביעות (ויש לו או אין לו בלוג, ולינקק אלי או לא לינקק אלי - איש הישר בעיניו יעשה! תעשו חיים...)

1 comments:

הנעליים הכי טובות של דר. מרטינז שראיתי אי פעם!