9/18/08

פרנזימאניה



זה יהיה פוסט קצר מאחר ואני בעיצומו של ביקור מרגש. חברתי אלה הגיעה לביקור קצר מקופנהגן הרחוקה ואני משתדלת לנצל עמה את הזמן באופן מקסימלי, כל עוד היא כאן. מה שעוד מרגש הן נעלי הפרנזים החדשות שלי. נראה לי שהתמכרתי לפרנזים - כל הצ'ופצ'יקים והשוונצים המתנפנפים הללו פשוט הורסים אותי. must have them a-l-l !! ובווריאציה שמצאתי יש גם ניטים, אז בכלל. ממש שניים במחיר אחד. הבעיה היחידה של הנעליים היא מחסור מוחלט בעקב. אבל סלחתי להן על זה, כפי שבטח הבנתם.



אלה ואני השתעשענו עם המצלמה במרפסת והתוצאות לפניכם... (לשם שינוי צילומים באור יום!) ועכשיו גם לנעליים שלי יש פוני...

10 comments:

הנעליים מדהימות..
אפשר לדעת איפה משיגים כאלו? (הקנאה..)

יכול להיות שהן מזארה? יש לי הרגשה שראיתי משהו דומה

אכן כן. יש שם מבחר פרנזים גדול, ואני רוצה הכל! יצא חרוז...
לא צריך לקנא, יש מספיק לכולם!

אני דווקא אהבתי את החולצה.

מחר.. או שזה כבר היום
אני הולכת להתרשם מהסניף החדש בסנטר
מקווה לא להתאכזב

התוצאות נראות לא רעות בכלל בהצלחה בהמשך

התמונות האלה ממש יפות. תמשיכי כך.
ותתחדשי על הנעליים.

תודה ותודה גם לאלה הצלמת המוכשרת...

התמונות נפלאות נפלאות! אניחושבת שלא ציינו את זה מספיק בתגובות מעלי.

הנעליים מדהימות!!
לפעמים חייבים בלי עקב!
הן מאוד מזכירות את המגפיים של גוצ'י מ2007, רק גרסת הסנדל