9/24/08

יותר מזה אנחנו לא צריכים


חולצת שיפון - Chloe, קרדיגן ארוך ועבה - H&M, חצאית עור - Miss Selfridge, מעיל טרנץ' "קומות" (הורס!) - Burberry Prorsum, מגפונים - Topshop.


מה הסיכוי שארכוש בחורף הקרוב רק חמישה פריטים? ובכן, גם אם היו נותנים לי צ'ק פתוח לרכישת חמישה פריטי מעצבי על חדישים, נחשקים ואיכותיים (כמו המעיל שלהלן), ובלבד שלא אחרוג ממכסת חמשת הפריטים, אני מניחה שלא הייתי מצליחה לעמוד באתגר הזה. וחבל. עד כה אני מצליחה להתעלם בצורה יפה מקולקציות החורף, אבל אני יודעת שמתישהוא הרסן יוסר... ובכל זאת, חשבתי לעצמי שכדי להרכיב מלתחה עונתית טובה צריך בסך הכל כמה פריטי מפתח בסיסיים ומחמיאים, שיישתלבו עם כל שאר מה שיש בבית. בייחוד אם הארון שלך גם ככה עולה על גדותיו. והרי יש משבר כלכלי בעולם, ובתכלס לא כל כך קר בחורף הישראלי ולא צריך להצטייד במיוחד. ומה רע בלהסתפק במועט, לשם שינוי. אז לפחות למען העקרון הרכבתי כאן סל של חמישה פריטים שנראו לי נחמדים (הדגש כאן על העיצוב ולא על המותגים) ושיכולים להשתלב היטב עם הרבה מאוד פריטים אחרים.
ואם אנחנו כבר בקטע של חורף (אומרים שבסופ"ש הולך לרדת גשם. ?$$#%^), הנה כמה מלבושי חורף "מסחריים" שנתקלתי בהם ברשת ומצאו חן בעיני:


לפי מה שהולך כאן, אתם בטח מבינים שלא ממש מזיז לי איזו גזרת מכנסיים הולכת להיות "אין" החורף. עם רדת הטמפרטורות אני מתכוונת לחזור לסקיני הנאמן שלי בשילוב עם טוניקות ומגפיים. נראה לי שיהיה מאוד נחמד לצרף טוניקות שקפקפות עם גולפים או סריגים צמודים מתחתיהן, או לחלופין קרדיגן ארוך או סריג צ'אנקי פתוח מעל. הוי, שכבות, התגעגעתי אליכן... נתראה בקרוב!

4 comments:

אני בעד לקנות כמה שפחות.זה בטח מוזר לאנשים שבלוגריות אופנה חושבות ככה, אבל כמה בגדים כבר צריך?
אחלה פריטים. חצאית עור יש לי, צריך רק אומץ ללכת איתה כאן בארץ. קניתי מגפןנים שחורים בזרה (יש תמונה אצלי בבלוג)וגם קניתי מעיל מגניב בסוף עונה של מנגו בתחילת הקיץ. אז נשאר לי רק קרדיגן ארוך וחולצת שיפון... לפי החשבון שלך.
אני בכלל רוצה ז'קט עור צמוד קטן ושחור, זה יסדר אותי סופית.

סגרתי את פינת ה"ז'קט אופנוענים מעור" בחורף שעבר ואני חייבת לציין שזו היתה אחת מהקניות הטובות. זהו פריט בסיסי שאמנם אינו זול, אבל אפשר להינות ממנו כמה שנים טובות. אלטרנטיבה טובה וקלאסית אחרת לדעתי היא ז'קט טוקסידו(לא נתקלתי ביותר מדי כאלה עד כה)שאני כבר מתה להשיג. הנה, הרשימה מתארכת...

אוי, אז אני שונה מכן! אני ניסיתי את ה"פריט אחד יקר בחודש", בהנחה שהמלתחה שלי תתמלא בבגדים איכותיים שנבחרו ב"פינצטה"...אבל כל זה הלך לפח כל פעם שנכנסתי לזארה...יצא שקניתי פי שניים מהרגיל...
אבל השנה אני גם בונה על שכבות...התחלתי כבר בחורף שעבר, אבל השנה במיוחד אני מתכננת לשלב שמלות שיפון קלילות עם קרדיגנים עבים...ואני כנראה הולכת לבדוק כמה עולה השכמיה (או מה שזה לא יהיה) של kookai, כי היא ממש מדליקה!

נראה לי שאנחנו באותה סירה כי אצלי זה יותר wishful thinking. הלוואי ויכולתי לרכוש רק דבר אחד בחודש. אני בדרך כלל משתעממת מהר ורצה לחפש את המטרה הבאה (לשמחתן הרבה של חברות האופנה).
ידעתי שתתלהבי מהשכמיה - היא מגניבה בטירוף...