9/6/08

she bangs*

* סילחו לי על הכותרת בלעז, הייתי חייבת..



היה לי שבוע די עמוס, עקב כך המיעוט בפוסטים. קודם כל הגשתי את עבודת הסמינריון הראשונה שלי, "המילה והטקסט בקולאז'ים המוקדמים של קורט שוויטרס", למרצה הכי ותיקה וקשוחה בחוג לתולדות האמנות באוניברסיטת חיפה. אחלו לי בהצלחה... חוצמזה התחלתי לכתוב את עבודת הסמינריון השנייה בפסיכולוגיה וגם, עשיתי פוני!



אתם יודעים, אני חיפאית אז בשורת הפוני הגיעה למחוזותינו רק לאחרונה... צחוק בצד, התחלתי לשקול ברצינות את נושא הפוני, רק לאחר שבהלת הפוני שככה קצת ומאז שהחל "טירוף הפונינט" הכוכבת כבר הספיקה לגלח את שערה, לצבוע לסגול, לעשות שזירה (כמה "גטו" מצידה) ולחזור לפוני - שינוי של 360 מעלות, כדברי אלון מזרחי. אני בתקופה של שינויים עכשיו, אז אמרתי לעצמי שעוד שינוי אחד קטן לא ממש ישנה, והחלטתי ללכת על זה. יש לציין שהספר האלוף שלי, שלומי בן שטרית, עשה בדיוק מה שביקשתי ממנו ולא חרג אפילו בקצוות שיער אחת מהתוכנית המקורית. על אף שבערך כל הילדות שלי הייתי עם פוני, אפשר לדרג את התספורת הזו כאחד משלושת מהפכי השיער הגדולים שעברתי בחיים. הראשון מביניהם היה כשהייתי בת 16 והסתפרתי קצר מאוד מאוד. אני עדיין מנסה להבין למה.... וכשהייתי בת 17 החלטתי להיות בלונדינית. הייתי בלונדינית למשך פחות מ-24 שעות ולמרות שתהליך ההבהרה לקח המון זמן במספרה, ברגע שהגעתי הביתה טסתי לסופרפארם וקניתי צבע חום כהה. למחרת כבר לא היה זכר לבלונד. אין ספק שאני ברונטית בנשמה, ולעולם, אבל לעולם לא אהיה בלונדינית. אני משאירה את התענוג לבלונדיניות... בקיצור, אני מאוד אוהבת את מה שיצא, אך עדיין לא הסתגלתי לגמרי. ייקח עוד יום-יומיים...
סופ"ש נעים!

* אה, וגם שמתי לב שנמרוד אביגאל (שלו רוב כבוד ויקר), יוצר בלוג ILook בשבילכם, החליט להוסיף אותי לרשימת הלינקים שלו. תודה נמרוד...

9 comments:

תודה, עוד מנסה להסתגל... זה נחמד ומעודד שיש תגובות טובות!

תתחדשי על הפוני :) מאוד יפה לך :)

תתחדשי, זה חמוד לך מאוד.

תודה לכל המחמיאות... :)

מתאים לך מאווווווווד!!!!
עושה לי חשק להסתפר ככה גם אבל אני משקשקת מפחד
יישר כוח

:) גם אני קצת חששתי אבל אמרתי לעצמי שזה בסך הכל שיער. גם אם ייצא מכוער, זה ייגדל..

:O

מפתיע ביותר :)
יפה יפה.

(מחכה לראות ולהתראות פנים אל פנים. ואני גם זוכר ולפעמים מתגעגע לתסרוקות אחרות...)