10/3/08

יש ילדים זיגזג

או: מי את, מרגריטה מיסוני (Margherita Missoni) ?

מרגריטה מיסוני, היא נצר לבית האופנה האיטלקי המפורסם 'מיסוני'
(Missoni), כפי שהשם מרמז. ולפני שנתחיל להתעמק בבחורה הנאווה והחביבה הזו, ברצוני רק ליישר קו ולוודא שכאשר נאמרת המילה 'מיסוני' עולה בראשכם התמונה הבאה (או משהו בסגנון):


סריג הזיג-זג, בין אם בשמלה, צעיף, או בגד ים, הוא הסמל המסחרי של בית האופנה (התמונה לקוחה מ: נט-א-פורטה)

למי שהתמונה לא הבזיקה במוחו, נא להכניס במיידי לתוך ההארד-דיסק. ואחרי שסגרנו את הפינה הזו, אפשר להמשיך. מרגריטה היא בתה של אנג'לה (המנהלת הקריאטיבית של אופנת הנשים) ונכדה לרוסיטה ולאוטביו, מקימי בית האופנה, אשר פרשו כבר מהביזנס המשפחתי ומסרו את שרביטי הניהול והעיצוב לשלושת ילדיהם (ויטוריו, לוקה ואנג'לה - אמה של מרגריטה, כאמור).

מרגריטה, בת ה-25 מתגוררת בשנים האחרונות דווקא בניו-יורק ולא באיטליה. ובהקשר ללימודיה, נכונה לכם עוד הפתעה: היא לא לומדת עיצוב או מנהל עסקים (כפי שאולי היה מתבקש ממנה) אלא תיאטרון ומשחק. אולי מדובר בהרחבת אופקים לפני שהיא תיכנס לתלם שקבע לה הגורל (דור שלישי לניהול האימפריה המשפחתית) או שהיא יוצאת מנקודת הנחה שממילא זהו המסלול המיועד עבורה, אז זה לא כל כך משנה אם היא תלמד עיצוב או לא.
ובעודה בתפוח הגדול, היא משתתפת באירועי החברה הגבוהה בעיר, מסתחבקת עם אושיות כמו אשלי אולסן וזאק פוזן (אל תגידו לאמא שלה שהיא מתרועעת עם המתחרים) ומהווה מעין שגרירה של בית האופנה המשפחתי בתפוצות (=בשוק האמריקאי שמכניס הרבה כסף. טוב, עכשיו בעיצומו של משבר כלכלי אולי פחות....). מרגריטה גם נראית לא רע בכלל, בלשון המעטה, ולטעמי היא מייצגת יופי איטלקי טבעי וקלאסי (בניגוד למראה האיטלקי הנפוץ הפרחי משהו). לפיכך היא שימשה גם כדוגמנית הבשמים של בית האופנה.


מודעת פרסומת לבושם Missoni

ובנוגע לסטייל, הבחורה לובשת בעיקר שמלות (של מיסוני), בתוספת אקססוריז מרהיבים, ותמיד נראית נפלא. אין לה נפילות אופנתיות וגם לא הברקות מטורפות ויוצאות דופן, אבל גם להיראות טוב באופן קונסיסטנטי זה דבר שראוי לקבל עליו תשבוחות. ובוודאי תאמרו שזו לא חוכמה ובגלל שהיא מלייאנית ומקושרת אופנתית, היא נראית כמו שהיא נראית. אבל כולנו יודעים שחשבון בנק מנופח הוא לא ערובה לסטייל טוב (ראו ערך כמה אנשים בארצנו הקטנטונת).

לא ברור מה צופן עבורה העתיד, והאם היא תחזור לאיטליה או שתחליט להשתקע בניו-יורק. אני מניחה שהיא תמשיך להיות חלק מהעסק המשפחתי, גם אם לא תנהל אותו, ובכל מקרה אמשיך לעקוב - בעיקר אחרי הבגדים היפים...

8 comments:

ממש אהבתי את השילובים שהיא עושה,אחלה אאוטפיט.

פוסט מושקע במיוחד! נהניתי :)

אני תוהה אם חגורת הזהב המסולסלת היתה עובדת גם בארץ או שהיא נראית עליה טוב פשוט כי זאת היא.

שעועית, אהבתי את הכינוי... נראה לי שחגורת הזהב תעבוד בהתאם לאאוטפיט. באופן כללי אני מחבבת חגורות מתכתיות בסגנון כזה, נאמר עם פילים מוזהבים קטנים במקום הלבבות. נשמע לי מגניב ומתאים לשמלה אוורירית ומתנפנפת..

איזה כיף לקרוא פוסט מושקע כל כך!

היא בעיקר בעניין להיות המוזה של מיסוני
ממה שאני מבינה היא לא מנהלת שם כלום ולא מתכננת לנהל.

כרגע אין דיבורים על הנהלה והיא בהחלט מהווה מוזה ושגרירה של מיסוני. אבל מאחר וזה עסק משפחתי יש לדעתי סיכוי שהיא תתפוס ביום מן הימים (אחרי שאמא שלה והדודים שלה יחליטו לפרוש) את מושכות ההנהלה בצורה כלשהי. בינתיים היא עוד צעירה והיום הזה רחוק ממנה...

אחד האתרים עם העיצובים הכי יפים שראיתי ... אוהבת בהצלחה