10/26/08

ההולך ברחובות ואני

The Streets Walker and I

התמונה לקוחה מ-TheStreetsWalker

בתחילת השבוע שעבר נפגשתי עם יעל סלומה המקסימה (המילה מקסימה לא מספיקה לתאר את המקסימות שלה), aka "ההולך ברחובות", במגרש הביתי שלי. יעל היתה בחיפה לרגל פסטיבל הסרטים וקבענו מראש להיפגש באחד הימים. בסופו של דבר, בערב יום ראשון החלטנו להפגיש את שני הפוני-ים שלנו, את עשרים ציפורני הידיים המשוחות בלק אדום לוהט, ואת שני המוחות הבלוגריסטיים הקודחים שלנו לשיחה בבית קפה ולשוטטות במסיבת הרחוב שהתרחשה ברחוב מסדה שבשכונת הדר. מלבד טפיחה רצינית על השכם (תודה יעל), קיבלתי הרבה רעיונות ונהניתי מפגישה מרעננת עם בחורה כלבבי, שבפרוייקט האינטרנט שלה אני מבקרת בקביעות, עוד הרבה לפני שנהייתי בלוגריסטית בעצמי.
ואם אתם עוד לא הצצתם בצילומיה, נראה לי שהגיע הזמן..

9 comments:

ואו פעם ראשונה שאני רואה אותה O:
אני ממש נהנית לקרוא גם באתר שלה וגם בשלך (:

זאת אני!! אמנם בשחור-לבן ובזווית והבעה שונות מהרגיל (זאת הגדולה של הצלמת) אבל עדיין אני...
תודה!

אה ואללה! חחחח עכשיו שמתי לב <:
אני מתנצלת על הבלבול!

:)

פשוט ניסחו את זה טוב לפניי
http://stuffwhitepeoplelike.com/2008/06/27/104-girls-with-bangs/

מורן - בקטנה.. אין בבלוג תמונות דומות לזו, אז אני מבינה את הבלבול.
דניאל- לינק מעולה! צחקתי...

בלוג יפה מאוד,אהבתי.אילת

בלוג משגע!
הגעתי לכאן דרך "ההולך ברחובות", וכ"כ נהניתי שקראתי בשקיקה את כולו ברצף.
אין ספק שאבקר כאן לעיתים תכופות :)

רק הצעת ייעול קטנה:
אני חושבת שכדאי לך לעשות שהלינקים ייפתחו בחלון נפרד, ולא במקום העמוד של הבלוג.
(מקווה שהסברתי ברור את כוונתי)

טל

תודה לכולם!
ההצעות הטכניות למיניהן נלקחות לתשומת ליבי. חלקן יטופלו וחלקן לא (או שיטופלו בעתיד - זה תלוי בכל מיני דברים) אבל היו בטוחים שהן מקבלות את התייחסותי!

אגב - נושא הלינקים/תמונות בחלון נפרד טופל. מפוסט זה ואילך זה יעבוד כך.

תמיד אני קוראת את הבלוג שלך בשקיקה, כל הכבוד! ממש פנינה מרעננת בנבכי האינטרנט...
אם כבר הערות לשיפור, מה שבדר"כ לא בא לי כל כך טוב בעין, זה הרקע הלבן בוהק של הבלוג, צבע שחור הרבה יותר היה מאפשר לי להיכנס לאווירה...