11/1/08

בבושקה לתפארת איטליה

Italian Babouska

התמונות לקוחות מ-Gucci.com, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue

קולקציית הנעליים "Babouska" של בית האופנה גוצ'י לחורף הקרוב מטריפה אותי לחלוטין. אספתי מדגם מייצג (אך לא שלם - יש הרבה!) של הקולקציה המבוססת על עור ועיטור של ניטים בשני גדלים. אני חושבת שלמרות שכל הזוגות האלה דומים בסך הכל, ממש קשה לבחור ביניהם ואם הייתי יכולה הייתי בוחרת ב-כ-ו-ל-ם. למזלי אני לא אקנה אף אחד מהם אז אני לא צריכה לעמוד בדילמה הזו. בקולקציה יש גם מגפון פתוח מקדימה עם רוכסן, שלא נמצא פה בתמונה, והוא לדעתי הדובדבן שבקצפת. מי שרוצה להתרשם ממראה הנעליים על אנשים אמיתיים יכול לקפוץ לבלוג של קריסטל שהינה הבעלים הגאים של שני זוגות מהקולקציה המדוברת. וגם ראיתי את גאלה נועלת זוג שדומה באופן מחשיד לזוג הסנדלים עם הרצועות, אך לפי מה שהיא כותבת מדובר בנעליים מ-Primark, רשת הלבשה אירית הידועה במחיריה הזולים. אחלה חיקוי, בטח הוא כבר נחטף מהמדפים.

נ.ב אני יודעת שאלו "מטריושקות". אבל ממילא כולם קוראים להן "בבושקות". וגם אותן אני אוהבת מאוד... שבוע טוב ובהצלחה לכל הסטודנטים שחוזרים מחר לספסל הלימודים!

4 comments:

גם טופשופ מנסים:
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=59927&parent_category_rn=42317&productId=934584&langId=-1

אני אישית הייתי הולכת על המגפיים, אין ספק שהן היו הופכות את היום-יום שלי לקצת יותר מנצנץ :)

אני מסכימה איתך, אני גם שמחה שאין לי את הדילמה של לבחור אחד מהזוגות, אני גרועה בלבחור ובדרך כלל קונה הכל...

שעועית - אם המגפיים עשו לך את זה (בחירה נאה, אגב), ראיתי חיקוי דומה ברשת האהובה (ז..ז..ז..).
אנה- כנראה שאנחנו פטאליסטיות. זה או הכל או כלום. במקרה הזה, למרבה הצער זה יהיה כלום...

לכולם יש חיקויים של הנעליים האלה- סטיב מאדן, ג'פרי קמפבל ושאר הזולים-שהם-עדיין-מעור
אכן קשה לבחור...קשה גם להיות בעמדה שבה לבחור הינו מציאותי...אז לא משנה... *בוכה*