11/17/08

שמלת פסים

Stripe Dress



בימים האחרונים אני עוסקת בענייני בירוקרטיה עם חברות התקשורת שאני נמנית על קהל לקוחותיהן. אחרי שהבנתי שמחברת הסלולרי שלי אני לא הולכת להיפרד בקרוב (אלא אם כן אני מעוניינת להגיד שלום ל-1000 ש"ח "דמי יציאה"), החלטתי להיכנע ולשדרג את המכשיר באותה חברה, מה שמאריך עוד יותר את משך היותי כבולה לחברה זו. בקיצור, אני רכרוכית וחסרת עמוד שדרה, אבל לפחות יש לי מכשיר סלולרי חדש וחתיך ביותר (בדרך כלל אני ממש לא מתלהבת מגאדג'טים, והתחום הזה לא מעניין אותי כהוא זה, אבל הפעם זה עשה לי את זה). עם חברת הכבלים ה"חמה" שלי, החלטתי דווקא כן ללכת ראש בראש. תוך כדי הקרב הקטן שלי עמה הבנתי כמה החברה הזו ארורה ומסואבת ובסופו של דבר השגתי את מה שרציתי, אבל נראה לי שירדו לי כמה שנים מהחיים תוך כדי התהליך. ועל מנת להיפטר מהאנרגיות השליליות בואו נדבר קצת על אופנה - זה תמיד משמח. שמתי לב שלאחרונה התחלתי להפחית מכמות הדוגמאות (patterns) שבמלתחה שלי (פעם הייתי פריקית פאטרנים רצינית) ועברתי לחבב בעיקר בדים חלקים. אני מוצאת את הבדים המפוספסים כסוג של פשרת ביניים בין דוגמא מטורפת לבין בד חלק, וכתבלין נחמד שמוסיף עניין לתלבושות בלי לעשות הרבה רעש. שילבתי את השמלה המפוספסת עם הז'קט/ווסט עתיר הדיטיילים באיזור הכתפיים והאהוב עלי ביותר. ולסיום סנדלי special edition מהרשת האהובה, שהינם בסגנון סנדלי Burberry הנחשקים עם הניטים (ותודה לאנה שהפנתה את תשומת ליבי לסנדלים הללו בחנות):




ז'קט/ווסט- zara, שמלה- american apparel, נעליים- zara

מאחר וצלמת ימי החול שלי נופשת כעת בחו"ל, נעזרתי הפעם באמא. מחיאות כפיים לאמא שלי, שהיתה צריכה להתמודד עם מצלמה כבדה שהיא לא מכירה, בת תובענית וגם עם טופרי החתול המטורף ציון. תודה אמא!

19 comments:

איזה סנדלים! מהמם, כהרגלך.

יש לך בלוג ממש מקסים.. הסנדלים אכן מהממות.
לינקקתי אותך בבלוג שלי, מותר? :)
(וזה לגמרי לא אומר שאת צריכה ללנקק גם אותי).

תודה! :)
sugar capsule - בטח שמותר.. אני מאוד מעריכה את הנימוס והעדינות. מיד קופצת לראות מה קורה אצלך.. ;)

כל הכבוד לאמך! וכל הכבוד לך על שעמדת בפני חברת הכבלים הדרקונית
מאוד אהבתי את הסנדלים
גם אני השכלתי לקנות חיקוי נאות של הBURBERRY לפני כמה וכמה חודשים

dana - ראיתי את הסנדלים היפים שלך בבלוג.. :) המקוריים של Burberry מדהימים לדעתי, וגם החיקויים השונים שנתקלתי בהם מוצלחים. לי הכי חשוב העיצוב

השמלה שלך פשוט מקסימה!!
את יודעת איפה אפשר להצטייד בכאלה עם שרוול ארוך לחורף?
למרות שיש שמועה שפותחים אמריקן אפרל בחיפה אבל עד שזה יקרה..

:)
המייסד של אמריקן אפרל, דב צ'רני, נולד לאמא שהיא חיפאית במקור לכן הוא הבטיח לפתוח חנות בעיר הולדתה של אמו. נחיה ונראה.. ממה ששמעתי בחנות בדיזנגוף זה לא הולך לקרות בקרוב. גם אני חיפשתי שמלה כזאת המון זמן ולא ממש מצאתי. מוזר, זה פריט מאוד בייסיק שהרבה רשתות יכולות לייצר בזול. ראיתי של-H&M יש שמלה דומה עם פסים דקים יותר, שצבעם כחול בהיר. זה האידאל מבחינתי אבל גם משהו דומה לזה לא מצאתי. צריך להמשיך לחפש.. מבטיחה לעדכן אם אתקל בעוד אחת בקרוב

יצא לך שילוב יפה שלקח את השמלת פסים לכוון אחר לגמרי - מרענן ולא נדוש. הייתי לא מזמן בAA. כל פעם שאני שם, אני מופתעת עד כמה המחירים שלהם בארץ יותר גבוהים...

וואו, את משלבת בגדים פשוט מעולה !

אני מסכימה שלקחת את השמלה לכיוון לא צפוי אבל קצת קשה לי עם התוצאה. יש לומר אבל שאני מאוד אוהבת את הסגנון שלך ומאד שמחה בשבילך על התקדמותך עם כתיבה לעיתון וכו' - מציאת עבודה, גם אם לא גדולה, היא לא דבר מובן מאליו לבוגרת מדעי הרוח (מתוך הזדהות אישית עם צד מדעי הרוח שמתי את לימודי הפסיכולוגיה שלך בצד..)

mummy - אין ספק -AA יקרים משהו. חבל שאנו לא יכולים לקבל את הפריטים במחירים אמריקאיים. ועל אף שכל מה שהרשת הזו משדרת ממש לא מדבר אלי, אני מרוצה מהדברים שלהם. התחברתי אליהם באופן מפתיע ובלתי צפוי (כל הסקסי סקסי, צמוד צמוד, אורבני גרובי-מגנובי זאת פוזה מוגזמת מעט לטעמי. והתמונות באתר שלהם - משהו על סף הפורנו...).
solas- נראה לי שמצבי טוב כל עוד העבודות מוצאות אותי... נראה לי שזה לא מובן מאליו באופן כללי, בלי קשר להשכלתי, בהתחשב מצב השוק כיום :)

אפשר לחלוק? אני אישית ממש התלהבתי כשאמריקן אפרל פתחו בתל אביב , אני אוהבת בדים חלקים ומינימליזם,אבל באמת שלושה דברים הרחיקו אותי מהם די מהר
-המחירים
-התמורה: הרבה מהבדים שלהם נשחקים בצורה סופר-מהירה,מתרחבים ומאבדים צורה , מה שלא מצדיק מחירים כאלה
-ודבר אחרון שהכי הפריע לי זו הפוזה שהתהוותה לה,בת''א זו ממש מן מיני-סצנה של התלהבות שלא התחברתי אליה

אה , וגם קראתי כמה דברים לא מחמיאים על מר דב צ'רני

בקיצור ולעניין :-) את הבייסיקס שלי חזרתי לחפש ולמצוא בשוק הכרמל

אני קצת מופתעת שאף אחד מהערכים החיוביים של אמריקן אפרל לא עושה את זה פה לאף אחד. זה שהם מייצרים בארה"ב ולא בסין, משלמים לעובדים יפה ומספקים תנאי עבודה אופטימליים ומשתמשים בחומרים לא מזיקים לסביבה. זה לא שאני בעדם במיוחד. אני גם שונאת את הפוזה הקצת מוגזמת שלילדות בנות 20 שעובדות שם, הכוונה לסנטר, אבל זה מסביר את המחיר היקר של הפריטים. לא מסביר כמובן, את ההבדל במחירים בין ארה"ב לישראל. עדיין יש להם פריטים מעולים.

אהבתי את השמלה אבל הייתי מוותרת על הווסט ומצרפת אותה עם חגורה בצבע עז (אדום?) לג'קט גינס עם שרוולים תפוחים שמסתיימים במרפק כמו שראיתי השבוע באייץ' אנד אם. בז' פלוס האורך של הווסט לא מתחבר לי עם השמלה הזו אבל את זה אני אומרת כמי שהפסיקה להבין באופנה.

הממ.. ז'קט הג'ינס שאת מתארת נשמע מעניין ביותר. למען האמת יש לי ז'קט ג'ינס מדהים עם שרוולים תפוחים (על אף שהוא אינו חדש בכלל, הוא עוד לא עשה כאן את הופעת הבכורה שלו - בקרוב הוא יפורסם בסט צילומים שעשיתי לאתר מסוים) ונראה לי שזה יילך טוב. היה חם מדי באותו יום עבור השילוב הזה. לגבי חגורה בצבע עז, נשמע לי קצת קלישאתי ופחות הסגנון שלי. אבל את הרי יודעת מה אומרים: על טעם וריח.. :)

אמרתי לך: אני לא מבינה באופנה! אוקיי, מבינה יותר מהמעצבים של גאפ אבל זו לא בעיה... אם לא חגורה אז יש לי צעיף מושי מושלם עבור האאוטפיט הזה, אבל אני יודעת שאצלכם קיץ (ורק אצלי יורד שלג שמן מאוד).

אפרופו גאפ, הם הולכים לעשות ככל הנראה נסיון נוסף עם ארץ הקודש:
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ad20081113_78968

שיהיה בהצלחה.
טעות קטנה בכתבה, זה לא piperline, זה piperlime.

חייבת להגיד שמשהו בחלוקה של התלבושת הזאת מציק לי , אולי בגלל שאת כל כך עדינה-הכהות של הנעליים,ללא קונטרה חצאיתית או מכנסית כלשהי, מדגישה את הבהירות שלך :-) ושל שאר הפריטים-אבל ברמה מחווירה וחסרת פרופורציה
אני מבינה מה ניסית לתת מבחינת אפקט , חושבת שאולי אם הנעליים היו בטון בהיר יותר או עדינות יותר המראה הכולל היה מוצלח, שוב , לטעמי האישי