11/20/08

משחק אופנתי

Paper Dolls


התמונה לקוחה מכאן

אני לא יודעת מה איתכם, אבל המשחק ב"בובות נייר" היה הדבר האהוב עלי בילדותי. ובהיותי חובבת אופנה כבר מגיל צעיר, לא הסתפקתי בבובות הנייר המוכנות, אלא הכנתי לי אחת מקרטון, ועיצבתי לה בגדים בעצמי. זה היה סוג של משחק בעיצוב אופנה, רק שלא הסתפקתי בשרטוט וציור הבגדים, אלא גם הוספתי להם לשוניות קטנות על מנת להצמידם לבובה. אני זוכרת שיצרתי לבובה מאות תלבושות (אני לא מגזימה) ולאחרונה חיפשתי אותן בקדחתנות. אני לא מאמינה שזרקתי אותן, אבל אני לא מצליחה למצוא אותן בשום מקום. כמה חבל... מזל שחברתי שני הביאה לידיעתי את המשחק "סוליטר אופנה" (ניתן למצוא ב-Ynet משחקים), המשלב גם את החיבה להלבשת בובות וגם את החיבה לסוליטר. מיותר לציין שאני כבר מכורה קשות... תהנו!

7 comments:

איזה יופי! גם אני אהבתי מאוד את הבובות האלה. אחלה לינק

גם לי היו מלא בובת כאלה! וגם אני ציירתי להן מלתחות!!! משחק אדיר :)

האח, הנאות של ילדה חובבת אופנה.. זכורות לי היטב.
עד גיל שלוש לא הסכמתי ללבוש בגדים בכלל, וכשכבר הסכמתי היו כמה חוקים: בשום אופן לא חולצת בטן, בנוגע לנעליים הסכמתי לנעול נעלי בלט בלבד והמדד לבחירת חצאית היה קוטרה כשאני מסתובבת.

המשחק הזה אהוב עליי ולאחרונה מצאתי חוברת כזו משנות השישים באחד מהג'ראז סיילים - מדהים!

באופן אישי הייתי תופרת לברביות שלי בגדים, יום אחד הרחקתי לכת וצבעתי לחצי מהן את הרגליים בכחול כי הן היו שודדות ים. דמיון של ילדה, איזה כיף, החזרת אותי אחורה

:) ואף אני הכנתי לי בובה מקרטון עם מאות תלבושות (ושמרתי את הכל בין דפי "הנסיך הקטן", שלא יתקמט, כך שמספר התלבושות כמספר הדפים בספר).

yehav - נשמע לי שהיו לך קריטריונים מחמירים אך איכותיים בנוגע לבגדים ;)
אני עשיתי תספורות לברביות - וזה יצא נורא...

shiri - גם אני השתמשתי באותו "טריק" לשמירת התלבושות, אך אני לא זוכרת באיזה ספר איפסנתי אותן וגם לא מוצאת אותו... נראה לי שבזאת נשלחתי לעוד מסע חיפושים..

:-)
גם אני סיפרתי ברביות לקארה עקום ,פונינט ועוד
ובנוסף, נהגתי לאפר אותן
(היום אני אכן מאפרת )

דרגת הצחוקים הגיע כשעשיתי לטרולים תסרוקות ותפרתי להם חולצות ומצעים , כדי שישנו טוב

כיף לחזור במנהרת הזמן

וואוו איזה מגניב,לא שמעתי על הבובות נייר האלו.
לי היה (ועדיין יש לי )משחק עיצוב אופנה של תבליטי גוף,הייתי בוחרת חלק תחתון של הגוף,חלק עליון וראש(היו חלקים תחתוניים של חצאיות/מכנסיים וחלקים עליוניים של חולצות/גופיות והחלק של הראש היה עם כובעים שונים)ואז שמה נייר,עם צבע שחור עוברת על הכל ולבסוף צובעת,אני אצלם את זה יום אחד והעלה פוסט.