11/21/08

I've got the (happy) blues



התחשק לי ללכת היום על מראה כחול משהו. את האאוטפיט הזה הספקתי ללבוש רק פעם אחת בזמן האחרון, בערב שהיה קר יחסית ולמזלי די קריר היום אז היה אפשר לשחזר. אני יודעת שחצאית המשבצות די צפויה בתקופה הנוכחית בה המשובץ תוקף אותנו מכל עבר (תלבשו מהר, לפני שיימאס..) אבל היא לא חדשה ורכשתי אותה כבר לפני יותר משנה בחנות של pepe jeans ביוון. אני לא ממש קונה ב-pepe jeans בארץ (די יקר. כנ"ל ביוון) אבל אתם יודעים איך זה בחו"ל, עושים דברים שלא עושים בארץ. אני מאוד אוהבת חצאיות עם נפח והרבה בד ולכן התאהבתי בה ממבט ראשון. שילבתי את החצאית עם ז'קט הג'ינס הישן והמהוה שלי ועם צעיף פונפונים חמדמד, שבעיקר מטריף את החתול שלי. לסיום, צירפתי לכל הנ"ל את תיק הלכה הכחול שהיה אהוב עלי ביותר בשנה שעברה ושהשתמשתי בו המון. היום כבר תפס אחר את מקומו, אבל הוא עדיין יוצא מהארון להתאווררות פה ושם.





חצאית-pepe jeans, ז'קט ג'ינס ישן ואלמוני, צעיף פונפונים-zara (ישן), תיק-mango (ישן), גרביונים כחולים אטומים- מהסופרפארם, נעליים- neosens.

תודה לאריאלה על הצילומים ועל מסורת ימי השישי שלנו.
שבת שלום וסופ"ש נעים!

17 comments:

מקסימה! מתלבשת מדהים!

מקסימה! מתלבשת מדהים! החצאית יפהפיה.

וואו. פשוט מדהים

מהמם, מאוד אהבנו!

אני קוראת בבלוג שלך המון זמן ואת מתלבשת פשוט מקסים

וואו.. מהמם! אהבתי לגמרי.
מזל שלא לבשת נעליים כחולות, זה היה הורס ת'מראה (אבל את בטח יודעת את זה לבד:)

אחלה חצאית, ואני אפילו לא אתחיל לדבר על הצעיף ומקסימותו. ולגמרי מובן העניין של לעשות דברים בחו"ל שלא עושים בארץ...

וואו. מהממם פשוט!

תענוג להיכנס לכאן. את מתעלה על עצמך כל הזמן!

לא אהבתי. יותר מדי כחול, יותר מדי patterns וסוגי בדים שמתנגשים-ג'ינס, לקה, עור

צילומים יפים מאוד...

ערב טוב לכולם!
כפי ששמתם לב התגובות אינן מתפרסמות באופן אוטומטי. תודה על סבלנותכם. הכל מתפרסם אך בדיליי.

תודה לכל התגובות המפרגנות ושבוע נעים וסבלני!

טוב אז אני כותבת שוב מאחר והתגובה הראשונה שלי הלכה לאיבוד.
התמונות מהממות ואת נראית ממש טוב,אני אוהבת את היופי העדין שלך.
החצאית מושלמת והנעליים על אף שאינן לטעמי משתלבות מצוין עם האאוטפיט.
פשוט יש לך את זה.
אוהבת.

מורן - תודה! מזל שזאת התגובה שלך כך שיכולנו לשחזר... אני בנאדם מאוד מסודר ומבטיחה ששום דבר לא יילך לאיבוד! שיהיה לילה נפלא :)

אני מתעבת משבצות העונה , הן יצאו לי מכל החורים ומזכירות לי את קיומו האלמותי של אקסל רוז -אבל - החצאית שלך הצליחה לשבות גם אותי , ואני חושבת שהיא מקסימה ונאיבית בזכות הגוונים הכחולים !!! הנעליים מאוד מוסיפות ללוק הספציפי הזה :-)