11/2/08

You "GO" Girl


התמונה נסרקה מתוך מגזין "GO" גיליון נובמבר 2008.

היום התפרסמה תמונה שלי במגזין "GO", שצילמה ענבל אביזמר (ע"ע field day) החביבה והמוכשרת עד מאוד. הזכרתי את עניין הצילומים בפוסט ההוא שלי, אבל כפי שציינתי אז לא רציתי להרוס ולפרסם את זה אצלי לפני שזה פורסם בעיתון. בעולם העיתונות הכתובה, הדברים נכתבים ומצולמים הרבה הרבה (הרבה) לפני ירידתם לדפוס, ולכן גם כשאתה יודע שמשהו יתפרסם, אתה צריך להמתין לו בסבלנות. סבלנות ואני זה לא ממש הולך ביחד, ודחיית סיפוקים זה הדבר שבערך הכי קשה לי בעולם (כן כן, אני לא רק נראית בת 12 אני גם מתנהגת ככה), אבל הצלחתי להתאפק הפעם. כמו כן, די ברור למה אני משתמשת באינטרנט כפלטפורמה לביטוי האישי שלי - טווחי הזמן כאן הרבה יותר קצרים. אה, כן, וגם זה חינם, וחופשי, ונגיש מאוד ... כמובן שהצילום שסרקתי מהמגזין עצמו לא משהו, כי מדובר בהמרה של פיקסלים לנקודות דיו והמרתן בחזרה לפיקסלים (=ממבו ג'מבו של גרפיקאים. או אם אשתמש במטאפורה יותר "עממית": זה כמו לחמצן את השיער, לצבוע לשחור ואז לחמצן שוב. פשוט לא הולך!!!). למרבה המזל, דאגתי לצילומי גיבוי משלי, הודות לאריאלה היקרה. להלן התמונות:







אני לובשת כאן את הווסט "שלעולם לא מאכזב" מזארה, גופיה פושטית מתחת, חצאית קפלים שקניתי "בטיול שאחרי הצבא" בארה"ב (מסתבר שכבר לפני 7 שנים הבנתי שכדאי לי להכניס פריט בסיסי ומעולה שכזה למלתחה), תיק מעטפה של אמא שלי (מסתבר שהיא חתיכת אימפריית תיקים, הא?) ולסיום אני נועלת את הגלדיאטורים האהובים.
היכונו להפתעות נוספות..
ערב נעים!

10 comments:

יפה יפה יפה, כבוד.

השיער שלך בהחלט גונב פה את ההצגה, אפילו מהאאוטפיט המוצלח ביותר הזה
אחלה חגורה
אילו עוד הפתעות?? אוווו

וואו, אז ראית את זה מודפס אפילו לפני!
את מדהימה!! לא סתם קיבלת את התמונה הגדולה...
נשיקות

your really fabulous, you get an A with me on every outfit!!!

מהממת. אחלה אאוטפיט עם רקע מהמם.

thank you all!
תודה לכולם - גם הצלמות והמצלמה שיחקו תפקיד משמעותי.. ותודה להן

מזל טוב !! איזה התרגשות זה להופיע במגזין בזכות האופנה שלך !
בהחלט משהו שלא קורה להרבה אנשים... לגזור ולמסגר !!!

אגב, רק עכשיו שמתי לב שהוספת אותי לרשימות שלך ורציתי להגיד תודה =)

דנה - אם אגלה זו לא תהיה הפתעה P:
CV - בכיף! למען הסדר הטוב אציין שלא רק אני צולמתי למגזין. יש עוד אנשים טובי סטייל... :)

הופעה מושקעת כמו תמיד, יופי של תמונות!!!