12/8/08

הגיע זמן לישון

Bed Time



חלוק עם עננים מחייכים - Amazon, מכנסי פיג'מה ונעלי בית פלאפיות - Old Navy.

לשם שינוי, בימים אלה אני לא מחפשת מעיל או סריג חדש, אלא דווקא פיג'מה. כן, כן, שמעתם נכון. הפיג'מה האהובה עלי (= פיג'מת פלאנל תכולה, שני חלקים, עם הדפסים קטנטנים של פו הדוב, ידידו החזרזיר, כוכבים וירחים) עומדת לצאת לגמלאות עקב שימוש יתר. לפיכך נדרשת מחליפה ראויה למילוי תפקידה. אני חובבת של פיג'מות בסגנון האמריקאי (או העיראקי, אם תרצו): שני חלקים, כאשר החלק העליון מכופתר. הרבה פעמים אני עושה מיקס אנד מאצ' ומשתמשת פחות בחלק העליון אבל אני אוהבת את מכנסי הפיג'מה שלי גבריים משהו ונוחים.


חליפת פיג'מה בסגנון גברי - Paul Frank, נעלי בית מקשמיר עם פונפון (כאילו אין משבר כלכלי) - J.Crew (לא לדאוג, באתר יש גם וריאציה "פושטית" מצמר לנעלי הבית האלה).

נראה לי שתרבות הפיג'מות לא ממש מפותחת בארצנו, וחבל (הידעתם שאוקטובר היה חודש הפיג'מה? ותודה ל-Standing Ovation על האינפורמציה). הרבה אנשים פשוט מאלתרים משהו עם חולצת "סוף מסלול" גזורה ומרוטה מהצבא שמשורבטות עליה בדיחות קרש ומשפטים שאף אחד לא מבין וש"יש לה ערך סנטימנטלי". אולי זה גם בגלל העובדה שרוב הזמן חם במדינה שלנו, אז זה לא ממש נעים להעמיס על עצמך שכבות לפני השינה. לכן גם אקססוריז נלווים לפיג'מה, כמו חלוק, לא ממש שולטים בשוק. בהרבה סדרות אמריקאיות, כשרואים את הגיבורות מסתובבות בבית לפני או אחרי השינה הן לובשות חלוק - זוכרים את החלוק הכחול של אליסון מ"מלרוז פלייס"? תמיד רציתי חלוק כזה (על אף שמעולם לא הסתובבתי בבית עם חלוק) משום שהוא נראה לי כל כך פלאפי ושיקי. אמרתי לעצמי שאשיג חלוק דומה באחד הביקורים שלי בארה"ב אבל אף פעם לא זכרתי. אולי בפעם הבאה. לפחות מצאתי דוגמה ברשת (מסתבר שהסיפור לא כל כך זול, מעל 100 דולר):


חלוק בסגנון אליסון ממלרוז, לקוח מ-The Pajama Company.

ולא אוכל לסיים בלי איזה trip down memory lane: כשהייתי תינוקת, היתה לי פיג'מה צהובה עם רגליים - לא רגליות אלא כיסוי מלא לרגל, שבתחתיתו היה חומר פלסטי לבן. זאת נראית לי פיג'מה מקסימה לילדים ואני חייבת לציין שמאוד הופתעתי לגלות אותה גם בגירסה למבוגרים. התמונה הבאה לקוחה גם היא
מ-The Pajama Company, אתר פיג'מות עם הרבה כוונות טובות אך לטעמי מפוספס משהו.


הגירסה הזו למבוגרים נראית לי קצת מעוררת גיחוך, אבל כנראה שיש לזה שוק... :)
חלומות נעימים!

15 comments:

מסתבר שגם בתחום הפיג'מות יש לנו מחנה משותף! אני חובבת גדולה של פיג'מות מכופתרות מפלנל (הכי cozy שיש), וגם לי יש אחת עם ירחים וכוכבים (וגם היא צריכה לצאת לגמלאות לצערי) :)))

איזה טיימינג יש לך, בדיוק גם אני תרה אחרי פיג'מה שיקית ונוחה :)

תמיד נראה לי בזבוז כסף לקנות פיג'מה, כי מי כבר רואה אותה?! ולכן יש לי פיג'מות שאני לובשת כבר שנים... מבי"ס יסודי.... ואני בת 33...
ובדיוק השבוע אמרתי לבעלי שליום האם (שאצלנו בחיפה נחגג בחנוכה) שיביאו לי פיג'מות. it's about time.

לילה טוב :-)

what a cute and original idea for a post! I never buy pyjamas for some reason, but I often get them as a a gift:) good night!

לפיג'מות באמת חם מדי רב הזמן בישראל. אבל אולי אפשר לתקן את זה דרך בגדי בית / חלוקי בית.
בסרט האחרון של האחים כהן מלקוביץ' מסתובב עם חלוק משי בדוגמת פייזלי הורס. אז גם בנים יכולים.

כשהייתי בניו יורק לפני כמה שנים קניתי מכנסי פיג'מה חמודות חמודות עם הדפס של דובוני אכפת לי והן כל כך נוחות! בקיצור, הן כבר מעט התבלו ולכן כשחזרתי לניו יורק השנה חיפשתי בכל מקום מכנסיים מאותו הסוג- לא משנה הדפס, שיהיו אפילו בלי הדפס! אבל לא מצאתי :(

בקיצור סיפור חסר פואנטה אבל רציתי לחלוק
כי גם אני מחפשת פיג'מה חדשה ונוחה :)

לא קשור לפיג'מות, שימו לב לזה - עכשיו זה רשמי:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3635599,00.html
תודה למשפחת חורש..
בוקר טוב!

ורק בארץ הולכים עם חליפות טריינינג מזעזעות..
ובקשר לנעלי בית - אין על נעלי קיפי!

אפונה
למה תודה?
אני אישית ממש לא מאושרת מזה שיהיה בארץ HM, זה אפילו ממש מבאס אותי!

saga - למה להיות בבאסה? האם לא מגיע לעם הסגולה היושב בציון סניף של H&M? הנקודה השלילית היחידה שאני רואה כאן היא שזה ייקח עוד הרבה זמן (שנה וחצי עד שנתיים, להערכתי)..

לאפונה וSAGE , גם אני מאושרת אל חשש הם יביאו מספיק סחורה כך שיהיה מגוון וכל מי שתרצה להשאר "מיוחדת" תבחר לעצמה את הדגמים הקצת פחות פופלארים. לי זה עובד ככה עם ZARA

ALON - אני לגמרי איתך...
כל מילה בסלע.
אין בכלל מה להתבאס, הצרכן הישראלי יקבל עוד מבחר (מה הוא יעשה עם זה זו כבר החלטה שלו) וזה דבר טוב ומבורך.

יש חנות עודפים מעולה במזרח ארה"ב שנקראת מארשל'ס. שם אני רוכשת את כל הפיז'מות שלי. הם מחזיקים עודפים של מעצבים כמו קלווין קליין ראלף לורן ודונה קארן ועוד כל מיני. והכל ממש ממש זול. אפשר לקנות שם חלוקי אליסון ואחרים ב20$ ולפעמים אף פחות. לצערי אין להם חנות מקוונת, אבל פעם הבא שאת במזרח ארה"ב (איזור בוסטון למשל) תבדקי...

uriba - אתה מתכוון ל-burn after reading? ראיתי ואהבתי, גם את החלוק. בטח שבנים יכולים!

tutti - הבאתי 2 מכנסי פיג'מה מהביקור האחרון שלי. הייתי צריכה להביא יותר.. נשמע לי טיפ טוב לפעם הבאה :)

כן. לזה התכוונתי.