12/24/08

RE: הפוסט הקודם

greywool1

דיברנו לא מזמן על ז'קטים מגודלי צווארונים, מה שגרם לי ללבוש מיד את אחד מאחרוני המצטרפים למלתחה. לא אכביר במילים (אני מניחה שקראתם את הפוסט הקודם) ואתן לתמונות לעשות את העבודה. חוץ מזה, היום בערב נזכרתי שדברים קטנים יכולים לשמח מאוד את הלב. ולא מדובר בבגדים קטנים.. אכלתי לארוחת ערב את האוכל הכי אהוב עלי והכי טעים לי בעולם. מדובר בארוחת "פאהיטס" שכללה טורטיות, חזות עוף עסיסיים שנצלו על מחבת גריל, סלסלת עגבניות, גמבה ובצל וכמובן גוואקאמולי. זה הספציאליטה שלי ואת הכל אני מכינה בעצמי (מלבד הטורטיות, שנקנו בסופר. נראה לכם שאני מאמא מקסיקנית שאופה בעצמה טורטיות?!). אני חושבת שהכל בארוחה היה מושלם, מלבד העובדה שהיתה חסרה, אולי, מרגריטה שווה שתרווה את הצמא. זו ארוחה שדורשת התעסקות לא מעטה - בעיקר קיצוץ של הרבה ירקות והכנת כל הסלטים/מטבלים הנלווים - אבל בכל פעם שאני מסיימת לאכול אותה אני מאושרת עד הגג. נורא נחמד לבשל בעצמך, אבל גם נחמד ללכת לאכול משהו שאתה אוהב במסעדה טובה. במקרה של אוכל בסגנון מקסיקני / סנטה פה המסעדה הטובה היתה ללא ספק "צ'ימיצ'נגה" ז"ל, שלצערי נשרפה לפני יותר משנה ועל חורבותיה הוקמה כבר מזמן מסעדה חדשה. נו, טוב, כנראה שאמשיך לבשל בעצמי...
ערב טעים ונעים!

greywool2

greywool3
ז'קט- Zara, ג'ינס- Mango, מגפונים- Nine West.

14 comments:

אהבתי מאד. הג'קט מקסים וגם נראה נעים וחמים, והסקיני עם העקבים זה שילוב מנצח בעיני ("you can never be too thin, and have too many shoes").

מזל טוב על המעבר בשעה טובה לתמונות גדולות!
ממממ פחיטס....

i have to say i really like you and your blog.

you can really make things from Zara looks good. the boots looks real good on you, and i really like the total look.

אני קוראת את הבלוג שלך כבר זמן מה ונהנית מאוד!
כמו שענת ציינה בתגובתה, הסקיני השחור עם העקבים זה באמת שילוב מנצח.
אני לא מאמינה שאין לי סקיני שחור ונעלי עקב או אוקספורד שחורות. המצב הזה דורש תיקון במיידי...
מהז'קט פחות התלהבתי, כי אני לא אוהבת ז'קטים ומעילים עם קשירה. זה יותר מדי התעסקות בשבילי...אבל הצווארון שלו מאוד מוצלח.

אני עוקבת אחרי הבלוג שלך ושמתי לב שהמלתחה שלך לא כוללת מעצבים ישראלים...סיבה מיוחדת לזה?

אנונימי/ת - מה שאת רואה כאן זה רק חלק קטן מהמלתחה.. :) ראוי לציין שיש לי בארון פריטים של כמה וכמה מעצבים ישראלים אך את צודקת בכך שהם לא מהווים את החלק הארי של המלתחה. אני מעריכה מאוד את עבודתם (יש כמה מעצבים ספציפיים שעושים לדעתי עבודה נהדרת)ועוקבת אחרי העיצובים והקולקציות. נראה לי שיוצא לי פחות לקנות אצלם גם בגלל הנגישות (אם מתחשק לי לבצע גיחת שופינג ספונטנית יותר פשוט ונגיש לי לעשות את זה כאן ולא לנסוע לת"א) וגם בגלל שהמחירים לעיתים מופרזים לדעתי.
אמנם יש באיזור חיפה חנויות שמאגדות ומוכרות בגדי מעצבים ישראלים שונים תחת קורת גג אחת, אבל את זה אני פחות אוהבת. אני מעדיפה ללכת לחנות המעצב ולבחור בעצמי מתוך הקולקציה המלאה. אולי עכשיו, בתקופת הסיילים זו הזדמנות טובה לעשות זאת..

Dana - תודה, אכן הגיע הזמן. אם את מזדמנת לחיפה הארוחה עלי! :)

ענת, MJ, ליאת - סקיני ומגפונים הם "מדי החורף שלי".. אני מתייחסת אליהם כמו בגדים תחתונים שאפשר להוסיף עליהם ז'קטים / מעילים / צעיפים וכד'.
תודה! :)

את כבר ממש דוגמנית,התמונות מעולות.

אני מוכן לספק בפעם הבאה את המרגריטה...

אסי...

זה ממש מסקרן אותי, אילו הם המעצבים הישראלים הספציפיים האהובים עליך?
אני מאוד אשמח להמלצות על כמה, כי גם אני דיי מתקשה להתחבר לאופנה תוצרת הארץ משום מה.

נראת סוףף
מאוד מחמיא לך המראה הזה(=

מעצבים ישראלים שאני מחבבת ומעריכה: שרה בראון, אילוצ'קה, כמו כן אני מאוד אוהבת את מה שעושות בנות המותג "פיו-פיו" אבל לצערי אין לי (עדיין) שום דבר שלהן. מבחינת הנעלה אפרגן ל'שולה' ו'שומייקר' וגם ל'קאפל אוף' יש דברים יפים. יש לי בארון גם קצת נעמה בצלאל למרות שהסגנון שלי השתנה משהו מאז הרכישה ויוצא לי פחות ללבוש וגם כמה פריטים של טובל'ס (circa 2002). כפי הנראה מסתובבים לי עוד "פריטים ישראליים" בארון אבל הם לא עולים לי כרגע לראש

אהבתי, מראה מלוטש ונקי !
אני לעצמי הייתי נועלת מגפיים
גבוהים יותר ...

ראשית רציתי לומר שאני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ומרבה להתעדכן בו... אני חייבת להודות שפעמים רבות אני שואבת השראה ממה שאת לובשת ומנסה את המראה גם על עצמי.
שאלה חשובה לי אליך- אני רואה שכל הזמן את נועלת נעלי עקב ומעולם לא יצא לי לראות אותך בנעליים שטוחות. בתור מישהי נמוכה ורזה כמוך, הרבה פעמים הנעליים הגבוהות לא מתאימות למראה או למקום שאני הולכת אליו, שהוא יותר יומיומי וקז'ואל... ואני מוצאת את עצמי מאלתרת איזה פלטפורמה (שאני מחביאה מתחת המכנס) או נאלצת בצער רב לנעול נעל שטוחה.את לא מוצאת את עצמך לפעמים over dressed עם העקבים? ואיזו אלטרנטיבה יש לי אם אני רוצה להיראות קז'ואל אך לא בא לי להיות גמדה?

ליטל - אני לא נועלת עקבים 24-7, אבל אני בהחלט נועלת אותם לא מעט (אם כי נראה לי שהצטלמתי פה לפחות פעם אחת עם flats, לא?). אין ספק שלא לכל מקום מתאימים עקבים, גם מבחינת הנוחות, אבל גם לא חייבים לנעול נעלי עקב לכל מקום. אני לא חושבת שעקב אוטומטית יוצר מראה מהודר ו"פנסי". זה מאוד תלוי בסוג העקב ובעוביו. למיטב זכרוני אין לי אף זוג נעליים עם עקבי סיכה, שנראים לטעמי מוגזמים ומהודרים מדי. אני חושבת שלעקבים עבים יש מראה יותר יומיומי. כמו כן, את יכולה לבחור בעקב מתון בגובהו - גם חמישה או שישה סנטימטרים של עקב עבה ויציב יכולים ליצור את אפקט הגובה המבוקש מבלי להפוך אותך ללבושה בצורה מהודרת מדי. כמו כן, שמתי לב שבעונה האחרונה הרבה יצרני נעליים מוסיפים פלטפורמה קטנה נסתרת (או לא נסתרת) בחלק הקדמי של הנעליים / מגפונים. זה קיים בהרבה וריאציות, ממתן את השיפוע שיוצר העקב ומאפשר, לי לפחות, לנעול נעליים כאלה לאורך שעות. מקווה שעזרתי