1/19/09

חזרתי!

התגעגעתם אלי? אני בהחלט התגעגעתי לבלוג ולתגובותיכם ואני שמחה מאוד לחזור. אם תהיתם מה שלומי, אז שלומי טוב מאוד, בייחוד עכשיו כאשר אני על קרקע יציבה. נהניתי מאוד מהגיחה למילאנו, אם כי, כמו תמיד, הטיסות היו קשות לי מאוד, גם אם מדובר בטיסות שנחשבות קצרות לכל הדעות (כשלוש וחצי שעות בלבד). ברגע שאני נכנסת למטוס אני לובשת את פרצוף ה"עולה לגרדום" שלי ועד הנחיתה אני משוכנעת שהמטוס הולך להתרסק ושכולם עומדים למות. אשריכם אם אתם נמנים על אלו שמצליחים לישון או לפחות לנוח ולהירגע במטוס (זה, אגב, מה שעשו כל שאר הנוסעים, מלבדי) - אין לכם מושג כמה אני מייחלת לכך. אולי יום אחד אעשה משהו בנוגע לפוביה הזאת שלי ואז אצטרף לקהל הנוסעים הנורמלי...
אבל עזבו טיסות - מה עם מילאנו? מילאנו היתה נפלאה: אפילו בטמפרטורה צוננת של 2-3 מעלות, שלג בפינות הרחוב וערפל סמיך היא הסבירה את פניה לתייר (או לפחות לתיירת) והייתה סוכרייה אופנתית וקולינרית. מלבד זאת, אתם בוודאי תוהים מה קניתי, מאחר שזה עתה שבתי מעיר שהסיבה העקרית לקיומה (לפחות לפי מה שנראה לי לעין) היא שופינג. ועוד הסתערתי על העיר בתקופת הקניות בהא הידיעה, הלא היא ה-SALDI. אני מרגישה קצת כמו לוחם אינדיאני צעיר וחסון ששב מן הקרב וחוזר אל חיק בני שבטו המצפים בקוצר רוח לספור את כמות הקרקפות המשתלשלות מחגורתו. אז קרקפות אין באמתחתי, אבל הצלחתי לצוד כמה פריטים נאים בתוך המולת הקניות המילאנזית המטורפת, כאשר גולת הכותרת היא הפריט המסתתר בתוך הכיסוי הזה:



טוב, היה די ברור שאני הולכת לחזור עם תיק מעצבים שווה, לא? אני דווקא חשבתי בכיוון של פראדה או מיו מיו (הרי נסעתי לאיטליה, ולא לניו יורק) אבל החתיך הזה שבה את ליבי. זהו תיק המעצבים הראשון שלי, מקורי וחדש מהחנות, ואני מקווה שיבואו עוד אחריו. זה כמובן לא אומר שמעכשיו אני אתחיל לקנות וללבוש פריטי מעצבים, אבל נראה לי שהגיע הזמן לפריט כזה, בגילי המתקדם ומתוקף העניין הרב שיש לי באופנה. חשבתי על כך שבחירת פריט המעצבים הראשון זה קצת כמו לבחור פרטנר ראשון לסקס: סביר להניח שהוא לא יהיה האחרון (אלא אם כן אתם חיים בבני ברק) אולם זוהי בחירה משמעותית שיש בכוחה להשפיע על ההמשך. אז זה הפרטנר הראשון שבחרתי לי, ומכיוון שסקס עם מר ג'ייקובס אני לא הולכת לעשות (כמו שאתם יודעים, הוא לא ממש בקטע של נשים) לפחות אתן לו את הזכות לספק אכסנייה נאותה לארנק/פלאפון/מפתחות/משקפי שמש שלי ובאותה העת לעטר את זרועי הענוגה.
לסיום אוסיף שלא מדובר ב'סתם' תיק.. או שכן? (והמבין יבין!)
תובנות וחוויות נוספות מעיר של קניות ללא הפסקה, מותגים מכל הסוגים, H&M ואיטלקים יגיעו בהמשך (וכמובן תמונות שלי עם ה-תיק)!
לילה טוב!

נ.ב. תודה לכל הממליצים - המלצותיכם עזרו לי מאוד.

18 comments:

שלומות דר,
מחכה לראות את התמונות !
ואת שאר הרכישות.
טוב שחזרת בשלום,
וברוכה הבאה חזרה.
לינדה

מזל שזה לא הSTAM! מעולם לא חיבבתי אותו
נו תראי כברררר איך את עושה דבר כזה!

וד"א פראדה כבר לא מה שהם היו פעם...יש לי תיק אחד של פראדה סה"כ אבל הוא לא משתווה לחצי מתיקי הפראדה של אמא שלי משנות ה-90 ובטח ובטח שלא לבלנסיאגה ולשאר תיקי המעצבים

גם אני רוצה מילאנו!!
תתחדשי על התיק..

שלומות,
יופי שחזרת,
אני מקווה שחזרת עם הרבה חוויות מדהימות של שופינג !
וכן הרבה הרבה רכישות מוצלחות ואופנתיות, משם.
ברוכה השבה.
לינדה

מחכה בקוצר רוח לראות את המארק החדש :)

ברוכה הבאה!
שמחה שחזרת אלינו, אבל זה לא יפה להשאיר אותי במתח...
מחכה להמשך בקוצר רוח (:

רוצים לראות את הילד!!

חדשה כאן, מחכה לראות מה קנית וגם החוויות מעיר המילאנזית

as much as i would like to believe unfortunately- you are now officially addicted. no way out, just like crack but better.

from now on it is designer all the way you will be obsessed

אחחח, עוררת בי געגועים לאיטליה...
תתחדשי על הרכישות!

תודה!!
הילד יראה את פניו בקרוב. מבטיחה!

mj - נראה לי שקראק יותר זול מנעלי פראדה אז אולי עדיף.. בכל מקרה, זאת בינתיים רכישה חד פעמית. ימים יגידו :)
takimoshi - גם אני כבר מתגעגעת, בייחוד לאוכל :)

שמחה שחזרת:) מחכה לתמונות..

אוי אני מקנאה!
מחכה לראות את התיק כבר..
כמה ימים היית במילאן דרך אגב?

לרגע חשבתי שהתיק זו שקית הסופרמרקט החדשנית הזו ששיכת לעידן האקולוגי החדש של שקיות בד.
מזל...

אני דווקא מאוד מקווה שמדובר ב"סתאם" כי הוא מדהים בעיני...
מחכה לראות!
:)

סטאם סטאם סטאם... :)))
הייתי במילאנו שלושה ימים, או ליתר דיוק יומיים וחצי כי ביום השלישי עשיתי גיחה קטנה דרומה.

אין כמו הפעם הראשונה לקנות פריט מעצבים....קחי בחשבון שזה משאיר טעם של עוד בפה!תתחדשי.