1/21/09

הקץ למסתורין!



טוב, מאחר שעוררתי המולה לא קטנה, ויצא שעשיתי קצת יותר מדי טיזינג משהתכוונתי, הגיעה העת לסיים את הסאגה ולחשוף את ה-תיק. אני לא מתה על צילומים שנעשים בתנאים גרועים, וגם לא מאמינה בצירוף של התנצלויות למה שאני מפרסמת כאן אבל כנראה יש גבול לכמה שאני יכולה למתוח אנשים. אז הנה המארק ג'ייקובס שלי, במלוא הדרו (פלוס מינוס, הפלאש קצת סינוור אותו), חתיך וחושני. אני מניחה שתראו אותי מצולמת איתו כאן עוד הרבה ואז תוכלו לשים לב לדקויות, לפרטים הקטנים וגם לצבע שהתפספס מעט בצילום.
זהו, אגב, תיק מדגם STAM ששבה את לבי ממבט ראשון, באופן מיידי ומוחלט, ובלט בין עשרות / מאות תיקי המעצבים שנחו להם בשלווה בקומה השנייה של בית הכלבו "רינשנטה". המוכרת האיטלקייה דווקא לא נראתה נרעשת במיוחד כשאמרתי לה בחיוך מאוזן לאוזן: "This is my first designer bag" אבל אני הייתי אחוזת התרגשות ולאחר הקנייה פצחתי בדילוגים, תוך השמעת ציוצי שמחה, אל קומת הגג של בית הכלבו, על מנת להרגע קצת ולאכול "סושי מסתובב".
וכעת, אני באמת צריכה קצת להירגע ולנוח, כי מאז שחזרתי אני רק מתרוצצת (עם התיק, כמובן...)
לילה טוב!

18 comments:

ברכות על הרכישה המוצלחת!
התיק מהמם!

עושה רושם בתמונה שהתיק יחסית גדול, אנחנו צודקים או שהראייה שלנו הולכת ומתדרדרת?

תודה! אתם רואים טוב מאוד, אבל בגלל שהמצלמה היתה מול התיק הוא יצא מעט גדול. הוא קצת קטן יותר ממה שהוא נראה כאן ומתאים בול לגודל שלי (ואני, כידוע, די קטנה..)

מקסים מאוד!!! איזה כיף!

הוא מהמם ! הוא מיוחד !
תתחדשי על תיק המעצבים הראשון שלך!!!

מ ד ה י ם

תהני ממנו :-)

לינדה H

אני הייתי מבין אלו שלחצו :)

זו אחת התמונות היפות בבלוג עד כה, היא נראית לקוחה מקטלוג - הטבעת, החולצה (שמלה?) שחורה שכרוכה על הגוף בצורה מושלמת והשרוולים המעט רחבים
נראה שהצילום באמת לא עושה עם התיק חסד - הוא נראה נצנצי משהו ואני בטוחה שהוא לא

חחח חשבתי שזה לא "סתם" תיק!
הוא יפה, אע"פ שלא מאוד אהבתי אותו BACK THEN
בחרת צבע יפה והכי חשוב שהרצועה לא מוזהבת, בתיק שלך היא דווקא מאוד יפה
מזכיר מארני- או שאני מדמיינת?

really pretty and i think it really suits you.

i always liked the STAM though this looks like a real new version if i am not mistaken the first was quilted

תודה רבה!
התיק לא מנצנץ, זה רק הפלאש, וחלקי המתכת ורצועת ה'גורמט' הם אכן בצבע כסף (ולא זהב).
היו מונחות לפני עוד כמה אופציות של STAM, כולל הגרסה הקלאסית בשחור quilted אבל לא היתה לי ממש התלבטות. חוץ מזה שיש לי שריטה קטנה שגורמת לי בהרבה מקרים לא ללכת על האופציה הכי קלאסית שנמצאת לפני.

מהמם!
טוב כבר מזמן שמנו לב שלך יש את זה =]

הוא יפה מאוד, למרות שאני לא כ"כ מבינה למה בחרת דווקא בתיק חום.
כלומר, הצבע יפה, אבל מרבית הארון שלך (אם זכרוני אינו מטעני, כמובן) בצבעי אפור ושחור.
כך או כך, הוא מהמם. תתחדשי :)

וואו , מאוד מתאים לך לדעתי !! מתמונות הייתי בטוחה שהוא קטן יותר וקיים רק בגרסת הקווילטד , ןמשם הסקתי שהגרסה הכחולה בשילוב הגורמט המוזהב היא המועדפת עליי , אבל כסף וחום זה מצויין , מתאים להרבה מערכות לבוש יחסית , וגם לטעמי עדיף מקווילטד , מפני שהמראה הכללי שלו לא עמוס מדי ,כמו שחשבתי בעבר....תתחדשי ותשמחי :-) ותזהרי מהתמכרות קשה ...

שחור וחום, כן כן!
אני מאוד מקווה שזה לא יהפוך להתמכרות. לא נראה לי אבל נחייה ונראה...
תודה!