1/27/09

אינפיניטי



צעיף- H&M, קרדיגן פתוח- H&M (ישן), ג'ינס- מנגו, נעליים- neosens.

הגענו רק לאמצע השבוע, ואני מרגישה כאילו חלף שבוע שלם, עמוס ומתיש. כולם מסביבי חולים, ונראה לי שכל ההשתעלויות וההתטעשויות שספגתי בימים האחרונים מתחילות להשפיע עלי. יש המון דברים שאני רוצה לכתוב עליהם ולשתף אתכם, אבל אני מרגישה שאין מספיק שעות ביממה. אמנם אני עובדת "רק" שמונה שעות ביממה אבל מרגע שהעבודה מסתיימת ועד השעה שבה אני הולכת לישון הזמן חולף מהר מאוד. התרוצצתי הרבה בשבועות האחרונים, כשכל הזמן מלווה אותי תחושה שאני לא מספיקה כלום. "תפסת מרובה לא תפסת", מישהו ? ותוסיפו לזה גם רגשות אשמה בלתי פוסקים כלפי שני ה"צאצאים" שלי: ציון (הוא לא חתול טיפוסי מתבודד אלא מאוד אוהב את חברת בני האדם ובייחוד את חברת בעליו) והבלוג. כפי הנראה הרעיונות הגדולים שלי יאלצו להמתין מעט אבל בינתיים אצרף לפוסט רעיון קטן-גדול והוא ה- Infinite scarf, או בתרגום חופשי לעברית "צעיף האינפיניטי". את צעיף הסטארט-אפ הזה סימנתי לעצמי כמטרה כבר מזמן והצלחתי להשיגו בטיול למילאנו. מדובר בצעיף עבה שהינו לולאה אחת גדולה, ללא קצוות, ואפשר ללבוש אותו במספר וריאציות, או "מצבים", כפי שאני אוהבת לקרוא להם. "מצב 1"הוא כשהצעיף פתוח לגמרי ונתלה על הצוואר. אני לא ממש הולכת איתו ככה, אבל זה עוזר להמחיש מהי צורתו. "מצב 2" כולל סיבוב נוסף של הצעיף סביב הצוואר ו"מצב 3" משמעותו כריכה נוספת של הצעיף (זה המקסימום, אלא אם אתם נמנים על שבט ארוכות הצוואר מתאילנד). המצב השלישי יוצר גוש צמרירי, מפוסל ומעניין מסביב לצוואר, שגם מספק חימום נפלא (לא שאנחנו צריכים את זה, עם החורף העלוב שפוקד אותנו השנה). הצעיף קיים בווריאציות שונות: מבדים שונים, בעובייים משתנים ובצבעים מגוונים שיכולים להוסיף עניין תלת מימדי לכל אאוטפיט. ומי שממש לא מצליח למצוא אחד כזה יכול פשוט לקחת את אחד הצעיפים הפושטים שיש לו בבית ולתפור את שני קצותיו כך שתיווצר לולאה אינסופית.

המשך שבוע נעים ורגוע!

5 comments:

עוד כמה דרכים ללבוש את הצעיף, מאת אמריקן אפרל:
http://store.americanapparel.net/circle-scarf.html

דווקא הווריציאה הפתוחה והמשתלשלת הכי מוצלחת

דרך מספר שתיים הכי מאממת :-) ו-וואו, אני מעריצה לגמרי את איך שהתלבשת הפעם , ועם שיער אסוף- אין על המינימליזם השיקי הזה בכל היקום !!! אם הייתי את ככה הייתי נראית ;-)

אהבנו את הצעיף ובכלל את הבלוג!

אסתר ובלהה

קניתי אתמול בחנות עודפים של "בנות" לולו ליאם, חולצה שהיא בסגנון של הצעיף הזה, עם לולאה סגורה שאפשר לכרוך ואפשר רק לשלשל מעל הצוואר..

אהתבי את הצעיף שלך בכל אופן!