2/13/09

בחירת השבוע



floral_dress1

floral_dress2

floral_dress3
מעיל- זארה, קרדיגן- מחנות בהדר, שמלה- מנגו, גרביונים- אמריקן אפרל, חגורה- מנגו2, נעליים- אלדו.

השבוע התנתקתי קצת מהבלוג, מודה ומתוודה. לא אלאה אתכם כאן בנאום בסגנון: "צריך לעזוב את המחשב מדי פעם ולצאת החוצה לנשום אויר ולהריח את הוורדים" - אין ספק שזה דבר חשוב אבל חושבת שלרוב אינני נשאבת יותר מדי לתוך העולם האינטרנטי. פשוט השבוע החלטתי להשקיע קצת יותר באני האמיתית וקצת פחות בפרסונה האינטרנטית שלי, 'אפונה'. כחלק מההשקעה בדר תיכננתי לי השבוע 'נופש בחירות' מפנק אך למרבה הצער היום לא התנהל כמו שציפיתי (ועל זה נאמר: תוכניות לחוד ומציאות לחוד). רציתי להצטלם לבלוג, אבל היה גשום וסגרירי. רציתי ללכת לקולנוע ולראות סרט, אבל כל הקניונים היו עמוסים והכבישים פקוקים, אז החלטתי לוותר. לפחות מימשתי את זכותי הדמוקרטית, נהניתי מיום חופש מהעבודה והתנחמתי בעוגיות פריכות של חמאת בוטנים, מעשה ידי אמא. ואחרי כל טלטלות מזג האוויר של השבוע האחרון (אני מרגישה כאילו נהיינו בריטניה, מינוס הגשם. כמה שהישראלים מדברים על מזג האויר בשנה האחרונה...) נחת עלינו סופ"ש שמשי ואביבי. לכן, החלטתי לשלוף מהארון (עוד) שמלה פרחונית, לצוות אליה את הגרביונים הוורדרדים מאמריקן אפרל (אלה עם הפס הדק בחלק האחורי של הרגל), את נעלי הטרי-קולור (בעצם, יש להן ארבעה גוונים) האהובות ויצאתי לטפס על ערימות לבנים. בין קליק לקליק פגשתי קוראת חמודה של הבלוג, שאמרה שלום ופירגנה והצלחתי לשכוח את משקפי השמש שלי באיזור מפוקפק משהו של העיר חיפה. למזלי נזכרתי בהם לבסוף, והם חיכו לי באותה נקודה. שיהיה סופ"ש נעים!

על המצלמה: אריאלה - תודה!

20 comments:

אחלה תלבושת. אהבתי מאד את הנעליים.
חיפשתי אותך השבוע כי הייתי בבית חולה וחיכיתי לעדכון הבלוג.
שמחה שחזרת!:)

"just like a rolling stone"
לירון

ממש אהבתי את הקרדיגן והשמלה!
את נראית נהדר, כרגיל :)

אמנות , אין מילים
איזה יופי !! קודם כל הגרביונים להיט ,שנית : איכשהו כל עושר הגוונים משתלב בצורה הרמונית ומושלמת עלייך - בחיים לא היתי חולמת על להגות תלבושת כזו ולהצמיד לה את הנעליים , אבל זה יצא פשוט -חד פעמי !!!- את גם נראית כאן מעולה , אוהבת את הפוזיציות ...
קלאסי , וכל כך חדשני ומעניין מאידך
:-) השתפכתי כי היתה לי סיבה

i luv the dress with the cardigan and the belt - a vey good combination.

לבושה מדהים. אהבתי את השילוב של הקרדיגן עם השמלה הפרחונית והגרבונים הורודים.

מוזמנת אלי לבלוג - http://lifashion.blogspot.com/

שבת שלום :)

הלוק עם המעיל פשוט אל-מותי! שאפו!הנעליים של אלדו מהעונה הזאת?

ת-ו-ד-ה!
שבת שלום לכולם..

דנית - הצילומים נעשו בפאתי המושבה הגרמנית.
Mummy - הנעליים מהקיץ האחרון. חברת אלדו נתנה מענה הולם לכמיהתי לנעלי מיו מיו, אותן הן מחקות לא רע, לדעתי.

אחלה חיקוי למיו מיו2007
שמלה מקסימה
שבוע טוב :)

אני מאוהבת במה שאת לובשת, את נראית מעולה!!! הפרחים הולמים אותך מאוד :)

השמלה נפלאה , היא מעכשיו? ואיך השרוולים שלה?

thanks girls!
השמלה ללא שרוולים, בגזרת איי, לא חדשה.

מקסים. מקסים. מקסים. אהבתי את הכל ביחד וכל אחד לחוד! כנראה שהזמן עם עצמך רק עשה לך טוב:)

וואו, באמת מקסים!
שלא לדבר על זה שאת יפה (:

גם לי קוראים דר ^^

פואטי , קריצה לפורטיז ,שמלה גאונית , הדפס רומנטי , נעליים ענוגות , מהמם לגמרי ונשי ... תמשיכי להפתיע !!!

מקסימה.אהבתי את השמלה הזו(:

היי דר
זו רק אני או שבפוסטים האחרונים את מישירה מבט זועף למצלמה?
תחייכי קצת!! :)

בדיוק רציתי גם אני להגיד, שמעניין לדעת איך תראי עם חיוך... (: נשמע לי פריט שיכול להוסיף מאוד למראה הכללי (והמדהים. ממש אהבתי את השמלה ואת הקרדיגן).