4/15/09

שק בלי קקי

לפני מספר ימים נשאלתי על ידי בחורה מסוימת מה אין ומה אאוט? אין ספק שמכנסי "שק עם קקי" / "מכנסי חיתול" הם לגמרי "אין" אבל האם זה שאני לא לובשת אותם הופך אותי ללא טרנדית בעליל, או אם אני לובשת אותם (ונראית בהם קקי) זה עושה אותי לסופר טרנדית? טרנדים מבחינתי זה תירוץ לרענן את המלתחה ולהתעדכן, ותו לא. ותאמינו לי שחשבתי להכניס למתלחה גזרת מכנסיים חדשה (הסקיני קצת מתחיל לשעמם) אבל הניסיונות היו קשים. כל המכנסיים בגזרה זו שמדדתי עד כה לא השביעו את רצוני ולא שיוו לי את המראה המבוקש, לכן, על אף הטרנדיות הותרתי אותם בחנויות.
עם זאת, רעיון המכנסיים האלה עדיין מסתובב במוחי ולאחרונה נתקלתי בכמה דוגמאות שנראה לי שאולי תוכלנה לעשות את העבודה:


התמונות לקוחות מ- Style.com, Rougemarie.blogspot.com

הווריאציה המוצלחת יותר של המכנסיים האלה עבורי, ככל הנראה, היא הגרסה בה המכנסיים נראים ומתנהגים לאורך רוב הדרך כמכנסי סקיני, בתוספת תפיחה קטנה באיזור האגן. מוצלחים במיוחד, לדעתי, הם המכנסיים מקולקציית Pre-Fall 2009 של בלנסיאגה (שמרקס ידידי כתב עליה היטב כבר מזמן), אם כי על אף שאני חוגגת יום-הולדת בקרוב מאוד לא נראה לי שהם יצטרפו למלתחה. בכל מקרה אין ספק שאחפש מכנסיים דומים, לפחות לנסות ולראות אם התאוריה נכונה.
עוד ווריאציה נחמדה היא זו שלובשת Ida מהבלוג Rougemarie שאני מחבבת - ייתכן שהמכנסיים האלה רפויים קצת יותר מדי אבל שווה לנסות. נתקלתי גם באופציה המעניינת הבאה:


תמונות מ-childhoodflames

במקרה הזה הגזרה גבוהה ועוד מאפיין שהינו הכי חשוב מבחינתי (ומבחינת כל בחורה שגובהה אינו 1.80 מ') הוא שמפשעת המכנסיים תישאר במקומה ולא תיצור אשלייה שהמפשעה שלך נמצאת באיזור הברכיים.
אז זה היה המתכון, ועכשיו נותר רק לנסות ולראות אם זה עובד ואם זה נראה טוב. על כל פנים, המכנסיים האלה נראים לי קצת כמו אשליות אופנתיות אחרות, למשל כמו שמלת ה-Oversized Shirt, אשר הפלא ופלא, מוצגת משמאל בתמונה שלמעלה. זה מסוג הבגדים שנראים טוב בעיקר, אם לא רק, על בחורות גבוהות, תמירות ומהפנטות - להלן דוגמניות (או כפי שיעל "the streetswalker" כינתה אותן בפני: "יצורות מופלאות") - שלא משנה מה הן תלבשנה, הן תמיד תראנה טוב. אנחנו בני התמותה צריכים קצת יותר להתאמץ, אבל בעיקר לדעת להבחין בין רע לטוב ולא לאכול כל מה שמגישים לנו עם כפית. ואפרופו כפיות, אני הולכת לשתות כוס תה עם כפית דבש כדי להקל על גרוני הדואב (מה נסגר עם חילופי העונות האלה??)
יום טוב!

11 comments:

לי אישית מאוד קשה עם טרנדים במיוחד כשזה מגיע למכנסים.
את הסקיני הראשון שלי קניתי בפיגור של שנתיים אחרי שאר העולם וגם הוא לא הסקיני המסורתי אלא הSlim Slack של AA שהוא קצת פחות צמוד מכל השאר. בנוגע לטרנד הטייץ השחור אני מתחבטת עם עצמי כבר שנה וטרם רכשתיו.. הענין הוא שבדומה לך אני בחורה רזה ולא גבוהה במיוחד (ללא רגלי דוגמנית) ולכן כל פעם אני חוששת שהטרנד הבא יראה עלי מגוחך ולא מחמיא.
בנוגע למכנסיי הקקי- אני לחלוטין נגד! קל אולי להתפטות לאור תצלומי הדוגמניות ה"מופלאות" אבל עוד לא נתקלתי באדם מהשורה שעליו זה נראה הולם מה גם שקונטציית הקקי כשלעצמה לא עושה ממש חשק ללבוש אותן..
בכל מקרה בהצלחה עם המחקר וכל הכבוד על התעוזה!
תרגישי טוב :)

אגב שכחת לציין שאני דווקא התחברתי לטרנד האירופאי של ג'ינס רפוי א- לה בוייפרנד ג'ינס מקופל לאורך כ7/8 בצירוף עקבים או סנדלי פלטפורמה.
דוגמאות?
http://www.thesartorialist.com/photos/2289BluVivWeb.jpg

http://www.thesartorialist.com/photos/3099GVNatWeb1.jpg

http://www.thesartorialist.com/photos/3029DGCocoWeb.jpg

you have more style than them.
Kisses

בדרך כלל אני לא מחבבת את הגזרה הזו, אבל הגרסה הנוכחית שלה יפה מאוד בעיניי. המכנסיים שפה מקסימות, עוד לא יצא לי למדוד כאלה. אני רק מתלבטת, בתור בחורה די גבוהה (1.75) במידה 42, אם הן יתאימו לי בכלל, אני לא מבינה אם זה משמין או מרזה.

המכנסיים האלו בסופו של הדבר הם רק נסיון נואש לתת אלטרנטיבה למי שרוצה להראות שיקי בסקיני בלי ללבוש סקיני.
סך הכל סקיני אוברסייזד. אני לא מדבר על הבאמת שקי-קקי, אלו עם הנפח של רחם הריוני בחודש תשיעי, כי אלו באמת נלוזים.
אבל בסופו של דבר, גורל המכנסיים האלו כגורל הסקיני - בהתחלה כולם שנאו אותו, אף אחד לא הסכים בכלל להסתכל על זה, ומה עכשיו? אני לא מכיר אף בחור או בחורה שלא חטאו בלבישת הסקיני.
טרנדים הם מעבר לתירוץ להחליף את המלתחה בעיניי, הם סרטיפיקט לנו, האדם הפשוט כמו שאמרת, ללבוש פריטים מסויימים.

אני מסכימה איתך בנושא הזה. אין שום סיכוי שאני אלבש משהו שבעיני לא הולם אותי או לא מתאים לי רק בגלל שזה טרנדי. ברור שאם הטרנד מוצא חן בעיני, אני אנסה ואמדוד, ואם זה ייראה טוב אז גם אוסיף למלתחה. המכנסיים האלה הם לא ממש שקי קאקי אלא גרסה של jodhpurs שאותם באמת ראינו אצל בלנסיאגה די מזמן. כמובן שעל דוגמנית זה נראה מדהים, אבל מדובר בגזרה נורא בעייתית שתהלום אנשים מעטים...אני כבר עונה שלישית מנסה למצוא וריאציה לדגם שתעבוד בשבילי, אך לצערי זה עוד לא קרה...
דר,אולי מסע שופינג הבא נשים לעצמנו למטרה למצוא את ה"שקי קקי" המושלם?!:))

כן,אפשר לראות באמת שכל הטרנד הזה של השקי קקי ממש חזק בעיקר בזארה יש לפחות איזה עשרה דגמים ...,חח אך אני גם לא ממש מחבבת את הטרנד הזה .
תרגישי טוב מקסימה (:

פתחתי בלוג (:,ואת כבר מוזכרת שם בפוסט הראשון,מוזמנת להיכנס

אני לא ממש מבינה את כל הירידות על המכנסיים האלו.
לי יש זוג כזה בארון ואני ממש נהנית ממנו.הוא מעין מכנס שחור אלגנט רפוי.

נורא מזכיר לי את המכנסיים של נהגי מוניות גרוזינים.

הוא ממש מדליק גם כשמקפלים אותו למטה.

והכי מגניב שהוא עלה לי 50 ש"ח בסייל בזארה...

עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב, תודה!

alisa- אני מבינה אותך לגמרי, מכנסיים זה עניין טריקי. נראה לי ששמורה לי על המחשב איפשהוא התמונה של הבחורה עם הג'ינס וה-YSL. אני קצת חוששת מאורך 7/8 אבל סביר להניח שעם עקבים גבוהים נפתרת הבעיה!
יאנה - "מכנסיים של נהגי מוניות גרוזיניים" - אין לי מושג מה זה אומר אבל זה עושה לי את זה (באמת!) אני הולכת לחפש איזה נהג מונית גרוזיני ולהחרים לו את המכנסיים :)
amit - אם אני לא טועה אפילו אני התייחסתי בחשדנות רבה לסקיני בזמנו ומאז הוא ידידי הטוב. כנראה שצריך לתת צ'אנס.
anna - אחרי שזרקת לי את הכפפה בצורה כה אלגנטית ומנומקת, איך אני יכולה לסרב לך? :))) ומשום מה יש לי הרגשה שבמסע הזה נמצא הרבה יותר ממכנסיים..
אנונימית - השאלה אם זה משמין או מרזה מאוד טובה, ואין עליה תשובה אחידה. זה יכול לעשות אשליה של רזון עבור בחורות רזות מאוד ולעומת זאת, בחורות בוטילישסיות זה יכול "להשמין" או לעשות אשלייה של ישבן גדול יותר ממה שיש.
זה מאוד תלוי בגזרת המכנסיים (גם במסגרת הגזרה הספציפית הזו) ובסוג הבד. מה שצריך זה לנסות כל מיני וריאציות ולשלוח מבט כן אל המראה, בלי התערבות של מוכרות (חשוב מאוד!!!) ולשאול את עצמך בכנות אם זה נראה טוב. זה לפחות מה שאני עושה/אעשה.
MyMoonDay - תודה רבה, תתחדשי ואני מאחלת לך הרבה הצלחה!

גם אני חשבתי בדיוק כמוך עד שמצאתי את הזוג המקסים הזה (http://karlascloset.blogspot.com/2009/02/pj-pantsrandom-yellow-pants.html) ובסוף קניתי שניים במחיר של אחד, כחול ושחור. צריך לתת להם צ'אנס (: