4/28/09

לא עוצרת בוורוד

More pink combinations

floral_cardigan1

First of all I have to congratulate my country, Israel, for its 61st birthday - Happy Birthday and may you have lots and lots of prosperous years ahead of you. I am going to celebrate in one of the common ways in which Israelis celebrate Independence Day - having a BBQ.
Today was a wonderful sunny day so I wore yet another one of my springy, pinkish, floral outfits - turns out I have a lot of those... Happy Independence Day!!

floral_cardigan2

קודם כל, לפני ענייני האופנה, אני חייבת לאחל מזל טוב לגברת מיוחדת שחוגגת היום 61 - מדינת ישראל! אני מאחלת לה עוד אלפי שנים (עד 120 זה קצת מעאפן לאחל למדינה כלשהיא, לא?) טובות, מוצלחות, שקטות וכמובן אופנתיות! ברור לכם שלא אסתפק רק בברכות ואני הולכת לחגוג לגברת במרתון "על האש", כמיטב המסורת.
מבחינת מזג אויר היה היום לדעתי יום מושלם, שאיפשר חשיפת גפיים לבנות עד לבנות מאוד (לפחות במקרה שלי). בנוסף למזג האויר הטוב הכל פורח מסביב ומשגע אותי לגמרי - כשאני נוהגת סתם כך ברחובות העיר חיפה אני לא יכולה שלא להביט בכל העצים ובשיחים הפורחים. טוב, זה קצת מסוכן לנהוג ככה אבל היופי מרהיב. אז החלטתי לנסות להשתלב בנוף עם הקרדיגן הפרחוני הזה של H&M, חולצה בגוון וורוד עתיק שנרכשה כבר לפני שנה אבל מתאימה לי עכשיו בול (ואני לא מתכוונת למידה) וחצאית חומה (כל מלתחה צריכה חצאית חומה!). בישרתי לא מזמן על חזרתם של האקססוריז אז אני שמחה להדגים זאת באמצעות שרשרת הכנף שאני עונדת שהינה האקססורי האהוב עלי בשבוע האחרון, גם כי היא מקסימה לדעתי וגם כי קיבלתי אותי במתנה מאדם יקר לי.
שיהיה חג שמח!

floral_cardigan3

18 comments:

השרשרת מדהימה, וגם אתך יקירתי, אהבתי מאוד את השילוב של הצבעים:)

חג שמח(:יפיפיה כמו תמיד.

I love that look pretty nice to see what you get is to know about fashion, you're a true expert.
Kisses

דר שוב את מתרשלת בתפקידך.. לא רשמת מאיפה הבגדים.
אני אשמח לדעת מאיפה הסנדלים והאם זו פלטפורמה או עקב?
יום עצמאות שמח (ונא לא לשרוף/ לטנף יערות)

alisa- זה מה שקורה כשממהרים למנגל! ובכן: החולצה והחצאית מזארה, הקרדיגן מ-H&M, השרשרת ממנגו והסנדלים מברמא (כן, כן! הם הזכירו לי נורא סנדלים של ניין ווסט שרציתי בקיץ שעבר ולא השגתי). הסנדלים מצויידים בעקב, לא פלטפורמה.
ואני שמחה לבשר שלא שרפתי ולא טינפתי יערות, חס וחלילה, ופיסת היער שבה בילינו הושארה נקייה ביותר, ללא רבב!

Anna, MyMoonDay - תודה רבה! חג שמח גם לכן..

Vicen -
Thank you so much and kisses

הקרדיגן נראה פריט מושלם. אהבתי את נגיעות הזהב בתכשיטים וגם הנפח שנוצר מהחולצה והחצאית יחד.

אגב, החלטת לגדל את הפוני?..

חג שמח!!
:)

אני בהחלט מזדהה איתך לנוכחות הרגליים הלבנות...
אהבתי נורא את הקרדיגן,הוא ממש מיוחד-גם בגזרה גם בצבעים(וגם העובדה שהוא מ-H&M מוסיפה קצת)
שיהיה אחלה יום מנגל :-)

שילוב סימפטי מאוד.
כיף להסתכל!

את נראית ממש טוב
והחולצה הזאת בצבע כמעט נוד ורוד מדהימה

יום עצמאות שמח!

פלטת צבעים משגעת. אני חושב שעלית על הסוד לשילוב הדפסים ופריטים בצבעים עזים: תמיד ללכת עם בסיס של צבעים ניטרלים בגוונים שקטים ועליהם להוסיף "ספלאש של צבע".

אני יכולה להיות בבלוג הזה שעות, דר את מדהימה !

לפני הכל אני חייבת לציין שאני פשוט מאוהבת בבלוג שלך, ובך- את יפיפייה!

כתבת כמה פוסטים אחורה על מכנסי סקיני חיתול... רציתי לדעת אם מצאת כבר גירסא מוצלחת ובוא נגיד... "עומדת בתקציב" בשביל אלו מאיתנו שמרגישים את המשבר הכלכלי?

גם החצאית וגם החולצה די גדולים, נפוחים, אם החצאית היתה יושבת קצת יותר יפה הייתי אוהבת מאוד (:

Shelly - הפוני החליט לגדל את עצמו. סתם.. האמת שהוא ממש דורש גיזום ואני מתכננת לעשות זאת בשבוע הקרוב.

אנונימית 17:00 - אני לגמרי בחיפוש אחרי מכנסי סקיני חיתול, כמו אלה שכתבתי עליהם, אבל טרם נתקלתי במשהו ראוי מבחינה עיצובית וכלכלית. כשזה יקרה אני בוודאי אעדכן!

תודה רבה לכולם ונשיקות!

אהבתי במיוחד את החולצה והשרשרת. מלבד העובדה שהחולצה יפה, היא גם נראית מאוד פרקטית - בחורה רזה כמוך שלובשת אותה נראית עדיין רזה, אוורירית ועדינה; אם בחורה מלאה תלבש אותה - היא תראה יותר רזה.
מדליק ביותר=]

הקרדיגן מהמםם..
ממש אהבתי את האאוטפיט :-)
וכמובן מזל טוב לארצנו

unusual but nice colour combination

ממש אהבתי את הקרדיגן והנעליים.