6/29/09

Single-tasking

tweedbag1

התקופה האחרונה נהייתה עמוסה ביותר, לא בדברים רעים חלילה, אבל הרבה אלמנטים, אופנתיים יותר ואופנתיים פחות נכנסו לחיים שלי וזה דורש ממני לא מעט הסתגלות. לפעמים אני מרגישה שאני מביישת קצת את המין הנשי מאחר ומולטי-טסקינג (הכה מאפיין את בנות המין היפה) אינו אחד מהצדדים החזקים שלי. אני יותר בקטע של "להרוג תורכי ולנוח" או לעשות משהו בצורה טובה, כמו שצריך, ואחר כך לעבור למשימה הבאה. אבל, למרבה הצער, החיים לרוב לא מאפשרים נקיטה בגישה כזו, אז כנראה שאצטרך להתרגל לעניין ולהצדיק את היותי אישה!

ובעודי מנסה לפלס את דרכי ולסלול נתיב, לא רק עבור עצמי, אני לא יכולה שלא להציץ בלוח השנה ולהבחין שאנו נמצאים בסיומו של חודש יוני, שעבור רבים מסמל את תחילת חופשת הקיץ. מה אומר לכם, אני מסתכלת בקנאה אל עבר התיכוניסטים והתיכוניסטיות שנהנים מכל רגע ושהדילמה העקרית שלהם כעת היא באיזו שעה בא להם לקפוץ לים. אולי בגלל זה החלטתי להתאבזר בחגורת הניטים הורודה זו, אשר סביבה בניתי את האאוטפיט. החגורה נקנתה לפני שנים בחנות וינטג' מגניבה באמסטרדם בשם Zipper (למישהו יש מושג אם היא עדיין קיימת?) והיא מזכירה לי את "התקופה האמסטרדמית" שלי שהייתה כל כולה כיף, חופש וחוסר דאגות.
לחגורה צירפתי סריג אפור ללא שרוולים, חצאית ורדרדה, תיק אפרפר ארוג ואת שרשרת הפרנזים מעשה ידי. החלטתי לשמור את האאוטפיט על טהרת הורוד והאפור, שני צבעים שאני מאוד אוהבת, או, במחשבה שנייה, שני הצבעים שאני הכי אוהבת. ולגבי הנעלה, בחרתי לחזור לזוג נעליים ותיק ואהוב, מאחר שלאחרונה לא מצאתי אף זוג נעליים שריגש אותי ושממש התחנן שאקח אותו הביתה אל קופסת הסרדינים שנקראת ארון הנעליים שלי. יש איזה דגם שנתקע לי בראש ושלא הייתי מתנגדת לעטר בו את כפות רגלי (משהו בסגנון זוג הנעליים מהפוסט הזה. תנו לי שריכה, שריכה ועוד שריכה!) אבל לא ממש נקרה בדרכי משהו כדוגמתו.

tweedbag2

tweedbag3
סריג ללא שרוולים H&M, חצאית טופשופ, חגורת ניטים מאמסטרדם, תיק זארה, נעליים אלדו, שרשרת פרנזים הכנתי בעצמי

tweedbag4

תודה רבה לאריאלה על הצילומים ולכל הנופשים - תעשו חיים!

39 comments:

וואו דר, האאוטפיט מאוד מוצלח וגם הרקע לצילום, מאד אהבתי!!

Hook The Look

היי, אני קוראת פה כבר הרבה זמן באנונימיות, ועכשיו אני חייבת להגיב:יפה יפה יפה.
שילוב הצבעים, הסריג והחצאית הקיצית, החגורה המאלפת, הלק המשדרג, הכל
בכלל, מחמיא לך מאוד. לגמרי לא נראה לוק ישראלי-אין אה גוד וואי-
וזהו, תמשיכי להפתיע.

קטע קטע איתך
בדיוק באתי לכתוב לך שמזמן לא פירסמת פוסט העוסק ברכישת שוז חדשות...

אני רק מקווה שמי שקורא פה ואין לו טעם יספוג ממך השראה. חסרות בנות כמוך ברחוב הישראלי!
כל הכבוד על האומץ ללבוש סריג (גם אם הוא דקיק!) באמצע הקיץ!
כזאת מהממת שאת!

Luv it

one of the best so far

אפור וורוד זה אחד השילובים האהובים גם עליי ועשית אותו פה בצורה מושלמת! לוק יפיפה מכף רגל ועד ראש.
שמחה לראות ש"דגת" את הנעליים האלו, שהן אחת היציאות הטובות שהיו לאלדו ומתאימות לאאוטפיט בול.

לבי החנות באמסטרדם, הייתי שם לפני שנתיים ואני לא זוכרת את קיומה של החנות.. לפחות זכית משם לחגורה מעולה.

ודווקא נראית לי מאוד מוצלחת ב"מולטי טאסקינג" אתמול :))

האאוטפיט מעולה. ולמרות שוורוד עתיק ואפור הם לכאורה צבעים סתוויים יותר, הם נראים כאן סופר קיציים. אהבתי במיוחד את התמונה של התיק והחגורה. כל הכבוד לאריאלה.

מקסים. הופעה עדינה, בוגרת, מתאימה למבנה הגוף שלך. סטייל אך לא נובוריש.
מצטרפת לתקווה שעוד כמה נשים ישראליות שקוראות את הבלוג יושפעו ממך...

Ja, Zipper is nog geopend:
ואפילו יש שני סניפים:
http://www.zipperstore.nl/

מהממת. השילוב צבעים פשוט נפלא. וגם השיער ככה. :)

מהמם! מאוד אהבתי שהאאוטפיט הורכב משתי צבעים, איזו הרגעה לעיניים עם כל טרנד הצבעוניות.

3>

אני מסכימה עם אולביה,סוף סוף קצת רגוע בעיניים!
הנעליים מתאימות בול,ומוסיפות את
הגוון הלבן שלדעתי חובה לשלב אותו
כאשר משלבים אפור וורוד,אחרת לטעמי
זה נראה אטום מידי,אבל המרקמים
והבדים השונים פה בהחלט עושים את העבודה! :)

Shelly - כן, אני לומדת לאט לאט :)
ואין ספק שאת היית טאלנטית לא קטנה אתמול בפני עצמך..
תודה יקירתי!
אגב, הגיעו מהחנות הזאת עוד פריטים יקרים ללבי - חצאית שכבר קטנה עלי, חולצה שאולי תצטלם מתישהוא וצמיד זמש מגניב.

T-M-S - מארקס, אני קולטת את הטעם שלך מקילומטרים (אני אומרת את זה in a good way). אח, אילו רק זה היה תיק שאנל ביד שלי ;)

פטיט לולו - מצחיקה, תודה רבה! בואי נאמר שלא הייתי לובשת כזה אאופיט להליכה רגלית בצהרי היום ברחבי תל אביב, אבל כשאני נמצאת בחללים סגורים ובמזגן זה לגמרי הולך.

Solas - האמת שזה היה ממש מעליב מצידי לפקפק בקיום החנות (/רשת) הזאת.. :)) ההולנדים, כאירופאים טובים יודעים לשמור על מסורת. חנות שנפתחת לא נסגרת כל כך מהר. אח, מתי אני אזכה לבקר שוב בזיפר??

Sharon - אולי יעניין אותך לדעת שהתסרוקת היתה במקור קצת שונה והשתנתה משהו תוך כדי הצילום, מבלי ששמתי לב לכך אבל כבר התרגלתי לשיער שעושה מה שהוא רוצה וזה דווקא די נחמד!

Olivia - עשיתי פעם פרויקט בעיצוב גרפי עם שני הצבעים הנ"ל וזכור לי שהביקורת על הפרויקט היתה ששילוב הצבעים "מאוד טעים". מאז אני מנסה לשלב אותם גם במקומות אחרים :))

תודה לכולם, אתם מהממים בעצמכם!

מקסים, מלא חן, צבעים טובים מאוד
אהבתי בקיצור!
(:

ממש אהבתי! השילוב של ורוד ואפור כזה מתוק, אך מתוחכם להפליא.

מאוד אהבתי את האאוטפיט :)

השילוב של הצבעים מאוד מתאים באופן כללי ובפרט לך ואני מבינה למה אנשים אמרו לך ששילוב הצבעים הזה הוא טעים.

אני אוהבת גם את הפשטות של הבגדים (לא קיצוניים מדי)

את והשיער המושלם הזה

הייתי בזארה לפני בערך שבוע עם חברה שלי, והיא קנתה קרדיגן בזארה קידס
נזכרתי שכתבת על כך שקנית שם פעם ופתאום קלטתי... כמה את קטנטנה (כי חברה שלי גם, מאוד petite כמו שאומרים)


ועל זה נאמר- אווו.

מלבד זה, חזרתי לא מזמן לבלוג שלי; אבל עקבתי אחרי שלך כל הזמן הזה, וכדאי שתדעי ששרשרת הכנף הענקית שלך הניבה חיפושים בקנה מידה בינלאומי (שוק הכרמל+ebay זה בינלאומי) אך ללא הואיל.

Amit - וואו! תודה.. :)

דנה מודנה (!!!!) - Welcome Back. לונג טיים נו סי... איזה כיף שחזרת אלינו :))) וחיפושים באי ביי זה בהחלט בקנה מידה בינלאומי. תנסי גם את שוק העתיקות בכיכר דיזנגוף. לא מבטיחה לך כנף, אבל משהו מעניין מעולם החי בטוח תמצאי.
thanks darling!

lilu - תודה! צריך לפעמים משהו פשוט ולא קיצוני :)

אין מה להוסיף. כולם צודקים את אחת הטובות והלוואי ובנות ישראל יתלבשו כמוך , אבל.. שייראו קצת יותר מלאות .
רציתי לשאול מאיזה דוכן בשוק בצלאל החולצה מהפוסט הקודם?
תודה.

אנונימית - אם כל בנות ישראל היו מתלבשות אותו הדבר זה היה קצת משעמם לא? בכל מקרה אני שמחה לתרום את תרומתי להשראה. :)
ולשאלת השאלות, ה-דוכן בשוק בצלאל הוא בעצם ערימת בגדים ענקית שבה מחטטות בין 5 ל-10 נשים בכל רגע נתון. ולמעלה מתנוסס שלט: "זארה. כל פריט 30 ש"ח. אין החלפות ואין החזרות".
מקווה שהתיאור יעזור למצוא את המקום. (: בהצלחה!

התיק שבה את ליבי !

תודה רבה. אני יודעת על איזה דוכן את מדברת. אני חוזרת בי, את צודקת. בתור מישהי שלא קונה במותגים בגלל שאני לא מסוגלת לראות את הבגד שלי על אחרות. אז עדיף שזה יישאר בגדר השראה בלבד.
יום טוב.

איזה הזוי זה היה לשמוע אותך בלינק לצילומים עם קאפקייקס ושות'!!
ממש חוויה חוץ גופית- ברכותי, הפכת לתלת מימדית!! (בניגוד לדו מימדיות שהייתה עד עכשיו)

חזרתי השבוע מאמסטרדם, לא רק שהחנות zipper עדיין קיימת, היא עדיין מעולה! הצטיידתי בטי שירט מדליקה ובשמלת קולר מהממת.

תשעת הרחובות באזור היורדאן הוא אזור חובה לחובבי שופינג המקרים באמסטרדם...

אפשר לקבל חשק פה: http://www.zipperstore.nl/

מזל טוב על הצילומים!!!
נראה כיף אמיתי!
רק פירגונים!

shani levi - גם את לבי... :) הוא פשוט היה חייב ללכת אתי הביתה!

tammy - תתחדשי! איזה כיף. היורדאן זה איזור משגע, לא רק לשופינג, שכונה קסומה.. אני מתגעגעת!!

alisa - שמחתי לשמוע שנוסף לי עוד מימד! אם כי גם לי זה קצת הזוי לשמוע את עצמי בסרטון.. :)

פטיט לולו - באמת היה כיף! חוויה נהדרת. תודה יקירתי :)
עכשיו נותר לחכות לתמונות הסטילס..

אאוטפיט משגע
התיק כלכך יפה, איך זה שלא ראינו אותו כאן קודם?

ואהבתי את השיער;)

היי דר מקסימה :
1. גרת באמסטרדם?
2.שאפו לגמרי על הצילומים לשוק המעצביםhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3739105,00.html
בהצלחה !!!מחכה לפוסט על כך.
שני.

א.ה - תודה רבה! אולי זה בגלל שהוא די חדש.. :)

שני כהן -
1. לא התגוררתי שם, אבל במשך כשנה אחרי הצבא היו לי שם "אינטרסים" והייתי על הקו. למדתי גם קצת הולנדית תוך כדי מה שמזכיר לי שאני עדיין מחפשת את קלטת Jip en Janneke שלי. אם למישהו יש עותק של סיפורי הילדים האלה על דיסק אודה לו מאוד!!!
2. הצילומים עושים את דרכם אלי... תודה רבה!

דר , כל כך כיף היה לראות את שלושתכן בקישור לynet , כיף לשמוע אותך ....תלת מימד .

מזל טוב על קבלת התואר כמובן , עכשיו יש לך יופי אינטילגנטי עם תעודות !!!

התלבושת מאוד יפה לך , ואיכשהו שילוב הצבעים הזה יוצר מראה קל , אוורירי וקריר משהו .
כצלמת חובבת , טיפה היה לי עצוב שהורוד העז של ההרדוף (?) גנב קצת את ההצגה מהעדינות האינסופית של הגוונים שבחרת ... אבל כמובן שזה לא גורע מהיופי
:)
וכיף לראות אותך מתקדמת ומשתכללת בזכות עצמך ..

ראיתי את הכתבה שעשו עלייך על עפר ושלי ב Ynet,אתן פשוט מדהימות!

נ.ב,נורא אהבתי את הרעיון של הטריק עם הטייץ,מתוחכם ביותר!

למישהי יש המלצה איפה כדי לקנות בדגים יפים לחתונה(צריך פמשהו די פאנסי)...?
תודה!

וואו, תקשיבי, את יפהייפיה שאין דברים כאלה, את ממש מזכירה לי את אן האת'ווי. הכל אצלך פשוט בול- רזה בדיוק במינון הנכון (!)- ולא יותר מדי, לובן נסיכי ולא שזופה בצורה מפחידה, עייני איילה גדולות, שיער גולש. אפילו שאת נמוכה יחסית את מתלבשת בצורה שמאריכה לך את הרגליים בטירוף. בקיצור, מושלמת.
:)

Misty - תודה רבה, אכן השבוע הזה היה רצוף אירועים וקבלת התואר הנכסף היתה בהחלט מעמד מרגש שהגיע זמנו. וכמובן שקבעתי עם הדיקן שאחרי שאני מסיימת את הרפתקאות האינטרנט שלי אני חוזרת לאקדמיה לעשות על זה תארים מתקדמים.
נחמד שהתייחסת להרדוף - אני ממש אוהבת התייחסויות לצמחים בבלוג.. :)) בזמנו היו צילומים על רקע שיטה, ועכשיו ההרדוף. אני די בטוחה שזה הרדוף... הוא פורח במלוא עוזו כרגע, לפחות בכל רחבי העיר חיפה. וגם אם הוא עז מדי לטעמך, לפחות הטבע קיבל התייחסות :))

Blossombutton - תודה! בקרוב הפוסט על מעללינו ביום שני האחרון. ולגבי הטייץ, זה פשוט נראה לי האופציה הכי טובה למי שלא רוצה להתערטל בפומבי ועם זאת למדוד כמה שיותר דברים בעודה לבושה... :)

אנונימי/ת - וואו... נראה לי שמושלמת זה קצת גדול עליי, אבל תודה :)) חבל שלא הכרנו בתיכון. הייתי שמחה לקבל את המחמאה הזאת בתקופה שבה הבנים שהייתי דלוקה עליהם לא שמו עלי ולא חשבתי שיש צל של סיכוי שמישהו חושב שהכל אצלי "בול"... :)) ובתכל'ס, גם אם לא הכל בול (ואין אף אחד שאצלו הכל בול) כשמתבגרים, מתחילים להרגיש לאט לאט שזה בול עבורך ולהפיק את המקסימום ממה שיש (כמו להתלבש בצורה שמאריכה רגליים גם אם את בחורה נמוכה...). אני אומרת - זה מה שיש ועם זה ננצח! :))

מראה פשוט נהדר, נקי, אצילי, מתואם. תענוג לעיניים.

את נראת ממש מתוק! אפור וורוד הוא שילוב שאנלי קלאסי, שניסית בעבר ואני יודע שהוא מוצא חן בענייך. גם בעניי. הנעלים- ממש יפות,אהבתי. הן מזכירות (אולי יותר מידי) את אלה של פראדה לפני שנה.
את התיק ראיתי בזארה. הוא היה נראה ממש פשוט, לא נוח על המדף- פשוט חיקוי זול של שאנל. את מרוצה ממנו?

אני מקווה שאני לא נוגעת בנקודה רגישה אבל כתוב שם שאת בת 29 ?!?!
גם אם תעמדי מולי ותגידי לי את זה אני לא האמין. גג 25 הייתי נותנת לך...
פישששש