7/7/09

בפוקס(יה)

sheerblouse1
החיים מלאי הפתעות. חלקן טובות, חלקן פחות. הפתעות כמו ההפתעה שהיתה לי ולאריאלה כשהגענו למקום הצילומים האחרון בו ציפינו להיתקל בגרפיטי מסוים ומוכר ושיפשפנו את עינינו אל מול ציור קיר ענק ומרהיב ביופיו (אם האיש/אנשים שאחראים על הציור הזה קוראים פה במקרה, אתם מוזמנים להשאיר תגובה ולהגיד מי אתם. כבוד!). ויש הפתעות כמו חשבון החשמל האחרון שלי. כמובן שציפיתי לחשבון גדול מהרגיל, עבור ארבעה חודשים (עקב השביתה), אבל לא ציפיתי לכזה סכום מבהיל בתחתית הטופס. אחרי שעברתי על כל מיני אופציות של קנוניות כמו ניסיון של חברת החשמל לעבוד עלי, גניבת חשמל על ידי השכנים ממול, ושאר קונספירציות בקנה מידה בינלאומי החלטתי להזמין חשמלאי. מסתבר שהמקרר שלי החליט להתקלקל ולהתחיל "לשתות חשמל" בערך באותה תקופה בה החלה השביתה ומאחר ולא קיבלתי חשבון במשך ארבעה חודשים גיליתי את התקלה רק בדיעבד, אחרי שהתבזבז כבר הרבה חשמל יקר. כמובן שהעפתי את המקרר הסורר והבוגד לכל הרוחות במהירות הבזק ומצאתי לו תחליף, אבל מאז אני עוד מלקקת את פצעי ומכריזה על עצמי באופן רשמי כ"אחת מנפגעי שביתת ועד עובדי חברת החשמל". אני מקווה שזה יהיה על מצפונם של חברי הוועד שהשביתה הזאת גרמה לי לנזק אופנתי רציני ועיכבה אותי בלפחות שני זוגות נעליים!! בעצם, עם הסיילים שיש עכשיו אולי אפילו שלושה...

sheerblouse2

sheerblouse3
חולצה מנגו 2, חצאית זארה, חגורה קיבלתי מחברתי רות, תיק Etsy, נעליים מנגו

sheerblouse4

הפתעה נחמדה דווקא היתה קבלת התיק החמדמד הזה שהזמנתי מ-Etsy. תיק Quilted קטן ונאה, בצבע פוקסיה עם רצועת מתכת ועור וניטים קטנטנים בחזית. מיותר לציין שאני מבסוטה מאוד. החלטתי לצרף אליו חולצה שקופה ומכופתרת (החולצה באמת שקופה, אני פשוט לובשת מתחתיה גופייה באותו צבע) וחצאית עם הדפס מנומר אפרפר - כן, כן, אני עדיין בקטע של animal prints. מלבד הדפסי חיות אני מאוד מעוניינת לאחרונה בחולצות שקופות, משהו בסגנון החולצה שלבשה אלישה סילברסטון כששיחקה את שר בסרט קלולס, או חולצה דומה לזו שלבשה Chloë Sevigny בקמפיין ל-Opening Ceremony רק קצת יותר שקופה. הייתי שמחה להניח את ידי על חולצה שקפקפה, מכופתרת, עם צווארון וכיסים, שניתן לקפל את שרווליה ולשחק כל מיני משחקי שקיפויות באמצעות השכבה הנלבשת מתחתיה.

sheerblouse5

ובנימה אופטימית זו נראה לי שאפרוש עכשיו לישון ואולי לחלום על חולצות שקופות. שיהיה לילה טוב!
תודה רבה לאריאלה!

35 comments:

הגרפיטי הורס ביופיו! לוקיישן יפה לאאוטפיט יפה :) אחלה קנייה עשית עם התיק!


צר לי על חשבון החשמל, אני עדיין לא כ"כ מבינה בזה אך שמעתי גם את הוריי מתלוננים שהחשבון החודש היה יקר באופן חריג..

הציור קיר נראה כמו לגמרי כמו עבודה של ברוקן פינגרז..
http://www.brokenfingaz.com/

וואו! וואו! וואו!
הציור קיר מדהים!
תמיד קינאתי באנשים שמסוגלים לצייר בפרופורציות כאלה גדולות! כל פעם שניסיתי לצאת מפורמט של A4 איבדתי כל קשר למציאות, ויצאה לי מפלצת אחרי שניסיתי לצייר פיה. (למען הסר ספק, אני לא מציירת פיות! זה נכתב בשביל הדימוי הנדוש...)
אני ממש אוהבת את ה"גורמטים" שלך! בטוח יש לך יד קטנה, איפה את קונה צמידים? צמידים תמיד נופלים לי מהיד, ואני שנאת את אלו עם סגירה של שרשרת שאת מנסה לסגור לבד ומרגישה עילגת לגמרי...
מהיכן תבוא הגאולה??

אהבתי מאוד
שיהיה לך יום נפלא וורוד !

אאוטפיט מקסים! מחמיא לך מאד הפוקסיה בגלל העור הבהיר שלך.
תתחדשי גם על התיק - מתוק לאללה.
ציור הקיר הזה פשוט משגע...בהחלט ריספקט לאמן שצייר.
ולגביי החשמל - טוב, כולנו ספגנו חשבונות חשמל אדירים בגלל השביתה, אבל בלי שום קשר אני בטוחה שחברת החשמל גונבת אותנו עם חיוך; ניסית פעם באמת לקרוא ולהבין חשבון חשמל? צריך דוקטורט בשביל זה וגם אז ספק אם תביני...

אכן, ברוקן פינגז החיפאיים המוכשרים מרחוב מסדה!

יופי לפגוש אצלך בשר - מקור השראה בלתי נדלה. בזכות הפוסט הזה גם הכרת לי את אתר הפריימים השימושי, שעוד לא יצא לי לפגוש בו. מסתבר שהנשיקה של שר וג'וש מתמתחת על פני שלושה פריימים רצופים - כך יאה וכך נאה.

התיק חמוווד!!! היה שווה את ההמתנה :)
איזה קטע שבסוף זה המקרר...

איזה תיק מקסים! יש לי כמה כאלו, קטנטנים, אבל אני אף פעם לא לוקחת אותם כי יש לי חרדת underpacking
אפילו אם זה סתם ללכת לשתות משהו בערב..

אני ממש מזדהה עם עניין החשמל!! כשהתחיל הקיץ בארה"ב שנה שעברה (גרתי שם) בחודש יוני קיבלתי חשבון חשמל כפול 3 מכל פעם אחרת---- הכל בגלל המזגן!!! ושום דבר בבית שלי לא היה מקולקל אז אפילו לא הייתה לי ברירה- שילמתי את החשמל המופקע למשך 3 וחצי חודשים

saray - תודה! אני מחזקת את ידי הורייך ויכולה לפחות לקוות שאצלכם לא היה קלקול כזה.

moran, limorki - אהה! שיערתי לעצמי שאלו broken fingaz אבל רציתי להיות בטוחה. החב'רה האלה מעולים, התאהבתי ביצירות שלהם עוד מאז שהצטלמתי ליד הארנב ברחוב מסדה וגם נתתי לינק באותו פוסט. ומי שאומר שמשעמם פה בחיפה לא יודע על מה הוא מדבר!!

פטיט לולו - יש לי ידיים יחסית רזות ולכן הרבה צמידים גדולים מדי בשבילי. I hear you. ה"טריק" שלי הוא מציאת צמידים עם סגירה. למשל לצמידי הניטים שלי יש תיקתקים ואני יכולה לסגור אותם על התיקתק האחרון.
כמו כן, אני תמיד מחפשת (ולא קל למצוא) צמידים בעלי ציר (Hinged cuffs), שאת חלקם מייצרים בקוטר יחסית קטן. אלה הכי טובים.
וישנם כמובן צמידים שאפשר לכוונן בעצמך, כאלה שניתן "למעוך" קצת ולהדק על היד. בעיקר ממתכת.
לגבי איפה אני מוצאת אותם - באמת שבכל מקום: שווקים וגם חנויות אקססוריז.

Anna - או! ברוכה השבה! כן זה היה המקרר הנכלולי, חסכתי ממך את כל סאגת גשש בלש שלי ושל החשמלאי כשהיית בחו"ל... :)

Ugly Jewelry - אף פעם לא ממש התעמקתי בחשבון החשמל, אבל מאז התקרית אני סופר בעניינים (לא אתן לדבר כזה לקרות שוב!) ואחרי שניהלתי שיחות עם חצי מהמוקדניות של חברת חשמל (דווקא היו ממש נחמדות ומקצועניות), למדתי הרבה על החשבון הזה.
מאז התקרית אני גם מציצה לא מעט בארון חשמל ורושמת לעצמי קריאות מונה עם תאריך ושעה (נהייתי יקית).
וגם למדתי משהו מעניין: אם את מקבלת חשבון חשמל שכתוב בו - 'סוג קריאה: "דילוג" ' זה אומר שחברת החשמל לא הגיעה לקרוא את המונה שלך (הם אשכרה עוברים בית בית??) והיא נתנה לך חשבון באופן משוער. במקרה כזה כדאי להסתכל מיד במונה עם קבלת החשבון ולהתקשר לחברת חשמל. כדאי לשים לב, ושלא יעבדו עליכם!! :))

מיכל - בכיף! גם אני נהניתי מאוד לדפדף אתמול באתר ולראות סצינות מהסרט frame by frame. עכשיו רק צריך לראות את זה ברצף, בדי.וי.די עם כיבוד ובת לוויה אופנתית (שיהיה עם מי להתדיין על האאוטפיטים של שנות התשעים).

אח, קלולס... איזה סרט פאשיוניסטות, כל פעם שאני תופסת אותו בשידור חוזר באחד מערוצי הסרטים של הוט אני נדבקת למסך, לא משנה מה אני עושה/רואה.

לגבי חברת חשמל - קרה לי משהו דומה! כשחזרתי מניו יורק לפני 8 חודשים חיכה לי בתיבה חשבון חשמל וכשפתחתי אותו חשכו עיני - literally (!) - זה היה סכום של כמעט 1000 ש"ח, אחרי שעוד גיהצתי את הויזה למוות בניו יורק.. חצי מעולפת התקשרתי אליהם ואז התברר שהמונה שלי נמצא בתוך הדירה (בדיוק עברתי חודש קודם לכן ולא שמתי לב..) וזו הייתה קריאה של הערכת מונה, והם הואילו בטובם להעריך לי אותו בערך פי 4 ממה שזה היה באמת. אני עדיין מאשימה אותם על החצי התקף לב שהם עשו לי...

והאאוטפיט, הו האאוטפיט... מקסים כרגיל!! הפוקסיה מהמם עליך, זה בהחלט סוג ורוד שתמיד מחמיא לגוון עור בהיר. תתחדשי על התיק, יפיפיה..

נשיקות :)

איזו חולצה יפה! והציור מדהים. יש הרבה אמנות רחוב בחיפה?

מדהימה כרגיל!
התיק כל כך מתוק *Jealous*והחולצה והחצאית מגניבות לאללה!
הגרפיטי משגע,נורא אהבתי את השילוב של הטורקיז,ורוד,סגול וצהוב זה יוצר ניגודים ממש יפים

מקסים! אני אוהבת את זה שבמבט ראשון הורוד של התיק נראה לא ממש קשור לורוד של החולצה, אבל אז במבט שני מסתבר שזה סוד הקסם...

חוץ מזה רציתי לשאול אותך לשם החנות בetsy (קישור יתקבל בברכה) תודה

הו חולצות שקופות... גם אני מצאתי את עצמי פתאום משותקקת אליהן. האין זאת הדרך האולטימאטיבית להביא את מראה השכבות לקייץ הישראלי? ללכת עם ולהרגיש בלי... מצאתי אחת לבנה מחוייטת, ארוכה דווקא, עם מן שרוכים שכאלו לגלגול/קיפול השרוולים עד קו המרפק (הזכירה לי קונספטואלית תמונה של אווה פונטאנלי שפורסמה בסארטוריאליסט לא מזמן), ועוד שתיים בכיוון זרוק אך מתוחכם בו זמנית, ועדיין לא הגעתי לרוויה או מיצוי... בקיצור - אם את מוצאת מוצלחות - אנא דווחי... ומכיוון שבקלולס עסקינן, אני חייבת לסיים בציטוט האלמותי - I hope to see you not sporadicly...

הגרפיטי מדהים!, לא ידעתי שיש כאלה בארץ!

ברוקן פינגאז מעולים!. אמנם לא יצא לי להיות בחיפה בחמש השנים האחרונות אבל ראיתי כמה כרזות שהם (הוא?) עשו לאירועים שונים בת"א ואת חלקן אפילו לקחתי (אחרי שהאירוע התקיים כמובן). יש לי חיבה עזה לפרינט :)
אני אוהבת הכל בתמונות שלך - מההדפס המנומר, דרך הצבע ועד הגרפיטי.
ולסיום, אם אני לא טועה מישהי שהגיבה לאחד הפוסטים הקודמים כתבה שהיא מחפשת שרשרת כנף כמו שלך. נתקלתי באחת כזו בסניף מנגו בראשל"צ ביום שישי האחרון וחשבתי שאולי המידע הזה יסייע לחיפושים.

המשך שבוע נעים

Shelly - תודה מותק!
לפי מה שאת אומרת הם בטח עשו אצלך קריאת "דילוג" שמבוססת על ממוצעים של חודשים קודמים. אצלי פשוט ראו שגרפי צריכת החשמל זינקו בטירוף. והיתה סיבה. אילו רק הייתי מגלה את זה חודשיים קודם לכן... אאוץ'!!

Sarah - יש בהחלט אמנות רחוב בחיפה, ולא מעט בזכות ברוקן פינגאז. באזור הדר אבל לא רק (הציור הזה נמצא בנווה שאנן ומסביבו יש עוד דברים מעניינים).

אנונימית - מאוד נהניתי לקרוא את תגובתך. נראה לי שאנחנו ממש on the same page בנושא החולצה השקופה. אין צורך להכביר במילים. כמובן שאחלוק כאן אינפורמציה אם וכאשר ייצא לי להיתקל באחת ראויה. ואשמח אם תעשי זאת גם. :)

Noa - תודה! החנות ב-Etsy נקראת Ginger Kisses. המוכרת היתה ממש נחמדה והודיעה לי כששלחה את החבילה. החבילה הגיעה ארוזה יפה והיה מצורף אליה כרטיס ברכה. אני מבינה שזה די נהוג ב"אטסי". חמוד!

Cherrylipstic - כן, השרשרת באמת ממנגו. ראיתי שגם בקולקציה החדשה יש שרשרת עם תליון שפירית גדול (לתשומת לב חברתי שני!!!) שנראית מעולה.
ולא היית בחיפה בחמש שנים האחרונות?! חמור מאוד!! קבלי נזיפה... :))

אאופיט נהדר (זה כבר מתחיל להיות צפוי) ולוקיישן נפלא עוד יותר. זה מצחיק שקיבלתי במתנה השבוע תיק quilted ודומה להפליא לתיק שלך בצבע פוקסיה גם כן (גם בגודל דומה). טרם שילבתי אותו באאוטפיט אבל את מוזמנת להיכנס לבלוג ע"מ להעיף בו מבט.
צר לי לשמוע על חשבון החשמל. לשמחתי הרבה מאחר ואני גרה רק חודש אחד בדירה החדשה- הצרה הזו עברה מעליי, אבל שמעתי מכל הסובבים אותי כמה היא היתה איומה.

ממש ממש אהבתי!
הקטע עם החשבון חשמל נשמע מאוד משעשע

חולצה שנתקלתי בה שהיתה יכולה להיות תפורה עלייך, של סטלה
http://cache.net-a-porter.com/images/products/46292/46292_ou_dl.jpg

Olivia - שמחתי שאהבת ושאת משועשעת! את יכולה לשער לעצמך שאני קצת פחות!!! :))

Crazygal - חולצה מקסימה. אם לא היה לי כזה חשבון חשמל לשלם...

הקיר גרפיטי פשוט מדהים! אני אוהבת גרפיטי חבל שבארץ אין איזה תערוכה של גרפיטי..
ובקשר לזה שאמרת שאת רוצה חולצה שקופה.. יש כזאת בזארה בצבא לבן מדהימההה!!! (למרות החשבון הגדול זאת השקעה שווה)

http://afashionistasconfession.blogspot.com/
שירי

הי דר!
גם לי יש את אותו תיק בדיוק!
קיבלתי אותו במתנה מהורי שהיו בברצלונה. זה מ- PRIMARK- שוודאי שמעת עליה (בלונדון זה אחד הסניפים הענקיים שלהם) זו חברה מאירלנד במקור, וביוני הם פתחו סניף ראשון בברצלונה. הבגדים והאקססוריז שם ממש זולים ושיקים!
חוצמזה- אאוטפיט מדליק (כרגיל... :)

אנונימית - אכן שמעתי על "פרימארק" אבל לא ממש יצא לי לקנות שם. זכור לי החיקוי המוצלח שלהם לסנדלי גוצ'י עם הרצועות העבות המצטלבות והניטים העגולים מקולקציית "בבושקה", שעיטרו את רגליהן של כמה בלוגריות בינ"ל (החיקוי, לא המקור). מאז שמתי עין על הרשת הזו... נחמד לשמוע שיש גם סניף בברצלונה (אם כי כדור הבדולח שלי לא ממש מראה לי חו"ל בעתיד הקרוב...).
תודה!

התיק ממש מתוק! מאיזו חנות באצי הוא?

SHARONA R - זה מהחנות Ginger Kisses. תודה!

תגידי, מה זה מנגו 2/ זארה 2 וכו'?
כי אני כל הזמן נתקלת בזה אצלך ולא מבינה!

ומה זו החנות ETSY?

תודה!!!(וסליחה על הבורות P=)

אנונימית - מנגו 2 זאת חנות העודפי של מנגו. יש אחת כאן בקניון חיפה והיא לא היחידה. מקום נחמד למצוא פריטים של מנגו בהנחה משמעותית. על זארה 2 לא שמעתי. אם מישהו כן שמע הוא מוזמן לעדכן.
ולגבי Etsy, זוהי קהילה אינטרנטית של מוכרים וקונים המתעסקים בעיקר בתחום מלאכות היד. מקום אידאלי לחפש בו אקססוריז, תכשיטים, תיקים, עיטורים לבית, יצירות אמנות וכו' וכו' וכו' (יש הרבה מאוד וכו'), שנעשו בעיקר בעבודת יד, אך לא רק. ניתן למצוא שם גם פריטי לבוש והנעלה שונים - חלקם וינטג', חלקם יד שנייה וחלקם עוצבו ונתפרו על ידי מי שמוכר אותם. אתר מעולה לכל המתעניינים בכך ובניגוד ל-eBay מי שרוצה לקנות פשוט משלם וקונה. המחיר קבוע מראש ושיטת ה"בידים" לא קיימת שם. לאנשים יצירתיים - נחמד להיבנס ולהתרשם מה אנשים יצירתיים אחרים ברחבי העולם עושים.

את מהממת. לא יודע אם שמת לב, אבל חלק מהתמונות לא לגמרי בפוקוס

הגרפיטי שבתמונות מזכיר לי את הגרפיטי המטריף שיש ברחובות ברצלונה.. באמת כבוד :)

גם החצאית שלך ממש יפה, אבל נראה לי שלורוד פוקסיה אני פשוט לא מצליחה להתחבר.

גם לחבר שלי קרא אותו מקרה עם החשמל והמקרר, רק שבניגוד אליך הוא פשוט למד לחיות עם חשבון חשמל גדול (הוא קצת עצלן)

A ver como andas de español: me encanta ese look.
Saludos desde España.

הי דר,
זאת אני, האנונימית מתגובה 14 בערך (ניסיתי לספור, אבל אני לא בטוחה...). אני כמעט אף פעם לא מגיבה בבלוגים (יש לי חרדת טיקבוק), אבל העובדה שאת - אפונה(!) - כתבת שנהנת לקרוא את התגובה שלי, גרמה לי לאזור אומץ, והנה - אני פעם שניה פה... (לא בבלוג עצמו חלילה (אני קוראת נאמנה), אלא באגף התגובות...).
וכמובן - העובדה שבאופן מאוד קלולסי מצידי (באווירת הפוסט), כתבתי וכתבתי על החולצות השקופות בארון שלי, מבלי לציין את חנות מוצאן.
בינתיים - בלאו הכי כולם כבר עברו לפוסט חדש יותר, ולא יקראו את הגיגיי...
אז ככה - החולצה השקופה המחוייטת - זארה, והמחיר היה סביר לחולצה מהסוג הזה, במיוחד למי שנדרשת להתלבש מחויט לעבודה (אני למשל).
השתיים האחרות - זהות מבחינת גזרה, אבל הבדים כל כך שונים שכל חולצה היא סיפור אחר - לכאורה מדובר בגזרת טי-שרט פשוטה וקצת רחבה, אבל חדי העין ישר יראו את שני הכיסים הקדמיים המתוקים-אך-מתוחכמים (בחלק התחתון, לא בחזה), ואת התפירה שמחלקת את החולצה ל-4 חלקים ולא לשניים הצפויים. דווקא בגלל שהן קצת רחבות, הן מעולות לשילוב עם גופיה צמודה, שגם מדגישה את הגזרה וגם יכולה לבצבץ מלמטה וליצור מראה שכבות שהוא גם קליל ולא מחייב, וגם (כמו שטריני וסוזנה לימדו אותי פעם...) מאריך את הגוף... הן מבוטיק תל אביבי בשם מנדינקה, יש להם עיצובים נהדרים בעיניי, ואם הם רק לא היו כל כך יקרים...
דרך אגב, בביקוריי התכופים בסארטוריאליסט, אני רואה כל הזמן פרסומות של אמריקן אפארל, לחולצות see thru, שנחזות להיות סוג של מה שאנחנו מחפשות... אני חייבת להודות שאין לי ולו פריט אחד שלהם, והחנות הזאת היא לא כל כך הסביבה הטבעית שלי, אבל מכיוון שאני גרה בדיוק 5 דקות ממעוז משכנם בסנטר, אם סופסוף לא יהיה שבוע עמוס מידי בעבודה - העניין יבדק.
ואם כבר סארטוריאליסט - אם ראית את הפוסט מה- 8.7, בודאי שמת לב שגם דיור וגם סקוט נמצאים On the same page with us... (:
אוי איזו תגובה ארוכה. זה אימייל בתחפושת של טוקבק. אם הגעת עד לכאן, את יכולה להבין שיש סיבה בשלה אני מעולם לא מטקבקת. אני פשוט לא יודעת איך עושים את זה...
שיהיה סופש טוב...

אנונימית - אחלה טוקבק! (you did it again)
אני תמיד נהנית מסיפור ארוך וכתוב היטב. :)
החולצה השקופה מזארה - ראיתי אותה ביום שלא ממש התחשק לי לעשות שופינג (כמה מוזר!) אבל היא נעלמה מאז. חבל. אני צריכה לבדוק את זה עם יוכי...
נראה לי שגם יכול להיות נחמד לבדוק את החולצה מאמריקן אפרל. החנות בסנטר תמיד משעשעת אותי וכיף לי להיות בה גם כשאני לא קונה כלום. משהו בעודף הפוזה של הרשת הזאת דווקא יוצא נחמד בסופו של דבר, בניגוד לכל פוזאיות אחרת (שאני בדרך כלל לא מסמפטת במיוחד).
שתי החולצות האחרות שתיארת נשמעות מקסים, אני אפילו מצליחה לדמיין לעצמי אותן בעיני רוחי (או כך לפחות אני חושבת). הייתי שמחה לראות אותן או לראות משהו כדוגמתן בחנות באיזור מגורי :)
תודה על האימייל/טוקבק. תבואי שוב :))
סופ"ש מעולה!

עכשיו הבחנתי שלא הגבתי על האאוטפיט המעולה הזה. באמת מקסים ומתאים לחום האימים בחוץ. וגם לי יש סוג של חיפוש מתמשך עם החולצה השקפקפה המושלמת (ובמיוחד אם היא עם כפתורים). :)