8/25/09

עם הבגדים קדימה!

browndress1

browndress2

על אף החום הרב, אני וחברותי האופנתיות כבר כמה שבועות טובים בקטע של בגדי חורף. זה קורה כל שנה, בדיוק באותה תקופה, בסביבות אמצע אוגוסט: חוסר ההשראה שמעורר הקיץ הישראלי, המאפשר לבישת ביגוד חד שכבתי בלבד, גורם לי "לפזול לצדדים" או יותר נכון להישיר מבט לעבר העתיד - החורף. ובתזמון מושלם עם הקרייבינג האופנתי שלי מתחילות להגיע קולקציות החורף לחנויות, אשר מאפשרות להפוך את הפנטזיה למציאות.
למרבה הפלא לא יישמתי השנה את המנהג עתיק היומין שלי / המסורת האופנתית שלי לשלהי הקיץ ולא רכשתי מעיל עבה באמצע אוגוסט (אני לא יודעת אם לברך את עצמי על בגרותי וסבלנותי או להתאכזב מעצמי) אבל התחדשתי בכמה פריטים שגם אם אינם עבים ומחממים בטירוף וגם אם ניתן ללבוש אותם כבר בימים אלה, מביאים בצבעוניותם ובעיצוב שלהם את בשורת החורף.
גולת הכותרת של ניצני קולקציית החורף במלתחתי היא השמלה הזאת אשר על אף המרקם ה"רטוב" או ה"עורי" שלה הינה קלילה ונעימה ובעודי לובשת אותה כעת אני מפליגה בדמיונות עם אילו פריטים אוכל לשלב אותה כאשר יצנחו הטמפרטורות: אני נוטה לכיוון של סריג שחור צמוד מתחת (אולי גולף), או לחלופין סריג מפוספס וגרביונים בצבע עמוק ועשיר. הממ.. אני כבר מרגישה משב רוח צונן.
בינתיים החלטתי לצרף לשמלה פריטים על טהרת החום עם נגיעות כסף: חגורת ניטים דקה, קלאץ' חום וסנדלי הרצועות האהובים אשר מזמן לא הצטלמו לבלוג. הוספתי גם מספר שרשראות, אשר אחת מהן בכלל נועדה להיות headband אבל החלטתי שהיא תתפקד יותר טוב כשרשרת. בכלל, בחנות האקססוריז שבה הן נרכשו תמיד נראה לי שיש בסיס טוב לאקססוריז אבל כולם ללא יוצא מן הכלל לוקים בדפקט עיצובי כזה או אחר. כמעט כל דבר שאני קונה שם מקבל שיפצור ועובר שינוי על מנת להתאים לטעמי ואני ממש יכולה לדמיין את עצמי ננעלת בחנות למשך הלילה עם סט של פליירים וקאטרים ומעוללת לאקססוריז את כל העולה על רוחי. כיף!

browndress3
שמלה זארה, חגורה מנגו (ישנה), סנדלים ניין ווסט, שרשראות דיווה (רובן "מטופלות" על ידי), קלאץ' מתנה מחברתי רות

תודה רבה לצלמת האלמונית, אשר מילאה את תפקידה הקבוע של אריאלה הנופשת כעת בחו"ל (תהני מותק!) ושיהיה אמצע שבוע שמח לכולם!

27 comments:

היי לך! אני כבר בערך חודש וחצי בבלוגך אבל עדיין מרגישה חדשה..
מאוד התרשמתי ממנו ואני נהנת כל פעם לקרוא את מעללייך..דיווה היא אכן חנות בעלת פוטנציאל , והתיאור שלך היה מדויק. יש שם מלא דברים ממש יפים אבליש בהם איזה סוויץ' שהורס משהו..לא מזמן הייתי בתל אביב בדיווה שם חנות הדגל, וקנית ינשוף רקום מדהים ממש , וגם ראיתי שרשרת כזו עם שעון ממש יפה עם פוטנציאל אופנתי, הבעיה שהיא הייתה עמוסה במיליון דברים אחרי כמו פנינים לבנות ענקיות ופפיונים למינהם , חבל ביותר! אבל בכל זאת אני אוהבת אותם בגלל שיש להם פרטים רומנטיים , בדיוק הטעם שלי (:
שמחתי לראות שיש לנו נציגה אופנתית גם בצפון ולא עוד אחת מתל לאביב שרק גורמת לי לרייר אבל לא לבצע את זה, בכל זאת למרות השעה ורבע זה כמו חו"ל..אם תהית אני לא חיפאית אבל מאוד קרובה מקבוץ הזורע ליד יקנעם מכירה? הצטרפה לך עוד מגיבה בבלוג..תבורכי על סטיילך.. רננה :)

אהבתי, אהבתי, אהבתי מאוד! חוץ מהשמלה, שהיא מהממת ויש לה אורך מושלם, השיער האסוף הופך את ההופעה למושלמת.
מקסים :)

דר,

השמלה מקסימה! תתחדשי לך!
מאוד יפה לך אסוף!! את צריכה לאמץ את זה לעתים קרובות יותר...

כבודה של אריאלה במקומו מונח כמובן, אבל גם הפעם הצילומים מקסימים, אהבתי את הרקע הצהוב עם החום!!

אאוטפיט אלגנטי ומקסים, הכל משתלב בצורה הרמונית, כולל השיער האסוף.
הקיץ הזה בהחלט לא מעורר השראה.

יפה כתמיד (:
השימלה יושבת עלייך מקסים.והתסרוקת משתלבת יפה ביחד.
יש גם ג'קט נורא יפה בגוון של השימלה.כמובן שלא ביחד כי זה יהיה יותר מידי חח.

שבוע טוב!
מוזמנת לבקר כמו תמיד.

3>

I love that you look always look beautiful.
Greetings from Spain

מתה על הנעליים! יש לי אותן בשחור ובז' והגרסה החומה נראית מדהים גם כן :))
ובכללי, ממש יפה לך חום!

גם אני חולמת על החורף וכמעט מתפתה לקנות כבר מעיל חם ועבה... אבל עד אז אני מודדת את הצעיפים שלי בחדר ממוזג :)

השמלה מקסימה ואת יפייפיה כתמיד, ועם השיער האסוף את מזכירה מאוד את זואי דשנל...

תאמת אני לא יודעת ממה להתחיל שיושב עלייך בול. פשוט הכל מושלם. הצבע הזה מאוד מוסיף לך אבל ההפתעה בעיני זו התספורת שמחמיאה לך הרבה יותר מהפזור, עכשיו את ניראת יותר מלאה בפנים וזה יפה.

אחד האאטופיטים היפים שראיתי כאן ולמרות שהכל על טהרת הצבע החום שממנו אני בדר"כ סולדת בכזו כמות.
חן חן לך!

התמונות ממש טובות ומעוררות השראה- כל הכבוד לצלמת האלמונית, ממש כשרונית.

מקסים! אהבתי את השמלה מאוד, וכל השאר גם משתלב מעולה.
כבר חשבתי שיש לנו אותה שרשרת (קניתי שרשרת של נאוה גלזר שנראית ממש דומה לאוסף שעלייך, לפחות מרחוק), עד שכתבת על דיווה והשפצורים. אני גם כמה פעמים מצאתי את עצמי על סף קניה שם, ולמרות שיש לי ערכת שפצור ותכשיטנות מפוארת בבית, אף עם לא מצאתי שם משהו שממש היה לי כוח להתחיל לשפצר אותו (אם כי אצלך יצא מעולה).

קודם כל אני חייבת להגיד שנורא יפה לך אסוף,זה משווה מראה מאוד אצילי בעיני.
בתור אחת שיחסית לא מתה על חום אני חייבת להגיד ששוית את ליבי עם השמלה הזו,היא נראת כל כך נוזלית ונעימה למגע
ובנוגע לדיוה-אני מצטרפת לבלוגריות שמעליי,גם אני חושבת שיש להם פאקים באקססוריז,מין פאק של הפרזה
אבל למזלינו המציאו את הפלאיירים אז תמיד נוכל לשפץ ולתקן אותם כראות עיננו :)

ממש יפה לך אסוף!

והנעלים פשוט הורסות :)

דר, כל-כך יפה לך אסוף!!
אהבתי את ההופעה כולה, מאוד-מאוד.

בובה, את נראית פשוט נ פ ל א!!! חום מעולם לא נראה טוב יותר בטוטאל לוק...
מסכימה עם all the above בנושא השיער - מאוד מרענן לראות אותך אלגנטית עם שיער אסוף, זה פשוט מקסים.
ובאשר לבגדי החורף... (*אנחה*) - אכן כבר דיברנו על זה, ואני עצמי גם כבר חטאתי בכמה וכמה רכישות חורפיות שאני לא אזכה ללבוש לפחות עוד חודשיים, אבל לפחות יש על מה לחלום...
נשיקות!

אברך אותך אפונה על אימוץ ההשפעה האלגנטית האצילית והסקסית ביותר לחורף, הלא היא זו של בוטגה ונטה.
והיא הולמת אותך היטב כמו שצויין מעל.
עוד חודש לז'קטים ולשבוע אופנה חדש......

אנונימית / רננה - קיבוץ הזורע? מכירה בהחלט! היו לי פעם אינטרסים בקיבוץ מגידו, לא רחוק ממקום מושבך... :) לגבי דיווה, אני חושבת שהגעתי לסטטוס קוו עם הרשת הזו: אני מחכה לסייל, קונה כמה פריטים בבת אחת ומפרקת להנאתי בבית... :) תודה רבה!

Shelly - כן כן, מתוקתי, למי את חושבת שהתכוונתי כשאמרתי "חברותי האופנתיות" ? :)) תודה ממי ונשיקות!

Galit-Lynn Stiklaro - תודה רבה, ועוד המון המון תודה על הכלבלב החמדמד ששלחת לי. הוא פשוט הורס!! :)

blossombutton - את ללא ספק בחורה שלא פוחדת "לשנס מותניים" ולאחוז בפלאייר! מחכה לראות מה תעשי בפעם הבאה... :)

Noa (הוק דה לוק) - תודה רבה! ואגב, היה כיף מאוד להיפגש אתמול ולהכיר :)

MyMoonDay - אההה... הג'קט. כן, הוא נחמד מאוד. :) טוב, את יודעת על מה את מדברת. אולי כשיירדו הטמפרטורות. עם איזה ג'ינס מגניב.

ChickPea - השמלה הזאת פשוט כבשה אותי. היא המוצלחת שראיתי עד כה, לפחות בסניף החיפאי. ולמען האמת מהרגע בו ראיתי אותה לא הצלחתי למצוא אותה במידה שלי ותרתי אחריה בכמה סניפים. למזלי בסופו של דבר היא חזרה וצצה במידתי כאן בחיפה :) תודה רבה!

נועה - תתחדשי על ה"נאווה גלזר" :)) ותהני ממנה... לפעמים אני אוהבת לקנות ג'אנק ולשפצר אבל בהחלט יותר שווה לקנות תכשיט מעוצב בקפידה ואיכותי.

ענבל - תודה! אני באמת צריכה לזכור שנחמד גם ללכת עם אסוף וזה שינוי מרענן לעיתים :)

sharon - אין כמו להתעשע עם פריטי החורף בקור של המזגן. עוד לא ראיתי מספיק מעילים עד כה כדי להתאהב באחד אבל כשזה יקרה, תהיה דילמה רצינית. אני שמחה שעוד לא הגענו לזה!! :))

crazygal - הקיץ הזה עשה את שלו מבחינה אופנתית. כל שנותר הוא להינות עוד מהים ומהאבטיחים ולהמשיך לפנטז על בגדי חורף. תודה רבה!

ela - תודה, אני אמסור לצלמת ואולי היא תשקול להתארח בעוד סשן צילומים :)

That Je Ne Sais Quoi - בואי נאחד כוחות ואז תהיה לנו הקולקציה המלאה!! :)

Vicen -
Thank you my dear, Kisses from Israel!

אלוהים , זה אחד מהבדים הכי לא מחמיאים שיש , כשמדובר בבנות תמותה רגילות :-)
עלייך הוא נראה נפלא בזכות הנתונים האישיים שלך , אבל אני פונה מכאן לכולן : זה נראה רטוב לגמרי , שזה די מגניב - אבל - זה עלול ליצור מראה כבד , נפול ומשמין , בשילוב עם הגזרה אני חוששת שזה מקור לסכנה .
על דר זה עובר !!

קנית את הנעליים גם בחום??? :)
לאב איט
חום וכסף זה בלתי צפוי- אנד איי לייק איט
הנעליים היו ההשראה, או שהייתה זו השמלה?
לגבי דברי החורף...אני היחידה שלא רוצה שיהיה חורף?! כאילו, מגפיים זה כיף והכל, אבל מעיל שמסתיר כל בגד נהדר שמתחתיו, ומרחיב לי את הכתפיים? שלא לדבר על צעיפים שצריך אח"כ לשים בתיק, מכנסיים ארוכים, שיער שטוח... חורף זה לא כיף.

dana - לא, זה הזוג היחיד שיש לי מדגם זה, קניתי אותו רק בחום. :) ואין מה לדאוג, כשיגיע החורף גם הוא יימאס בשלב מסוים ואני בטח אתאונן שקר לי ושהסוודרים משעממים לי... הלוואי שהיה יכול להיות אביב לאורך כל השנה. זו באמת עונה טובה.

אנונימית - תאמיני לי שאני בת תמותה רגילה. לגמרי רגילה! :)) הדבר שהדאיג אותי בשמלה הזו היה הגזרה הלא צמודה לגוף והרפויה משהו, שלדעתי לא מחמיאה בדרך כלל אבל הבעיה נפתרה באמצעות חגורה דקה. בדקתי את העניין עוד כשמדדתי אותה, לא רציתי להשאיר את זה ליד הגורל.

מותק השמלה נפלאה והצבע נראה מדהים עלייך!!!

דרלינג מצטרפת לשלל התגובות, השיער האסוף והפוני המקוצר נראים מעולה. אהבתי גם את הלוק עצמו.

בהחלט עושה אסוציאציה של חורף, כיף (:
הנעליים מהממות, וראיתי אותן בידיוק אתמול בניין ווסט במבצע, (אבל עדיין יקרות נורא!) למי שמעוניינת.

דבר ראשון, אני חייבת לציין שפשוט מדהיייםם לך אסוף וזה נראה לי פעם ראשונה שאת מצטלמת ככה וזה מדהים.. תעשי את זה יותר

דבר שני, ואוו זה גם תמיד קורה לי באמצע
הקיץ!! כשמגיעה לזארה קולקציית חורף אני כבר מתחילה לחשוב על החורף ומה אני אלבש..
(ומה אני אקנה=))
והרבה פעמים באמצע החורף אני כבר קונה סנדלים שיחכו לי לתחילת הקיץ!

היום חפרתי, דבר שלישי זה ממש נכון בקשר לחנויות אקססוריז האלה למרות שיש לפעמים מציאות יפות וגם עם מחיר שווה.. כמו עגילים שקניתי פעם דייוה שזאת חנות שמתאימה לתיאור וגם טופ 10 שקניתי שם בגד ים פרחוני ב30 שח שמקבל המוןןןן מחמצאות!!

מזכירה את הפראדה שקארי בראשו לבשה באחד הפרקים האחרונים. יפה..

I love ur style soo much esp ur shoes, they're awesome :)

xxx