8/7/09

Bubble Girl

bodysuit1

כבר יובלות אני מחפשת "חצאית בלון", רצינית ומלאת נפח. ולמחשב כבר נמאס לחפש את אותו צירוף מילים שחוק: bubble skirt xs באיביי, אטסי ובשאר אתרים (אחרי שפטרתי אותו מה-sheer blouse, זה צירוף המילים שהפך להיות החם ביותר). למרבה המזל יכולתי להוריד מהגב שלו את החיפוש הזה כי נפלה לידי הזדמנות וכי סוף סוף החלטתי לנגב את האבק מעל מכונת התפירה ולעשות משהו יותר פרודוקטיבי עם הידיים שלי מאשר להקליק על העכבר.
בתחילת השבוע מצאתי את החצאית הזו במנגו 2 (=חנות העודפים של מנגו) בקניון חיפה. מדובר בחצאית מקו Limited Edition Paris שהתגלגלה איכשהוא לחנות העודפים החיפאית וחיכתה רק לי. חשוב לציין שבעת רכישתה החצאית נראתה קצת שונה ממה שהיא נראית היום: חצאית "מלאה" (full skirt) ודי ארוכה, שהגיעה לי עד לאמצע השוק (=אורך גרוע ביותר). עם זאת קלטתי את הפוטנציאל הגלום בה והחלטתי להפוך אותה לחצאית הבלון שכל כך רציתי.
נועצתי בחברתי, מעצבת האופנה אורלי רודריג, שהסבירה לי שעל מנת לעשות לחצאית מהפך עלי לתפור לה בטנה, להפוך פנימה את שולי החצאית ולתפור אותם לבטנה באורך הרצוי. חסרת יכולת לדחות סיפוקים שכמותי, רצתי הביתה, פתחתי את המכונה, הוצאתי בד שהיה זרוק בארון ושחיכה שאני אעשה בו משהו והתחלתי בתפירת הבטנה. נראה לי שהבד שהיה ברשותי הינו עבה מידי ליצירת בטנה (בטנות קלאסיות הן יותר דקות) אבל חוסר הסבלנות וחוסר הרצון לקנות בד חדש דווקא שירת אותי הפעם. הבד העבה רק הוסיף לנפח ול-puff של החצאית ואני מרוצה מכך מאוד. המייקאובר הושלם בהצלחה!
לחצאית צירפתי בגד גוף בהדפס וורדים, דקיק ונעים (חשוב מאוד בימים אלה!), ש"עשה עלייה" למלתחה שלי, ושרשרת מתכת (שני הפריטים מ-H&M). הסנדלים הם סנדלי הנחש מאלדו אשר מוכיחים את עצמם מיום ליום כקנייה מוצלחת.

bodysuit2

bodysuit3

bodysuit3

וכעת אני הולכת לעשות עם עצמי עוד משהו פרודוקטיבי (ביותר!) והוא לשתות משקה אלכוהולי צונן ולקבל את השבת בברכה. שיהיה סופ"ש מצוין ותודה לאריאלה!

40 comments:

פשוט מקסים!
יצא ממש יפה, כל הכבוד...
שבת שלום :)

כל הכבוד על הפרודקטיביות!
יצא מוצלח ביותר, שתהיה שבת שקטה וצוננת כמה שיותר!

החצאית יצאה מעולה! יצא בדיוק כמו החצאית שחיפשת אם אני לא טועה...תבלי מותק...עשית לי חשק לצאת עם האלכוהול הצונן!!! :))

נשיקות!

גם יפה וגם אופה. נהדר!

החצאית מושלמת.. אחד התחביבים שלי זה לקנות בגדים מיד שניה שהם ישנים ולא מעודכנים אבל בעלי פוטנציאל ולתקן אותם לפי טעמי
לדעתי יצא לך תוצר מקסים.

שאלה--> אני כל הזמן רואה שאת קונה באי ביי ואני נורא מפחדת מזה. זה מתשלם? לא מאכזב המס שצריך לשלם על המוצרים?

שבת שלום!!

וואו מקסים! החצאית והנעליים כל כך מקסימים שהכל נראה מושלם ביחד! :)
אני מוכרחה לציין שאני מתרשמת מההופעות שלך והפוסטים עצמם כבר זמן מה והפעם החלטתי להגיב כי המראה הכולל פשוט תופס את העין, שלא לדבר על כך שהצבעים גורמים גם לימים הלחים והדביקים של חיפה להראות קרירים דרך העדשה (וכתושבת חיפה צמודת-מזגן זה בהחלט הישג!)

דרך אגב, אם אני זוכרת נכון הזמנת פעם נעליים דרך האינטרנט? אם כן, איך את יודעת להמיר נכון את המידה? אני 38 ובמראות מקום שונים אני מקבלת המרה אחרת :\ אשמח אם תייעצי לי, כבר כמה זמן אני חושקת להשיג זוג מחנות שכמובן עוד לא הגיע לארץ ואני מפחדת לשלם ולקבל מידה שגויה.

בכל מקרה את מקסימה וזה הלבוש האהוב עלי עד כה ממך! =]

נגה - תודהרבה ושבת שלום!

פטיט לולו - תודה יקירתי, מי כמוך יודעת שלתפור זה לא דבר כל כך פשוט, אבל נראה לי שלקחתי על עצמי משימה סבירה והחצאית הזאת, בתצורה הראשונית שלה פשוט דרשה את זה...

Anna - הכל את יודעת, הא?! :)) נו טוב, אולי זה כי אני מספרת לך... :))

זוהר - שאלה טובה, שאני לא בטוחה שהגעתי לתשובה המלאה עליה אבל אני אחלוק עמך את נסיוני. עד כה הזמנתי פריטים מאיביי ומאטסי בעלות שלא עלתה על 50 דולר לפריט (ובכל משלוח הזמנתי פריט אחד). לא שילמתי מכס על אף חבילה. הדיבור הוא שמעל חמישים דולר לפריט אמורים לשלם מכס, אבל, בפועל לא נראה לי שזה קורה.
ממה שראיתי על החבילות שקיבלתי, המוכרים / השולחים ממלאים טופס מכס שבו הם מציינים מהו הפריט (שמלה / נעליים / תיק) ומה עלותו. וכאן, יש מקום לתמרון. למיטב הבנתי, ניתן לבקש מהמוכר שממנו רכשת את הפריט באיביי או באטסי שיכתוב על הטופס: "gift". במצב כזה שהחבילה עוברת "מתחת לרדאר" של המכס ואת לא אמורה לשלם הוצאות מכס נוספות. בכמה מהחבילות שהגיעו אליי ראיתי שהמוכרים ציינו מיוזמתם "gift", מבלי שביקשתי, ואילו אחרים רשמו מחיר מדויק, או מחיר אחר, בדרך כלל נמוך יותר מהמחיר האמיתי ששילמתי. שימי לב שישנם מוכרים באי ביי שמציינים מפורשות שהם לא מוכנים לרשום את הפריט כמתנה. בגלל זה כדאי לקרוא את כל ההוראות וההערות שכותב המוכר שאת מתכוונת לקנות ממנו באי ביי. וכמובן שניתן ואף רצוי לתקשר עם המוכרים לפני הקנייה דרך האתר עצמו ולסכם איתם מראש מה ייכתב על החבילה - תאום ציפיות.
אני מקווה שעזרתי ושיהיה בהצלחה! אני מציעה להתחיל בקטן, עם פריטים זולים יחסית, להתרגל לשיטת הקנייה באתר ולברור את הדברים האטרקטיביים מתוך הג'אנק (ויש באיביי המון ג'אנק!). אני בטוחה שהניסיון יביא עמו הצלחה!

אנונימית - תודה רבה. את מתפרצת לדלת פתוחה: בדיוק היום התלבטתי אם לקנות נעליים בחנות אונליין ובסוף ויתרתי. הסיבה לוויתור היתה עניין המידה. בסנדלים המידה שלי משתנה - חצי מזוגות הסנדלים שלי הם 36 והחצי השני 37. אפילו בסנדלים של אותו יצרן אני יכולה להיות במידה שונה כאשר הדגם שונה.
כמו כן, כפי שכבר שמת לב לכך, טבלאות ההמרה שונות מאתר לאתר וזה מאוד מבלבל.

עם זאת, יש כמה טיפים שאני יכולה לתת:
1. חפשי טבלאות המרה שמציינות את המידה בסנטימטרים או באינצ'ים ותמדדי את כף רגלך.
2. תקראי את כל המידע שנותן האתר על הדגם.
3. בייחוד אם מדובר בנעלי מעצבים, נסי לחפש אינפורמציה נוספת בגוגל לגבי המידות: runs true to size, runs big... נשים שכבר קנו נעליים של אותו מותג מדווחות בבלוגים ובאתרים שונים לגבי ההתאמה של המידה.
4. אם מדובר בנעליים של חברה בינלאומית שיש בארץ (נניח אלדו / סטיב מאדן / ניין ווסט), לכי לחנות ותמדדי נעל דומה. אם הדגם שאת רוצה לקנות (ואין בארץ) הוא peep toe, תמדדי בחנות של הרשת נעל מסוג peep toe, תזכרי איזו מידה התאימה לך ותזמיני אותה באתר.

אני מבינה אותך לגמרי, הזמנה של נעליים באינטרנט היא סוג של הימור אבל נסי להפוך את ההימור למושכל כמה שאפשר.
מקווה שעזרתי, כפי שהבנת אני גם נתקלת בדילמה הזאת לא מעט... :)
תודה רבה!

incredible, amazing, preecioso Dar.
kisses

lovely look
!great top

http://mypointmystyle.blogspot.com/

וואו, בובה, כל הכבוד! איזה מולטי-דיספלנריות! החצאית נראית מצוין וגם את :)
זה מזכיר לי שעשיתי ביקור במנגו עודפים בהרצליה לא מזמן, וחוויתי מפח נפש נוראי. כמויות הג'אנק הפרחי שהיו שם פשוט בלתי יאמנות, וכמעט לא האמנתי שנכנסתי לסניף של אחת החנויות האהובות עליי. אבל את מוכיחה שאולי רק צריך לחטט יותר ועם ראש יצירתי קצת..

ובהמשך לתגובתך המפורטת לגבי קניות און ליין: לפי מה שהבנתי המכס אכן נוטה "להעלים עין" על רכישות שעוברות רק במעט את קו ה-50 דולר. לי טרם יצא לשלם מכס על דברים שקניתי. ועוד טיפ קטן: כמו שאמרת, המוכרים/הרשתות צריכים לכתוב על גבי האריזה מה הערך שלה, ומהניסיון שלי הם כותבים את ערך התשלום ללא דמי המשלוח. (אני הזמנתי למשל חבילה מאסוס שעם דמי המשלוח עלתה יותר מ-50 דולר, אך בלעדיו פחות, ולא חייבו אותי במכס).

Shelly - מותק, תודה רבה על תרומתך למדע האונליין שופינג. :)
אני בטוחה שהרשמים והניסיון של האחת יכולים לעזור לאחרת.
לגבי מנגו עודפים, זה מדהים כמה החנות משתנה מביקור לביקור. יש פעמים שאני מתבאסת ובפעמים אחרות יש מציאות נחמדות. מה שמזכיר לי שבכל הפעמים האחרונות שהייתי שם לא נתקלתי אפילו באקססורי ראוי אחד. חמור מאוד!
see you soon baby!

ואו כל הכבוד! יצא מדהים!
ובכלל, אאוטפיט מקסים. השרשרת יפיפיה :)

אהבתי את השרשרת, היא מזכירה לי את הסגנון של עורכת האופנה של העיתון ה"דיילי טלגרף": הילרי אלכסנדר. יש בה משהוא שיבטי וייחודי(למרות שניקנתה ברשת להמונים, ובטח תראי אותה על עוד אנשים ברחבי העולם. בכל אופן, יש לי הרגשה שלא אכפת לך...).
:)

the eye - גם אני רואה בשרשרת הזאת משהו שבטי ואילו המתכת שולחת אותי לכיוון אחר. אני מוצאת את השרשרת מעניינת מאוד..
נראה לי שכבר ראיתי אותה באיזה בלוג או שניים אבל באמת שזה לא מפריע לי, כפי שכבר ניחשת. עם אותו פריט בדיוק אנשים שונים יכולים לעשות דברים שונים :)

פשוט מקסים.
קוראת פה כבר הרבה זמן אבל לא מגיבה, לכל דבר יש פעם ראשונה :)
אני אוהבת את תשומה הלב שלך לפריטים הקטנים- השיער, הצמידים, וכמובן הלק האלוהי (!); מאיפה הוא? :O

נוי -הלק הוא של רשת beautycare. מצאתי שמבחר הלקים ה"מזעזעים" (טורקיז, תכלת-ירקרק, וורוד זרחני וכו') שלהם מוצלח.
אכן, לכל דבר יש פעם ראשונה! ונראה לי שעברת אותה בהצלחה :))) תודה רבה על התגובה!

דר , אני ממש אוהבת !! קודם כל החצאית מושלמת , כבוד לך על הספונטניות האמנותית הזו , האורך פשוט מושלם לך , על המילימטר , באמת :) והגוון הזה כל כך אהוב עליי וכאן , עם הנפח והקפלים , הוא מתעתע בצורה מעניינת , קשה לדעת אם הוא מבריק או לא .. אין כמו משחקי אור וצל :)
כל האאוטפיט ( לא מצאתי מילה חלופית , רק טחנתי קרטיבים בסוף :))..) כולו מחמיא לך מאוד וקריר , מראה מאוד נקי .
אני חייבת לציין באיחור שהפוסט הקודם שלך הימם אותי צבעונית , וגזרתית : השמלה , החגורה המעולה הזו , והצבעים , כולל הקיר , הכל פשוט יצר מראה חזק ועז בצורה יוצאת דופן , מדויק ומחמיא .
אני אוהבת מאוד את המעבר בעמוד הזה מהחום הבוער של הפוסט הקודם לקרירות המעודנת של הפוסט הזה - אני פשוט מאוד מעריכה את האומץ שיש לך בשימוש בצבעים ובעוצמה שלהם , ובגיוסם לטובתך , את עושה את זה נהדר ושומרת על סטיילינג ועל רמת טעם גבוהה ומאוזנת מבלי ליפול למחוזות הטראש :)
צבעים הם אהבת חיי ואולי בגלל אהבתי האישית דווקא לגוונים דהויים ומאובקים , אני מאוד תופסת ממי שמעיזה בחוכמה עם צבעים מובהקים ומייצרת אמירה .
מאחלת יום קריר .

Misty - אני אמרתי לך כבר שיש לך עין טובה? מדהים איך הצלחת לראות שיש משהו מבריק בבד של החצאית.. לא ממש ראיתי את זה בהתחלה אבל כשתפרתי אותה והתעסקתי הרבה עם הבד ראיתי שהוא מורכב מ"שבבים קטנים ומבריקים". לא משהו דרסטי ובולט אבל אכן יש לבד אלמנט מסוים של ברק.
אני גם מרוצה מאוד מהאורך. ואם אי פעם ארצה להאריך את החצאית קצת, הדבר אפשרי לחלוטין, כי לא גזרתי ממנה בד. אצטרך פשוט לפרום את התפר המחבר את שולי החצאית לבטנה ולתפור לי בלון חדש באורך הרצוי.
אני מצטרפת לאמירה שלך - "צבעים הם אהבת חיי" - באופן מוחלט, עם זאת אני מוצאת את עצמי ממתנת לפעמים את הפלטה כדי ליצור איזון. ועניין...
תודה רבה ושיהיה שבוע קריר ונעים!

החצאית מקסימה ויפה לך שאת תופרת,לא ידעתי,גם אני כשיש לי רעיון לעשות משהו אני לא יכולה לחכות.
אני חושבת שאת מהווה המון השראה לכולנו,למשל אני לא רואה את עצמי הולכת עם בגד גוף כזה אבל כשאני רואה את זה עלייך זה עושה לי חשק.

*הייתי בכנרת בסופ"ש והייתה שם ילדה מקסימה מאוקראינה ששיחקה עם הילדים שלנו וקראו לה ניקול(שם לא נפוץ במיוחד),זה הזכיר לי את הפוסט שלך.

moran - אני מנסה לתפור, עם ידע מועט מאוד בתפירה, אבל לפחות יש מכונה... :)) נראה לי שאם תופרת מקצועית היתה מסתכלת על התפירה מבפנים היא היתה קצת משועשעת, אבל התמודדתי עם זה יפה :))
לגבי בגד הגוף - זאת פשוט הדרך היחידה לדעתי ללבוש חלק עליון שיהיה צמוד, יוכנס פנימה לתוך החלק התחתון ולא יבצבץ ויעלה למעלה, אם את מבינה למה אני מתכוונת.
לא הייתי מתנגדת לעוד כמה בגדי גוף כאלה - יש אחד עם פסים באמריקן אפרל ששמתי עליו עין מזמן...

איזה כיף לך שהיית בכנרת, אני רוצה גם!!!
ואין כמו ניקול. שתיהן... :))

הבגד גוף מהממם!
וכל הכבוד על היצירתיות.

מוזמנת לבקר כמו תמיד(:

שבוע טוב!

your blog is totally cute. i love your style
אני אוהב את outfits ו לנוף
מצטער! העברית שלי היא נורא!

i wish i spoke hewbew, because i absolutely adore your blog

bisous!
http://naturegraffiti.com!

הי דר, מה קורה?
קוראת הדוקה של הבלוג שלך
מעורר השראה

רציתי להמליץ, למרות שאת בטח כבר מכירה, על שתי בלוגים מאוד מקסימים:
http://www.maisondesreveries.com/
וגם
http://theglamourai.blogspot.com/

שיהיה יום טוב!

love your style...
i want a favor from you. if you can pls traslate mesome lyrics because i dont trust websites.. "Emancipate yourselves from mental slavery,
None but ourselves can free our minds

pls pls pls .can u ansewr me in my blog :
http://elenafashionislife.blogspot.com/"

אנונימית - הכל טוב!
בוודאי שאני מכירה את הבלוגים - אחרי הבלוג של ג'ני אני עוקבת בקביעות: שילוב מופלא של אוכל ואופנה. בבלוג השני יצא לי להיתקל בעבר, אבל שמחתי שריעננת את זכרוני.
כמו כן, יש מצב שכמה קוראים כאן לא מכירים... תודה רבה! :))

ישלך סגנון ממש יפה ואני נורא אוהבת,
אבל אני פשוט ממש חושבת שזה לא מתאים לך גזרות גבוהות ..
זה מקצר לך את הגוף ועושה בו משהו לא פרופורציונלי, אני לא בטוחה בדיוק במה ..
בכלמקרה, לא בכוונה לפגוע אומשו .. סתם להסב את תשומת ליבך .. זו רק דעתי ..
(:

Emancipate yourselves from mental slavery.
None but ourselves can free our minds



thank u.

מדהימה! התחלתי לקרוא ועברתי על כל הרשומות! כלכך אהבתי איך שאת מתלבשת 3> מאיפה כל הכסף?

מהמם.
שמתי עין כבר מזמן על הבגדי גוף הפרחוניים האלה, לא יצא לי הרבה לראות אותם בארץ. שילוב יפה מאוד

I am in love with that top! and the skirt looks fab xoxoxo

Απελευθέρωσε τον εαυτό σου από ψυχική δουλεία.
κανείς παρά μόνο εμείς,μπορούμε να απελευθερώσουμε το μυαλό μας.

thank u so so so much,.

אהבתי מאוד את התלבושת, כמו הרבה תלבושות קודמות שהרכבת, ובכל מקרה - זהו בלוג האופנה האהוב עלי. כיף לקרוא ולראות אותך!

ועכשיו לשאלה / בקשה... השרשרת שאת לובשת הפעם הזכירה לי קצת בצורה שלה את שרשרת הפרנזים שהצגת כאן פעם. אמרת שתפרטי בהזדמנות איך הכנת אותה, חיכיתי וציפיתי אך זה לא קרה. אולי בכל זאת?

אנונימית - לא שכחתי! מדריך הפרנזים בוא יבוא... :))
בכל מקרה תודה ותודה על התזכורת!

תוכלי אולי להעלות את הכתבה מזמנים מודרנים עליכן ? שגם אנחנו נהנה ... :-) תודה

דר,
בדר"כ מרתיע אותי האורך של השרוול, אבל הפעם זה נראה בדיוק כמו שצריך להראות.

אהבתי את הלוק!

אנונימי - כן, בהחלט! אני מתכוונת להעלות מחר, יחד עם עידכונים ודיווחים מאירוע המעצבים שנכחתי בו היום. מומלץ ביותר!!

Galit Lynn Stiklaro - את צודקת, זה אורך בעייתי בדרך כלל, אך כל עוד השרוול נצמד היטב לזרוע, הכל טוב... :))

מקסים...

ומה שאותי מעניין זה:
מה נסגר עם הנוקיה המשוכלל?

בהערכה,
הבחור מהרכבת

הבחור מהרכבת - איזה מהם אתה? אני זוכרת שניים... :))
אני בודקת כרגע שלושה מכשירי נוקיה שונים וצריכה להחליט את מי אני אוהבת יותר. בכל מקרה ה n97 ייצטרך כנראה לחזור ליורוקום בסוף, לא לפני שאני אספר איך היה להשתעשע איתו.
תודה!