10/2/09

במחשבה שנייה

secondhand_haifa1

השבוע הוזמנתי על ידי שושי, מחנות היד השנייה "אניצ'ה" החיפאית, לבקר בחנות ולהתחדש בכמות נאה של פריטים מגניבים לרגל פסטיבל אופנת וינטאג' שיתקיים בחנות בין התאריכים 6-8 לאוקטובר (כלומר בשבוע הבא!). אחרי שפשפשתי וחיטטתי בין הקולבים בעיון רב אך עם זאת במהירות, בהחלטיות וכהרגלי בקודש (אני נוהגת בבגדים ובנעליים כמו בענייני גברים. הרי תוך שלוש וחצי שניות את יודעת אם את בקטע שלו או לא. שחור או לבן. אפס או אחת. אין "באמצע" ולא צריך להתלבט שעות. לפחות אני לא מתלבטת...).
בכל מקרה, בין הפריטים שבחרתי צץ והתגבש לו האאוטפיט הזה, על טהרת הגוון האפור-ירקרק שמצא חן בעיני מאוד ושלוקח אותי בצבעוניותו למחוזות רחוקים וקרירים יותר. החלק העליון הוא מעין סריג עם כדורונים צמריריים קטנטנים וצבעוניים שאני מחכה בקוצר רוח לשלב באאוטפיטים חורפיים יותר בתור אפודה (אני רואה אותו בעיני רוחי מהווה שכבה עליונה מעל חולצה אוורירית בוורוד עתיק עם שרוולים תפוחים, לדוגמא). החלק התחתון הוא חצאית בעלת שסע וארוכה יחסית ממה שאני נוהגת בדרך כלל ללבוש.

התלבטתי האם לקצר את החצאית אך החלטתי שבשלב זה לא (לקצר תמיד אפשר) משום שרציתי לשחק ולנסות מראה שונה מהרגיל. החצאית מזכירה לי חצאיות שהיו (ואינן) במלתחתי ושנהגתי ללבוש בסוף שנות ה-90, שזה, בחישוב מהיר, לפני כעשור. עם השנים צברתי "נסיון אופנתי" והחלטתי שחצאית שעוברת את קו הברך לא מתאימה לבחורה נמוכה מ-1.70 מ'. ועם החלטה זו נדחקו רגלי החצאיות האלה ממלתחתי.
דווקא עכשיו החלטתי לתת לאורך הזה צ'אנס נוסף, ואני חושבת שיחד עם הסריג שהינו קצר יחסית מתקבלת צללית נחמדה מאוד ואפילו לא מנמיכה. מעניין... אין ספק שנעלי העקב עוזרות לעניין (כמו שהן עוזרות לכל עניין אחר) וכן, כן, נכנעתי ליצרי ורכשתי לאחרונה זוג נוסף של סנדלי הרצועות האלה, הפעם בצבע שחור ובמחיר סופעונה. בכלל, אני בקרייבינג מטורף לנעליים בשבועות האחרונים: אני חולמת על נעליים בלילה וביום, סורקת את הרשת כמו רובוקופ אופנתי ורוקמת מזימות קפדניות לגבי הרכישות העתידיות שלי. ועל כך, אולי, בפוסט הבא...

secondhand_haifa2

secondhand_haifa3

secondhand_haifa4

secondhand_haifa5
סריג קצר ללא שרוולים, חצאית אניצ'ה, סנדלים ניין ווסט, קלאץ' טופשופ, שרשרת דיוה, קשת נוצות twenty four seven

knitted top and skirt aniche, sandals nine west, clutch topshop, necklace diva, feathered hair piece twenty four seven

תודה רבה לשושי ולרוזה מאניצ'ה, לאריאלה על הצילומים ושיהיה אחלה סופ"ש!

27 comments:

הקלאץ' הוא to die for
חג שמח!

הי. חג שמח. האאוטפיט מקסים. בחירת הפריטים. עם הקשת מעלה ניחוח של פעם... פשוט מקסים. תאמרי לי האם הקלאץ הוא מהעונה הנוכחית? הוא פשוט הורס....

אני בעד להשאיר את החצאית כמו שהיא, היא נראית מעולה, ודווקא יוצרת אשליית אורך ולא מקצרת.
התיק מקסים! והמיקום מושלם, כמו באגדות, העצים והעלים של השלכת :)
אהבתי.

לובה - תודה ותודה שהזכרת לי, חג שמח!

kbp - אכן מהעונה הנוכחית. חג שמח ותודה רבה :))

Galit Lynn Stiklaro - זה מסוג הדברים שצריך לנסות, זה תלוי גם בגזרה של החצאית ובמה שמשולב איתה. אני שמחה שבדקתי את זה ובעתיד הנראה לעין היא לא הולכת להתקצר... :))

פשוט מקסים. זה באמת לוק וינטג'י בכך שהוא מאוד מזכיר את סגנון הלבוש של שנות ה-40-30, במיוחד בתוספת הקשת הזו בשיער.

מותק האאוטפיט מקסים, האורך הזה של החצאית מעולה בשילוב הנוכחי. אני מבינה למה את מתכוונת בבעייתיות של האורך (גם אני נמנעת בדרך כלל מכל מה שחותך את החלק בין הברך לקרסול בכל צורה) אבל השילוב עם השסע, האפודה הקטנה והסנדלים הספציפים (תתחדשי אגב!) מנטרל את הכל והופך את זה לפשוט שיק בטירוף :)
חוצמזה בדיוק היום קניתי שרשרת כזו גם, בסוף תהיה לנו סקציה בארון של דברים זהים, מה יהיה?? :))
נשיקות וחג שמח מותק!

מעולה, מראה מעולה.
לא לגעת בחצאית! כאילו, לגעת כדי ללבוש, לא כדי לגזור.

אפונית,
עשית לי לילה שמח!
עם המון חלומות על נעליים!
איזה אאוטפיט נהדר.
מצטרפת לכל הקריאות לא לגעת!
כל כך מעצבן שטרנד הנוצות מגיע לארצנו רק עכשיו, כמה חיפשתי, כמה נברתי, ועכשיו נראה את זה על כל בחורה מעפנה.
אוף, קשה להיות פאשיוניסטה כאן.
אבל כמו שאמר מאיר אריאל, עברנו את פרעה, נעבור גם את זה.
פאשיוניסטות מחושלות שכמונו.
חג שמח!

הסריג מקסים ונותן תחושה של פעם.. והקלאץ' פשוט מהמם,גם אהבתי נורא את הצילומים הרקע משתלב מצויין....
כל הכבוד לאריאלה! חג שמח:)

ושתי - עשית לי חשק עז לעלעל קצת בספרון עב הכרס decades of fashion שיש ברשותי. איזה כיף, אכן ראיתי אורכי חצאיות דומים בשנות ה-30-40

shelly peleg - שנעשה ספירת מלאי? תיק קסטרו הקלוע, הנעליים הכחולות כהות של זארה, השרשרת הזאת וסנדלי הרצועות (אם כי יש לנו אותם בצבעים שונים אז אולי זה לא נחשב...). שכחתי משהו? ומשום מה יש לי הרגשה ששתינו נעשה בהם שימוש בשילובים שונים אז אין מה לדאוג. :))
נשיקות!

ariela - על זה אפשר לומר רק דבר אחד:
D:

פטיט לולו - לגבי הנוצות, אני כל כך מסכימה: כבר הספקתי לגמרי לעבור הלאה ולהתגבר על הטרנד מזמן, אבל כשראיתי את הקשת הזו היא קרצה לי ובגלל שהיא היתה די זולה אמרתי לעצמי, יאללה, את חייבת להוסיף לאוסף איזה פריט נוצתי מנומר.
ואם היית מתחברת למחשבות שלי ועוד איזה חלומות על נעליים היו לך, ממש פנטזיות אודותdark, handsome italian booties... :)
תודה יקירתי וחלומות נעימים! ;)

אגטה בוטיק אופנה - תודה רבה, אני אמסור לאריאלה. חג שמח :))

I love your outfit. You look great!!
xoxo
B* a la Moda.

חג שמח :)
מבינה את הבעיה בעניין האורך , הייתי רוצה להיות מעל 1.70 וללבוש ללא חשש חצאית כאלה...
מעניין לראות איך תשלבי את הסריג כשיהיה קצת יותר קריר!

דרלינג אני מאוד אוהבת את העובדה שפריטי הוינטג' הולכים ותופסים יותר מקום במלתחתך. אהבתי מאוד את כל האאוטפיט, השרשרת מקסימה וןמזכירה לי מאוד שרשרת שהיתה לסבתא שלי. ובעניין הנעליים, גם אני עכשיו נעולה חזק על התחום הזה. ההתלבטות המרכזית שלי היא אם לקנות עכשיו או להמתין לנסיעתי ללונדון לסיילים ואז ממש להתפרע.

Hey you !
News on : daily-women.blogspot.com
- Betty and Alix the two web-figure of Chanel
- Olivia.A one of two creators of Daily-Women :)


Come on.
See ya, xx

חג שמח, את נראת נהדר. מיוחדת, וכרגיל מפתיעה עם פריטים שווים!

האורך של החצאית ממש מרענן...והאמת, אהבתי את כל האאוטפיט אבל הרשי לי להתייחס לסיכת הנוצה-
OMGOMGOMGOMGOMG
טוב, חדל ילדה בת 12. האמת שיש לי סיכה דומה מאוד, אבל עם נוצות טווס, מלפני שנתיים... ואו. נראה לי שזה אפילו הופיע בבלוג שלי? יואו, מי זוכר.
אה וגם הנעליים DROOL
חג שמח דר!

אני מבינה אותך לגבי האורך. למרות שאני כמעט 1.70 (1.69 אבל מי סופר...) אני גם נמנעת מחצאיות באורכים האלו בדיוק מאותה סיבה. אבל במקרה הזה זה אכן נראה מצוין ושיק.
והקלאצ' הורס!!!!
חג שמח!

saray -
wait and see... חג שמח :)

עפר - אני לא ממש מצליחה להמתין בכל הנוגע לנעליים, אבל אולי אצלך זה יעבוד. תכנני את המתקפה היטב! :)
נשיקות!

Dana - כן, הקשת הזאת פרטה על מיתרי ה"חמודי-מתוקי" בנשמתי, אין מה לעשות... :))

תודה לכולם וחג שמח!

אני מתמוגגת. אני הכי אוהבת את הסבתא-שיק, ואת משדרגת אותו עם הנעליים והנוצה בשיער. הגוונים של האווטפיט כל כך מזמינים כבר את הסתיו!!

היי, ראשית אני ממש נהנת לקרוא בבלוג המדהים הזה:-)
אני אשמח לדעת מאיפה הטבעת הזהובה שאת עונדת...
תודה רבה וחג שמח:-)

אנונימית - שמחתי לקרוא!
הטבעת היא טבעת חותם מזהב שהינה במקור טבעת גבר אבל עברה הקטנה למידת האמה שלי. נקנתה לפני כ-5 שנים בחנות התכשיטים "טבעות" שבדיזנגוף סנטר, כמתנת יומולדת ממני לעצמי ומאז היא לא יורדת ממני... :)

האאוטפיט נפלא, כתמיד.
ואם אפשר- הצעה/ בקשה:
בתור חיפאית כל חיי ולוקאל פטריוטית נלהבת, אולי תוכלי להוסיף, בנוסף להיכן נקנו פריטי הלבוש, היכן צולמו התמונות? את(אתן?) בוחרת את הלוקיישנים באופן שמתאים כל כך לאאוטפיטים, והרקע הוא חלק כל כך בלתי נפרד....

TigerCub Wabbit -תודה. נראה לי שהחיפאים מצליחים לזהות את רוב הלוקיישנים ואני תוהה אם זה באמת משנה למי שאינו חיפאי. בכל מקרה ההצעה תישקל בכובד ראש :) ואין ספק שהלוקיישנים חשובים לי מאוד ואני משקיעה זמן ומחשבה בבחירתם, אני שמחה שזה ניכר לעין ומוערך!

את פשוט מהממת, הבגדים והנעליים מעלפים!!!