10/9/09

Channeling Chanel



כאשר ראיתי לראשונה את מודעות הקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2009-2010 של בית האופנה שאנל התאהבתי. המודעות, שצולמו באיזור האחוזה של קארל לאגרפלד בוורמונט, מציגות את הדוגמניות באווירת בית קטן בערבה עם טוויסט. מצא חן בעיניי במיוחד המראה המשלב ג'קט בסגנון צבאי עם רכיסה אלכסונית, שמלת/חצאית מקסי הנוגעת לא נוגעת ברצפה והמורכבת משכבת בד תחתונה בהירה ומעליה שכבת בד רשת אוורירי ומתנפנף. ולסיום המראה: תסרוקת א-לה נערת כפר או עובדת חווה סקנדינבית.

לאחר שהתבוננתי בתמונות בקפידה הרגשתי שמשהו נראה לי מוכר. כשחשבתי על זה עוד קצת הגעתי למסקנה שיש ברשותי פריטים דומים מאוד המאפשרים הרכבת אאוטפיט ברוח הקמפיין והחלטתי שאני חייבת לנסות את העניין. החצאית שבתמונה היא בעצם שמלת מקסי שנמצאת ברשותי כבר יותר מ-10 שנים (12 ליתר דיוק. מסתבר שנהגתי ללבוש כאלה דברים ל'יציאות' בכיתה י'-י"א). השמלה שמחה לזכות לקאמבק לאחר שנים רבות שבילתה באפלולית הארון ואפילו היתה מועמדת ל'הדחה' פעם או פעמיים.

לשמלה צירפתי ג'קט בעל כיפתור אלכסוני שקניתי ב-H&M בביקור האחרון במילאנו וכמובן שקלעתי לעצמי שתי צמות והצמדתי אותן באמצעות סיכות סבתא לקודקודי. גילוי נאות, למשך תקופה מסוימת בעת לימודי האקדמיים (round I) נהגתי להסתובב עם פריזורה כזאת. אתם יודעים, בית ספר גבוה לעיצוב, אנשים אוהבים להחצין את היצירתיות שלהם... אני לא יודעת אם זה נראה מסובך או לא, אבל זו אחת התסרוקות היותר פשוטות: פשוט מחלקים את השיער לשני חלקים שווים, עם שביל באמצע מאחור, קולעים מכל חלק צמה, קושרים אותה בגומיה דקה בצבע השיער ואז מרימים את הצמות מעלה, אחת אחרי השניה ומחברים לקודקוד באמצעות סיכות קטנות. ו...זהו!










שמלה מתקופת התיכון, ג'קט H&M (ישן), מגפונים טופשופ

ואיך אפשר בלי כמה תמונות מהקמפיין של שאנל שהיווה השראה לכל העניין:




chanel_campaign2

לסיום אני מצרפת את כתבת הבלוגריות שהתפרסמה במגזין "עולם האישה" של חודש אוקטובר. הפעם דווקא לא הופעתי בקונטקסט אופנתי גרידא אלא כחלק מפאנל של בלוגריות מתחומים שונים: בתיה אורני, אריאלה רביב וכנרת רוזנבלום. תודה רבה לנעמי אלון על הראיון המורחב ועל הכתבה המעניינת מאוד, לדעתי.


לחצו להגדלה

כמו כן, קיבלתי השבוע את האיור המתוק הזה מחן בן אור, שרושמת להנאתה איורי אופנה. היא שלחה לי את האיור האחרון שלה שהדמות שבו, כפי שהיא כתבה, דומה לי שתי טיפות מים. אני חושבת שיש אמת בדבריה:



תודה רבה לאריאלה על הצילומים ושיהיה סופ"ש מצוין!

45 comments:

מזמן לא הגבתי כאן אבל לא יכלותי שלא, מה שעשית כאן הוא פשוט מקסים ומיוחד - הבחירה של הבגדים, הצילום והאווירה.
פוסט נהדר לתחילת הסופ"ש :)

פשוט נפלא!!!
הסטיילינג, הצילום, התוכן- נ-ה-ד-ר!!

Loved this post!

Love your shoes, is it Amber?

Loved this post!
love you shoes, is it Amber?

נראה מהמם, אחלה שילוב..

וכל הכבוד לאריאלה!

אבל איפה הסוס?
אנא גשי בדחיפות לחווה near by.

וואו, איזה זינוק אחורנית בזמן, מרוק צ'יק ללורה אינגלס. מראה לגמרי אחר בשבילך, אבל גם נראה עליך טוב.

noa -
The model is not "amber", i don't know which one is it, it's not on the website right now. They come in off-white too... Thanks!

boiler - לגמרי כל הכבוד לאריאלה. תנקס!

פטיט לולו - אולי אני אשיג אחד מ-farmville...

תודה רבה!

איזה פוסט מעולה! אני חושבת שהוא האהוב עלי עד היום. סחטיין!

אני לא הכי מתחברת לסגנון אבל הסטיילינג והביצוע מצויינים!
סופ"ש נעים!

וווואאאאווו !
מושלם, אהבתי מאד מאד !
OK, איפו נרשמים לקבלת הלוק ???
והנעליים, הקצפת שבעוגה !
לינדה

וואו, זה פשוט נראה מדהים! אני קוראת כאן כבר המון זמן אבל זה בהחלט מאוד מושך את העיו- זה נראה שונה וחדש, והאמת היא שהתמונות שלך מקסימות אפילו יותר מצילומי הקטלוג הזה..!! נחמד לראות שאנשים מחליפים סגנונות ומנסים דברים חדשים
:)

אני אישית הכי מתלהבת מהניסיונות האלה שלך- את פשוט קולעת למטרה עם מקוריות, יצירתיות ורצון. מקסים!
ומגיע לך עוד 'ואוו' אחד על הדביקות במטרה ושמירת השמלה הזאת מימי התיכון! :)

וואו, וואו, וואו!! מותק, שאפו על הפוסט. בגלל דברים כאלו את הכי טובה במה שאת עושה.. :)
הרעיון, הביצוע, הצילומים, האאוטפיט, התסרוקת. פשוט מעורר השראה.
נא להגיע לבושה ככה לפגישה הבאה שלנו, ואני מצטרפת לפטיט - תשכחי מהרכבות, תעברי לדהור על סוסים :)
ומה לגבי איזה צילומים משותפים א-לה הקמפיין של קלואה? נראה לי שיתאים לנו גם גוון ספיה ועוד קצת הליכה בשדות :))
נשיקות ושבת שלום!

הקולקציה של שאנל אכן מדהימה (מי היה מאמין שלפני חצי שנה יצא לי משפט כזה מהמקלדת?) חוץ מהכפכפים המגעילים שהוא הנעיל בהם את הדוגמניות, אבל בטח בעוד חודש אני אחשוב שהם מהממים ממש!

דווקא את המראה הזה פחות אהבתי - הביצוע שלך נהדר, והתסרוקת שלך מקסימה, אבל כבר במקור יש משהו שלא נראה לי.

אה, והשבוע הצגתי את הבלוג שלך בפני חברה שהייתה פריזאית המון שנים, ושתינו התלהבנו ממך במרץ.

וואו וואו וואו כמעט משתווה לקמפיין של שאנל! 3>

הפעם באמת הותרת אותי חסרת מילים. פשוט מושלם

WOW!, Dar Awesome, just unbelievable.
Congratulations.
Greetings

מורן - תודה! מגיע גם וואו וכל הכבוד למתלה בארון הבגדים (למען האמת לשני המתלים בשני הארונות) שמצליחים לעמוד בנטל ההולך וגובר... :)) תודה למוטות התלייה שהביאוני עד הלום!

Linda H - תמורת סכום סמלי אני יכולה לסדר לך D:
תודה רבה!

אנונימית - זה הכיף הכי גדול שלי :))

Shelly Peleg - אני לגמרי בראש שלך... ואם קלואה יתרמו לנו את הבגדים אז בכלל :)) ומעניין כמה זמן לוקח להגיע מחיפה לת"א כשאת רכובה על גב סוס. הממ... צריך לבדוק את זה... תנקס מותק, מבטיחה לשחזר את הפריזורה לאחת מפגישותינו הבאות. נשיקות!

ariela - מצחיקה! זה בדיוק מה שאני חשבתי. הכפכפים האלה הם די פרחיים, אבל אני משתדלת לא לשלול באופן מוחלט. אני צריכה לישון על זה קצת... כמו שאת אומרת, אולי בעוד חודש נחשוב שהם מהממים... :)
ולגבי החברה הפריזאית בעברה, the more the merrier , נעים להכיר!

אוי זה פשוט מדהים! כל הכבוד על הביצוע..
וסתם יש לי שאלה את מתלבשת רק כדי להצטלם או שככה את יוצאת ומתלבשת ביום יום באמת?

דר, הסטיילינג מושלם!
ואני מאוהבת בצמה :) מאוד יפה לך.
והפקות ב-ש/ל זה best!

This comment has been removed by the author.

את עוד עלולה להיתבע על ידי הקאובוי המזדקן :-)

ואוו, ואוו, ואוו! יצא מדהים - הרעיון, הביצוע והתמונות!!! (כל הכבוד לאריאלה - התמונות פשוט הורסות!!!)
אגב, ממש יפה לך אסוף.

אני מבינה את הכוונה, והביצוע מושלם, פשוט ז'קטים וחצאיות ארוכות לא מדברים אליי כי הם יעשו מהגוף שלי קופסא... עלייך, בכל אופן, זה עובד
אבל מה שממש, ממש עובד כאן זה השיער
מעין שילוב של היידי בת ההרים עם הנסיכה ליה... הלא כן?

אל תשכי שאת "חייבת" לקוראייך הנאמנים פוסט DIY עם הקשתות המיוחדות שלך :)
מראה מעניין,קונטוציה מאוד דתית אבל גם זה נחמד לפעמים

אנונימית - הייתי חייבת ללבוש את זה בראש ובראשונה בתור ניסוי, וגם עדיין קצת חם עם מלבושים כאלה, אבל זה פתח בפניי עוד כיוון לימים קרירים יותר :) תודה רבה!

Dana - אח, הנסיכה ליה עם הקינמונים על האוזניים. בשביל זה צריך שיער ממש ממש ארוך (או תוספות)... תודה מותק!

אנונימית 2 - זוכרת! :)

טושיק - תודה רבה! אכן כל הכבוד מגיע לאריאלה :)

אתמול עברתי עם משפחתי ברחוב שער הלבנון. ראיתי מישהי באה לקראתי ומיד שמתי לב למה שלבשה, וחשבתי שבגדים כאלה לא רואים הרבה בנוף החיפאי. רק אחרי שעברה אותי, קלטתי שזאת את. שאפו! את מקסימה אמיתית :-)

מדהים! אין לי מילים טובות יותר לתיאור חוץ ממדהים!

דר!
אני חושבת שאף פעם לא הגבתי לך בבלוג, למרות שאני קוראת די אדוקה. חייבת לומר שהפוסט הזה פשוט מקסים. הצלחת לייצר לוק כל כך מגובש ומרשים ואצילי מאד. פשוט אומנות

צמות היידי! כמה קסום. התאהבתי בתסרוקת הזאת לראשונה בבלוג האופנה wishwishwish, ועכשיו התאהבתי מחדש.
פוסט מוצלח, בגדים שלרוב לא הייתי חושבת שעובדים אבל נראו מעולה, וצילומים נהדרים. בחרתי פוסט מוצלח במיוחד לתגובה הראשונה שלי(:

Anat - נכון, בדיוק עברתי שם.. בפעם הבאה נעשה היכרות! :))

Efrat - וואו, תודה רבה :) אני מעריכה את זה. מקווה לראותך מגיבה שוב...

Mrs. Orange - שמחה שבחרת להגיב ושנהנית מהפוסט. חן, חן!

Little Black Dress - :))

מקסים!!! וכל הכבוד על הכתבה, אני חייבת לציין שאחרי שהזכרת שם את הפוסט האביבי חזרתי אחורה ברשומותייך
והוא באמת ממש מוצלך!!! בין האהובים עליי!

תודה רבה (:
שוב כמו תמיד ניראת מדהים!
אני חייבת להודות שגם הפרסומות של שאנל לחורף 09-10 תפסה את עיני שקראתי את הווג של ספטמבר.

ובהחלט עשית פה ביצוע מושלם!
השער,האוטפיט,והצילום.
וניראה שבהחלט משתלם לשמור דברים מלפני הרבה שנים!

שבוע מקסים שיהיה לך (:

את פשוט מעולה!
עדין לא איכזבת אותי !
כזה כיף להיכנס לבלוג שלך ולראות משהו אחר ... משהו פחות טרנדי ויותר אמיתי :)
למות עליך!

אגטה בוטיק אופנה - תודה! מאז שרואיינתי לכתבה נוספו עוד כמה פוסטים אהובים שטוענים לכתר, אבל הפוסט הזה בהחלט אחד החביבים עלי... :))

אנונימית - אל תלחיצי אותי.... :) מקווה שתמשיכי להיכנס לבלוג בכיף ובעיקר שלי יהיה כיף לעשות אותו. ללא ספק הפוסט הזה היה כיף גדול!

MyMoonDay - זה בהחלט משתלם אם כי לפעמים פשוט אי אפשר לשמור הכל. צריך לעשות החלטות קשות...
תודה רבה ושיהיה מזל טוב!

דר
הפוסט מקסים !!!
זאת הפעם שראשונה שאני מגיבה ואין פוסט יותר טוב להגיב עליו!
(כדרך אגב אבל לא קשור יצא לי הרבה פעמיים לחשוב מה את הייתה חושבת על הבגדים שאנחנו (נערות תיכון ) לובשות !)(ואת עושה סיילינג אישי ?)

באמת פוסט מקסים !
נועה .

היי דר,
כבר כמה זמן שאני פוקדת את הבלוג הזה ונהנית מתכניו רק שאף פעם לא יצא לי לומר לך עד כמה אני אוהבת אותך, אותו ואת הסטייל המעלף שלך והניסים שאת עושה מפרטי לבוש. נפלאה.

בקשר לפוסט הנוכחי- הם טעו בליהוק הדוגמניות ;)
את הוכחה חיה לכך שלא צריך לזרוק בגדים ולא משנה עד כמה הם יראו לך נוראיים באותו הרגע, יש לי מלא בגדים שתמיד אני מתלבטת אם לגמור איתם את הרומן או לא אבל בהשראתך אני אשאיר אותם להמשיך לחמם את הפינות בארון.

מצטערת על המלל, אחרי הכל תגובה ראשונה והתלהבות.

מזל"ט על הכתבה ושיהיה לך יום נעים!

יצא לך אווטפיט משגע ומאוד נאמן למקור. בדיוק אתמול יצא לי לעלעל בעיתון ELLE של החודש האחרון, והתמונה הזאת מופיעה על העמוד האחורי.

קבלי ח"ח! :)

בלוג נהדר. את הפוסט הזה אהבתי במיוחד.. פשוט מרגש!

Sophi - תודה רבה! אני גם אומרת לעצמי את המשפט הזה "לא לזרוק" בייחוד כשהארון כבר עולה על גדותיו.. :))

אחת שחושבת שיודעת - תודה!
גם אני הייתי נערת תיכון (back in the day) ואם כי לימים אני מסתכלת בתמיהה על דברים מסוימים שלבשתי אז, אין ספק שזה היה חלק מגיבוש הסגנון האישי שלי :)
יש מה לדבר על סטיילינג אישי, אם את מעוניינת את יכולה לפנות אלי במייל
darmashiah@gmail.com

תודה רבה רבה לכולם!

היי!
לא הבנתי לגמרי איך עשית את התסרוקת(המהממת)..
ניסיתי כמה פעמים ולמרות שיש לי שיער די ארוך (בערך כמו שלך) לא הספיק לי...
לא הבנתי איך מרימים את הצמות למעלה, אחת אחרי השניה..?
את לא מעלה אותם בהצלבה-את ימין משמאל ואת שמאל מימין?
תודה=]]

אנונימית -
אוקיי, את שלב הצמות עברנו, אחת רגילה מכל צד. כן? כשהצמות מוכנות מרימים אחת מהן מעלה ומצמידים באמצעות סיכות קטנות את קצה הצמה לקודקוד. לאחר מכן מרימים את השניה לאותו מיקום ומצמידים באמצעות סיכות (יש מצב שהצמה השנייה מכסה קצת את רעותה, בייחוד אם השיער שלך מאוד ארוך). זה תלוי באורך של השיער, הצמה השנייה שחיברתי קצת "עלתה" על הראשונה.
מקווה שזה ברור, פשוט תרימי ותחברי אותן לראש אחת אחת. תעשי את זה לפי האינסטינקט... :)

כל כך מדוייק ויפה! תסרוקת הצמות הזו היא האהובה עלי. :)