10/22/09

Hello upper west siders

nyc1

כן כן, לא נפלה כאן טעות, התכוונתי לצד המערבי, זהו האיזור בו שהיתי בימים האחרונים, לא רחוק מהפארק. שכונה מומלצת ביותר לכל מי שרוצה להתרחק מההמולה ומנחילי האדם של המידטאון. אפשר בכיף להתאכסן גם באפר איסט, בייחוד אם יש לכם מיטה פנויה אצל בלייר או סרינה...
אז מה אני עושה כאן בינתיים? מרעננת את זכרוני לגבי העיר (פחות או יותר מה שאני זוכרת, למעט שינויים קלים), סופגת את האווירה, עושה קצת (הרבה) שופינג (בעיקר ברשתות ומותגי אופנה לא אמריקאיים...) והכי נהנית מהג'אנק האמריקאי הקלאסי: המבורגרים (לא במקדונלדס חלילה וחס), טאקוס, בוריטוס, ארוחות בוקר אמריקאיות, marshmallow dream bar בסטארבאקס, פאהיטות, צ'יפס, דונאטס... כמיטב המסורת האמריקאית. למען האמת לא אכלתי מספיק סופגניות, צריך עוד לתקן את המעוות!
כל בגדי האאוטפיט שבו אני מצולמת כאן הגיעו איתי מהארץ. זה קצת מתסכל "לחיות ממזוודה", בייחוד אם את פאשיוניסטה שחולשת על יותר מארון בגדים אחד בימים כתיקונם, אבל אני חייבת לציין שהמצב מפתח את היצירתיות שלי בהרכבת אאוטפיטים. בנושא הנעלה, יש קצת פחות מקום לתמרון: העיר הזו דורשת הרבה מאוד הליכה (לחצות שדרה ממוצעת זה חתיכת פרויקט) ולכן צריך להצטייד בנעליים נוחות. כמובן שלא וויתרתי על העקבים אבל לקחתי איתי את שני זוגות המגפונים הנוחים ביותר שיש ברשותי
.
מזג האוויר קריר ונוח (הולך ומתחמם מיום ליום. נקווה שימשיך כך...), הרבה בתים כבר מקושטים בדלעות לכבוד ה-Halloween שיחול ב-31 לאוקטובר והצבע השולט הוא כתום אדמדם. זוהי ללא ספק אחת העונות היפות בצפון מזרח ארה"ב: הצבעוניות האדומה-כתומה-צהובה של השלכת עוצרת נשימה. היום עברתי להתאכסן בפרברים ולחוות לכמה ימים את החיים ב-suburbia עם גיחות יומיות לעיר הגדולה, נקווה שהן תהיינה נטולות פקקים!

nyc2
חולצת ג'ינס קסטרו, ווסט פרוותי H&M, מגפונים מנגו

Denim blouse Castro, faux fur gilet H&M, booties Mango

תודה רבה לצלמת שהואילה לצלם אותי לפוסט הזה, לצערי אף אחד משני הצלמים היקרים שלי לא הצטרף אלי לנסיעה זו אבל אני בהחלט מתכוונת להביא להם מתנות וגם לצ'פר אותם בעדשה חדשה... שיהיה סופ"ש נעים לכולם!
XOXO

29 comments:

יפה לך ניו יורק!
הגוונים ממש מתאימים!
עשי חיים! חזרי מהר!!!

I really like the way your faux-fur gilet ideally illustrates "Winter's Fashion aesthetics", on such a wild/casual
mode

à Bientôt, Antoine

אוי, אני כל כך מקנאה :(
עשית לי חשק לראות גוסיפ גירל :)
תהני שם בניו יורק :) תעשי חיים והרבה קניות, רק אל תרוששי את עצמך :)

You know you love me
XOXO
Gossip girl ;)

אין כמו הפארק הזה!

ומה זאת חיה ממזוודה - כל מה שחסר לך את יכולה לקנות בניו יורק!

אני ירוקה מקנאה מאחר ושנה שעברה אני הייתי בארה"ב בתקופה זו ובכל כל כך יפה וכתמתם וסתווי. אני ממליצה לסור לחנות שנקראת lohmen's היא נמצאת בברודווי (אם את לא מכירה) והיא מחזיקה מותגים רבים וטובים של מעצבים במחירים נוחים. שווה ביקור. חוץ מזה פשוט תהני. זו ה- תקופה מבחינת מזג אוויר ואין על ניו- יורק!!!

תהני המון חמודה!!
שיהיה שופינג מוצלח וזלילת דונאט מהנה!

אאוטפיט מוצלח ביותר,אהבתי את הרקע האדום-כתום,מוסיף המון לתמונה
מחכה כבר לראות את הרכישות שלך מחו"ל!
תמשיכי להנות ולעשות חיים :)

נ.ב-כתבתי עלייך קצת בבלוג שלי,את מוזמנת להציץ :)

תוהה , הפרווה אמיתית או מלאכותית ?

alisa - תודה רבה! נראה לי שנמצאה הדונאט הטובה ביותר בעיר. אם כי הביקור עוד לא הגיע לסיומו.. :)

kbp - כן, יש סניף באפר ווסט סייד אם אני לא טועה, ברודווי ו-74 או 73. עוד לא יצא לי לדגום, אני רושמת לעצמי, תודה על הסבת תשומת לבי :)

T-M-S - טוב, לא חשבת שאני אסע לחו"ל רק עם הבגדים שלגופי?! ניו יורק ניו יורק, אבל מה שיש לי כבר בארון בבית לא אקנה כאן שוב :) ואין כמו הפארק הזה, לחלוטין!

רוני - אל דאגה, אני קונה בתבונה :) ראיתי לפני יומיים כאן בטלויזיה פרק של גוסיפ גירל ומעולם לא הרגשתי כה קרובה לזירת ההתרחשות. אני עוד מחכה לפגוש את צ'אק מעבר לפינה... תודה!

אנונימי - מלאכותית. נדמה לי שציינתי את זה: faux fur. אין לי פרוות במלתחה ואני נגד העניין.

רתם - תודה יקרה! see you when I get back!

stilettostetico -
Hi Antoine, I have to say I really like this faux fur gilet too, especially since it keeps me warm in this cold weather!

כמובן שעם הווסט פרווה הזה עלייך ישר עלתה לי לראש רייצ'ל זו, אבל את הרבה יותר יפה ממנה.
כדאי לך גם ללכת לאיזה מחזה זמר בעודך בעיר. ראיתי שם מזמן מזמן את "פנטום האופרה" ואת "סקרלט פימפרנל" והחוויה נשארה עמי עד היום.

אני מקווה שאת נהנת...
כמו רבות אחרות גם אני
ירוקה מקנאה !
תהני כמה שיותר.
מאחלת לך המון המון שופינג,
וזלילות.
ביי
לינדה H

נראה ממש הנאה צרופה, תמשיכי לעשות חיים! ולאכול דונאטס (הכי חשוב!)
ואל דאגה, אנחנו סולחים לך על החוסר עקבי ענק המטורפים שאת נועלת בד'כ. (: את נראית אנושית סוף סוף ;)

וואו, איזה כיף לך!!!
אין הרבה מה לומר מלבד - תעשי חיים משוגעים ותהני מכל רגע נתון!

הווסט מושלם, התמונות מושלמות..
לא יכולה לחכות לעדכון הבא!

ווסט הפרווה מדהים! אני שוקלת גם לקנות ז'קט פרוותי...איזה כיף בחורף עם אחד כזה..

אוטפיט יפה ומתאים בגווניו לרקע הניו יורקי בו את מצולמת..

Beautiful look, congratulations Dar.
Kisses from Spain.

דר איזה כיף לך!!!
בטח ניו יורק אדירה בתקופה הזו של השנה...
כצפוי ליורשת קארי בראדשו הישראלית, ניו יורק הולמת אותך ואת נראית חלק מהנוף האורבני המטריף.

תהני!
ז"א כמה זמן את הולכת להיות בניכר?

שמעת שפוראבר 21 הולכים לעשות עלייה ליזראל?

נגה - תודה יקירתי, אשוב לארץ הקודש לקראת סוף השבוע הבא - לא נשארו עוד יותר מדי ימים אבל אני משתדלת לנצל אותם! :)

ושתי - איך את יודעת שיש לי קראש מטורף על רייצ'ל זו? :) תודה רבה על המחמאה (אני מסמיקה) וההמלצה!

Hadar -
את הווסט הזה ארזתי ממש בדקה התשעים, התלבטתי אם לקחת אותו וטוב שזרקתי אותו למזוודה, הוא ממש הציל אותי כאן - מאוד נעים ומחמם. אני רק מקווה שבחורף הישראלי העדין והמתון שלנו יהיו לי מספיק הזדמנויות ללבוש אותו. :)

מורן - תודה! בימים האחרונים התחלתי לתגבר את חזית הבייגלס (גם עגול, עם חור באמצע...) :)

Linda H -
אני מניחה שאני לא נשמעת הכי אנינת טעם אבל זה אחד מהכייפים שלי כאן, מה גם שאני מבחינה בטרנד רציני של חזרה לאוכל האמריקאי ה"מסורתי" (מתאים לי בפיתה! או יותר נכון בטורטייה...). תודה רבה!

the purple toe - כן, שמעתי את השמועה הזאת. בכל מקרה במזוודה שלי הם לא הולכים לעשות עלייה.. :)) היו לי ציפיות בעיקר בתחום האקססוריז שנגוזו לנוכח החנות ההמונית והמאכזבת שבדקתי.
פריטים שנראו אחלה באתר התגלו כמצועצעים ובעלי מראה זול במציאות. לפחות סיפקתי את יצר הסקרנות וסגרתי את הפינה הזו...

Vicen -
Thanks! Kisses from Israel, via USA...

תהני! הווסט והחולצה נראה מקסים עלייך, במיוחד בשילוב הזה!

דר היקרה,
אני חושבת שצריך לטעום לפחות פעם אחת !
ולגלות לך סוד !?
אני עצמי די שבויה אחר אוכל ארה"בי, ובמיוחד לקינוחים שם.
יש להם כמה קינוחים מופלאים: הדונאטס, הקאפקייק ועוד כמה.
לינדה H

אחלה מראה
אני כ"כ מקנאה בך,ניו יורק מדהימה בטוח...תבלי ותקני כמה שיותר (סומכת עלייך :))
אמרת בפוסט הקודם שהיית בעיקר באיזור ל"א ואני טסה לשמה בדצמבר הקרוב (סיילים של כריסמס,אלא מה :))
את יכולה אולי לפרסם רשימת המלצות למקומות לקניות ולראות שמה? זה יעזור לי מאוד
מחכה לראות מה העלת בחכתך

הבלוג שלך מקסים! ממש מעורר השראה.
גם אני חובבת אופנה מושבעת ולמדתי סטיילינג בשנקר. בימים אלה, אני חושבת ברצינות על לפתוח בלוג משלי בעקבותייך.
לירז

דר המקסימה,
השילוב של חולצת הג'ינס עם הווסט ממש מוצלח. כיף לראות אותך לבושה בקסטרו לפעמים ;-), מקנאה בך שאת אוכלת את כל הדברים הטעימים האלה בלי חשבון, תעשי חיים ותיהני ותקני כמה שיותר בגדים מגניבים.
מיכל

לירז - אל תשכחי לעדכן כשתפתחי את הבלוג :) לכבוד הוא לי להיות ההשראה.

אנונימית 14:19 - עינייך הרואות... :) אנא שלחי לי מייל. תודה!