1/5/10

מונו

skinnies1

skinnies2

skinnies3

skinnies4

skinnies5
ג'קט urban outfitters, חולצה american apparel, מכנסיים forever21, תיק marc jacobs, מגפונים דיסקו רוסו, שרשרת פרנזים ממתכת מחנות אקראית בניו יורק

לאחרונה
נפל עלי מצב רוח אופנתי של בלוגריות אופנה שוודיות - ככה אני אוהבת לקרוא לזה, לא שמתם לב שהבלוגריות ה"צפוניות" מארצות שכוחות שמש אוהבות ללבוש בעיקר שחור ושאר "צבעים" קודרים? - לא שאני בדיכאון או משהו, פשוט היד המפשפשת בארון נוטה אוטומטית לכיוון המונוכרומטי: השחורים והאפורים למיניהם, עם קצת גיוון של צבע חום (וואו!). נו טוב, עוד כמה שבועות (או ימים) יעבור לי.
כמו כן, שמתי לב שכמעט ולא יוצא לי ללבוש מעילים החורף הזה. ג'קטים כן וגם סוודרים עבים ווסטים דמויי פרווה אך מעילים לא. אני מקווה שההתחממות הגלובלית לא מסמנת את תחילת הסוף של קולקציית המעילים המפוארת שלי כי אם כן זה יהיה חבל
מאוד (וגם כפי הנראה יהיו לי בעיות אחרות להתמודד איתן חוץ מהעובדה שאין לי מה לעשות עם המעילים).
מסממני החורף שמככבים כהרגלם הם מכנסי הסקיני והטייצים והפעם היה תורם של המכנסיים המגניבים האלה להצטלם.
הם נרכשו בחנות של פוראבר21 ברח' 34 במנהטן (aka הרחוב שמתחרה על התואר הרחוב הכי המוני בעולם, אם כי בעל אפשרויות שופינג רבות.) והיו המציאה היחידה שלי ברשת הזו. פחות או יותר זיהיתי מרחוק מכנסיים שנראו במידתי, זרוקים על אחד ממתקני התלייה ומיהרתי לברוח איתם, אחרי ששילמתי כמובן, הרחק מעדרי האדם והבלגאן הנוראי שהיה בחנות. לא לבעלי לב חלש ואנשים חסרי סבלנות.

מתחילה להתרגל אט אט למספר 2010 שרשום בתאריך, אם כי זכור לי שבזמן התיכון, כשהייתי כותבת במחברות ובדפדפות ההתרגלות היתה איטית יותר וכרוכה בהרבה טיפקס. החלטתי לפתוח את השנה בצעד אחראי ולעשות סדר בענייני הפנסיה שלי (היי, אני לא נהית צעירה יותר וגם צריך לדאוג לקורת גג ולכוס תה עם ביסקוויטים לכל הנעליים שלי, שתיבדלנה לחיים ארוכים).
הימים הראשונים של השנה החדשה היו קצת כאוטיים ועמוסים, עם הרבה שיפוצים מסביב (מצטערת שאני חופרת לכם על זה כל הזמן אבל זה כבר ממש לא יאמן מה שהולך מסביבי). אך למרות הרעשים והבלגאן, כולי תקווה שמדובר בהריסה לשם בנייה מחדש והתפתחות.
תודה רבה לאריאל על הצילומים ושיהיה המשך שבוע נעים!

Lately I have been gravitating towards monochromatic outfits: a lot of grey and blacks (today I even wore an all black outfit, which is not very typical for me) with a "splash of color" thrown in: a bit of brown. I guess the winter, or should I say 'lack of' is affecting me.
Another thing about the lack of winter is that I hardly use my coats this season. And maybe it is because I don't usually stay outside and pretty much move from one closed space to another, so I don't mind being a bit cold for the 5-7 minutes I'm out. I truly hope this is not the mark of the begining of the end of my beloved coat collection...
First time I'm presenting the abstract-kind-of-leopard-y-printed-pants I got at forever21 while I was in New York. Their store on 34th street was pretty much a mess and very crowded so I grabbed those pants which I spotted from afar and ran out of there. I hate shopping when it's crowded but I love those pants. Skinnies and leggings are my favorites during winter time.
Slowly easing into the new year, the first few days of 2010 are pretty hectic and confusing but I can't wait to see what this year will bring us.
Hope you're all having a nice week so far!

18 comments:

amazing outfit!! i love grey and i love animal print...and i love the contrast with the brown bag.

איזה כיף להיכנס בפעם הראשונה לבלוג אופנה ולראות טייטס שיש לי
וזה עוד יותר כיף להסתכל כמה פוסטים אחורה ולגלות גם טבעת שיש לי :)
ודרך אגב, האתר הזה נשמר לי במועדפים D:

Myriam -
thanks! I'm really into this combination right now...

shusha15 -
בחירה טובה, מעניין איך את אוהבת ללבוש אותם ;)

Nova -
:)) kisses from Israel!

מה זה המבנה המדליק הזה ברקע? זה כמו כוורת אנשים ממש...

הי דר! אהבתי אהבתי אהבתי!
רק 2 שאלות לי אלייך:
האם הזמנת מהאתר של פוראבר 21 לארץ? אם כן, איך הסתדרת עם המכס?
ומאיפה לך התיק המהמם של מארק?
תמר

נועה - שאלה מצוינת! זה המבנה המכוער הכי יפה שאני מכירה. :) מעין שיכון רכבת אחד גדול, או אוסף של שיכונים שהמראה שלהם תמיד מהפנט אותי. באיזור נווה שאנן למי שמכיר.

Tamar - :) שאלת השאלות!
התלבטתי בעבר לא מעט אם להזמין מהאתר שלהם ואחרי שראיתי בלייב סניף של הרשת קצת התאכזבתי. אין ספק שיש מציאות אבל קשה לדעת מהאתר מה ג'אנק ומה שווה.
יש דברים שנראים במציאות לא טוב ובאתר כן.
וכמובן יש את הדילמה הרגילה של המכס (לא לעבור בסכום הקניה את ה-50 -60 דולר, אם לא בא לך שיהיו עלויות נוספות).
אני לא יודעת אם עזרתי כל כך פשוט שאלת על דילמה שאני מתלבטת בה מדי פעם ולא הגעתי בעניינה לדעה חותכת.

אךךךך, כמה טוב שאת קיימת , בת טלה יקרה, את גאוה לחיפה ...גם באפור את ממש ציבעונית. אורלי

i love animal print & gray color!You look in this jacket & leggins so perfect!ps. & you have got super accesories!

la robe bleue -
it takes one to know one, isn't that right Orly? ;))

Fuksjanna -
I have always been an accessories freak.. thanks!

אהבתי את התמונות שלך (אני אוהבת תמונות של אנשים הולכים:\ )
וכמובן את הלוק. אם יש שילוב שאני אוהבת זה מנומר ואפור. כיוון שהמנומר הוא די צעקני האפור מרגיע אותו... מושלם!

marina - תודה!
הליכה זו הפעילות הספורטיבית המועדפת והאהובה עלי (והיחידה שלי. כמה לא בסדר) :))

tamar - עכשיו אני רואה שהתפספסה לי השורה של התשובה על התיק, עמך הסליחה, אני אשיב שנית: התיק נרכש במילאנו בסייל לפני שנה בדיוק (כמעט). על אף שהייתי במילאנו מעוז האופנה האיטלקית, ליבי יצא אל האמריקאי הזה :)

אהבתי את השילוב הרועש והשקט,
שילוב נהדר האפור עם דוגמת החייה.
והתיק סיפור אחר, איזה כיף לך שיש לך, פריט מעצבים מקורי.
מאחל לך שפע של שקט ושלווה,
במהרה.
לינדה H

linda H -
אני מקבלת את האיחול שלך בזרועות פתוחות, עם כל מה שהולך פה מסביב... תודה! :)

שיק קז'ואלי כהלכתו. אהבתי מאוד.

אוהבת מאוד את הג'קט, כמעט קניתי אותו עכשיו,ואת גרמת לי להצטער שהשארתי אותו בחנות.
כל הכבוד על המציאה בforever 21,שיחקת אותה.אני בקושי רב יצאתי עם פריט אחד מהחנות. אכן לא פשוט שם.
והתיק שלך הורס!!

First of- Great Outfit!! Loving the leggings, the super-cool necklace and the gorgeous bag especially (i'm a bit of an accessories freak too)!!
Unlike some other super-cool and lovely outfits i've spotted on this blog and in some other fashion blogs, this is one I could actually imagine myself wearing and pulling off.. and I mean that in a good way :-)
Second of, Just to balance out the opinions regarding Forever 21- I absolutely LOVE this store and always find great stuff there- very cool bags, earings and necklaces, tanktops and some other stuff.. I've even ordered a bag online once when my mom lived in California, so it was sent there, and also got her to get me one I chose online in her last trip to the states, and i'm getting lots of compliments on it (as on the others before). Though i'll admit- it might be hectic some times there, I think it's worth it (though I don't think i've ever been to the Manhattan one, Only in San Diego & in San Francisco..)
so my message is- Don't get discouraged!!!
Shabat Shalom everyone!
Tali

tami-ka - :)

bloodymiri -
אין מה להצטער, יש עוד הרבה ג'קטים טובים שם בחוץ :) אני מניחה שביקרת באותה חנות עמוסה. אולי זה הסניף הספציפי הזה אבל בהחלט היה קשה שם באופן מפתיע.
תודה!

Tali G -
thanks!
I am pretty sure that if I had lived in the US I would order a ton of stuff from f21, get them delivered to my home and send back the stuff I don't like and replace with others. The whole method of online shopping works amazing in the US (I tried it when I was there stuff arrived within 2 days! and we're talking about a continent) but when you ship internationally sometimes it isn't worth the high shipping costs and customs fees.
Anyway, there are a lot of great finds and pretty cheap. and I think I visited one of their most hectic stores - the whole street was totally hectic too.
Can't wait till I visit california again and check out their stores there :)
Shabat Shalom!