1/8/10

we've come a long long way together, through the hard times and the good, I have to celebrate you baby, I have to praise you like I should

rodarte_x_target1

rodarte_x_target2

rodarte_x_target3

rodarte_x_target4

rodarte_x_target5

rodarte_x_target6
שמלה Rodarte for Target, שרשרת Free People, מגפונים דיסקו רוסו

rodarte_x_target7

השבוע לפני שנתיים העליתי את הפוסט הראשון של "אפונה", מאותו מחשב באותה דירה חיפאית נחמדת אבל ממקום אחר לגמרי.
תודה ענקית לכל מי שתרם לבלוג במישרין או בעקיפין ולכל מי שמלווה אותי במסע האופנתי הזה.

It's been exactly two years since I started my blog "Afoona" (Pea). Two whole years ago I wrote the first post, on the same computer, in the same little apartment in Haifa, but it was from a totally different place.
Big thank you to everyone who contributed this blog and thank you for accompanying me on this journey.

47 comments:

מזל טוב! ואיזה כיף לך שהצלחת לשים את טלפייך על השמלה המהממת הזאת :-)

WOW MS. DOLCE & GABBANA, YOU LOOK AWESOME! BY THE WAY, THE TITLE OF THIS ISN'T IT THE LYRICS OF A SONG? I REMEMBER IT FROM SOMEWHERE..

@ MAISONCHAPLIN.blogspot.com

i just stumbled across your blog - i absolutely love that rodarte dress - you wear it well with that cute pink necklace.

you have great style :)

xo.
princesspolitico.blogspot.com

maison chaplin -
yep! you are correct... it's from the song 'praise you' by fatboy slim. one of my all time favorites and has a cute video too.
thanks!

yaaronet -
D: תודה רבה!
וזה גם לא היה כל כך קשה. באדיבות איביי וכריסטינה ממינסוטה היא הגיעה לכאן תוך פחות משבוע. הרכישה המוצלחת ביותר מאיביי עד כה. :)

chaoskontrolowany -
thank you!

I have found you in 2009 & for now I think your blog is just perfect:)ps amazing leo dress, the bows are so cute!!!

ממי השמלה מדהימה!!! תמשיכי במסע האופנתי, מצפה לעוד שנה של אאוטפיטים מעולים :) נשיקות!!!

fuksjanna -
thank you so much! and I totally fell for those bows. good design choice of the Rodarte (actually Mulleavy) sisters... :)

princesspolitico -
it's great you found me, especially on my blog's second anniversary :) thanks!

Anna - נשיקות מתוקתי! מתגעגעת... :))

קטעים איתך,
אני בדיוק זוממת על שמלה אחרת מהקולקציה הזו... הצהובה עם הפפיונים בכתפיים, מחכה לסיום של ביד בימים הקרובים :))

ולחיי שנים רבות של אופנה איכותית מבית אפונה!!
מזל טוב לבלוג 3>

מזל טוב, זה יופי של ציון דרך! יפה לראות שאחרי זמן לא מבוטל את עדיין מייצרת תוכן כל כך איכותי, בתדירות גבוהה. אהבתי את השילוב של המנומר והוורוד, מאוד.
ושאלה קצת קשורה (ומקווה שלא יותר מדי חצופה) - מה טווח המחירים של דיסקו רוסו? הייתי באיזור היום ולא יצא לי להיכנס, אני תוהה כמה כדאי להגיע במיוחד.

דרלינג מתוקה. כבר שנתיים עברו מי היה מאמין? נפלא לקרוא אותך כל פעם מחדש.

השמלה המנומרת מקסימה, אבל השרשרת היא הכוכבת האמיתית של האאוטפיט.

נשיקות

shelly - תודה בובה!
עלי והצליחי בבידינג על השמלה, מחזיקה לך אצבעות - בחירה נאה ביותר. מזל שיש איביי וחברות בלוגריות חמודות כמוך... נשיקות!

נועה - תודה! איזה תענוג לקבל ממך את הפידבק הזה. :)

לגבי דיסקו רוסו, הנעליים שהם מייבאים נמכרות לא בזול - כמה מאות טובות של שקלים (המחצית השנייה של המאות). לא יודעת מה הטווח המדויק אבל כשעשיתי עכשיו חיפוש זריז בגוגל על מנת לברר גיליתי שיש להם חנות אאוטלט ברח' קיבוץ גלויות 32 בת"א. נראה לי שווה לבדוק ובטח זול יותר מהמחירים בעונה.

עפר - נכון יקירתי, איך שהזמן טס...
לא מעט אני חושבת ומדברת על שילוב של וורוד ומנומר ורק לעתים רחוקות יוצא לי באמת ליישם את זה. שמחה שאהבת :) נשיקות ותודה על המילים היפות!

איזו שמלה מדליקה !
אהבתי, ובמיוחד את הפפיונים מאחור.
איזו שמלה שווה ! :-O
מזל טוב לרגל חגיגות ה 2,
אני מאחלת לך עוד שנים רבות ופוריות.
ביי ותודה תודה על המילים והאיכות.
לינדה H

wowwww girl this dress is amazing (i love leopard print!) and the shoes are pure love...
happy birthday to your blog ;)

מזל טוב, בייב! יו אר דה בסט!

ראאאררר...
מה מעניין מה ציון אמר שהוא ראה אותך עם השמלה, חשב שאיזה בן דוד שלו בא לביקור?

המון מזל טוב, התקופה הזאת היה לנו לעונג..

טוף, אני מוצאת את עצמי חוזרת על שאמרו קודמותיי, אך חשה צורך לבטא את קורת הרוח שהסב לי האאוטפיט הזה- איזה שילוב מוצלח של מנומר וורוד!! גם אחלה שמלה וגם שרשרת מגניבה ביותר!! בינתיים הפריטים המנומרים היחידים שיש ברשותי הם באפור-שחור (כמו הטייץ מפוראבר 21 מהפוסט הקודם) ואני זוממת למצוא משהו מנומר בצבעים האלו- מחכה למצוא משהו שיצוד את עיני..
אגב, כמדומני שכבר ראיתי אצלך עוד איזה משהו מfree people, לא? ברשותך, איפה מוצאים דברים שלהם?

שלי,
גם אני מחזיקה לך אצבעות.
יש לי את השמלה הזו מ- pre-sale שהיה בטארגט, עוד לפני ההשקה הרשמית.
אני עוד לא חנכתי אותה, אבל אני מדגמנת אותה באדיקות בבית (:

היי דר,

קודם כל מזל טוב!!!
Keep up the good work! :)
מאז שמצאתי את הבלוג שלך הוא אצלי במועדפים ואני מאוד נהנת לקרוא אותו ולהתעדכן בטרנדים, תמונות וכו'.
בדיוק בפוסט הזה שציינת אותה דירה, נזכרתי שבזמנו שקלת לעבור דירה/אזור.
אני שוכרת דירה מקסימה ומרווחת עם שותפה במרכז, באזור נהדר, סמוך לפארק. שותפה שלי הודיע לי השבוע שהיא רוצה לעבור לגור עם חבר שלה, כך שאני מחפשת שותפה.
אם זה משהו שעדיין מעניין אותך אני אשמח להחליף איתך מילה.
זה המייל שלי allush@walla.co.il
אלה

מזל טוב להולדת שנתיים
המשך מסע מוצלח.

Linda H -
איזה כיף לשמוע את זה מהקוראת האדוקה מס' 1 :)
תודה רבה על האיחולים הנהדרים!

boiler -
אוי ציון... הוא הביע חיבה רבה לפריטים מנומרים אחרים בבית אבל לשמלה הזו לא ממש. תודה לאל!
התענוג שלכם הוא התענוג שלי - תודה!

Tali G -
קורת רוח זה נהדר! גם אני זממתי ארוכות על שמלה מנומרת "צבעונית" וזה בסופו של דבר מה שהתגלגל לידי. בהצלחה עם זה - אם תזממי מספיק אני מאמינה שתמצאי משהו טוב.
הדברים מ-free people נקנו בניו יורק אבל אפשר להשיג דברים שלהם גם מכאן דרך האתרים Modcloth ואורבן אאוטפיטרז.
תודה רבה!

אלה - אחרי אירועי הבוקר הלא כל כך נחמדים בבניין שלי לא הייתי מתנגדת לעבור עכשיו!
אבל יש לי עוד כמה חודשים בודדים כאן אז זה עדיין לא רלוונטי. בכל מקרה תודה רבה. כפול 2 ! :))

Myriam -
thank you! and the shoes are so pure love, I can't take them off my feet (as you can see)...

A + רוב תודות בייב!

more4me - תודה רבה! בינתיים הוא היה מוצלח מאוד עם כאלה פרטנרים לדרך :)

מזל טוב!

הפפיונים בגב מהממים. אני מחכה בקוצר רוח לחבילה מאי.ביי שתנחית אצלי בארון את השמלה השחורה עם הטול והפפיונים בכתפיים.

אני פשוט כזאת סאקר של פפיונים :)

Thank you for the most amazing pictures and translating your posts into English. Now I can not only adore your style but also your notes Long live Afonna!.

m -
נראה לי שמחכה לך הפתעה מצוינת, מקווה שהחבילה תגיע בקרוב.
גם אני סאקרית של פפיונים והקולקציה הזאת היא הפיתוי המושלם לבחורות שכמותנו. לורה וקייט לא חסכו בפפיונים.. :)
תודה רבה!

Anonymous -
Thank you for your kind words. I am definitely going to keep on writing in both languages. :)

Asaf - תודה! :)

מזל טוב מדהימה!
השימלה בשילוב השרשרת לייק בטירוף

הייה לי כיף לקרוא את הפוסטים בכל השנתיים האלו.

נשיקות

מזל טוב!כל הכבוד-על ההתמדה והרוח הנלהבת!

אפונה, מזל טוב ליומולדת שנתיים!
גיליתי את הבלוג שלך לפני כשנה, ומאז אני "מכורה". מבקרת באדיקות, מחכה לעדכונים, ותמיד מתפעלת מהחוש האופנתי שלך (הלוואי עלי).
שתמשיכי להיות מקור השראה מדהים עוד הרבה זמן, ושנזכה לעוד המון פוסטים מקסימים גם בעתיד.

ענת.

מזל טוב דר! מאחלת שיהיו לך עוד הרבה שנים של עשייה אופנתית וכיפית. השמלה מקסימה עלייך וגם השילוב עם הוורוד, כיאה לפשיוניסטה אמיתית. שבוע נפלא!

MyMoonDay -
'לייק בטירוף' - איי לייק!
חן חן יקירתי :)

lian -
בהחלט דרושה התמדה - לא בטוח שאם היית שואלת אותי לפני שנתיים הייתי יכולה לנחש שאתמיד. ואני מאוד שמחה שכן. תודה!

Anat -
ענת החמודה, תענוג איתך! אשמח מאוד להמשיך להינות ולהנות אחרים :)

מזל טוב חמודית!

השמלה והשרשרת יפהפיות וכך גם את!

מזל טוב על הבלוגולדת!
שנתיים?? ואו... תיכף גם אני. מינוס כל ההפסקות שעשיתי באמצע, יש לי בעיית התחייבות.

המ.

את נראית נהדר, השמלה... אין מילים בכלל.

Noa Raviv - תודה רבה מותק! נשיקות... :)

לירז - שיהיה שבוע מצוין ותודה רבה. אני מקווה שזה אכן יהיה כך. כבר קשה לי לדמיין את עצמי בלי הבלוג הזה אז אני ממשיכה במלוא המרץ והכיף :)

Dana - נראה לי שזה עדיין נחשב לך שנתיים :) בלוג אופנה זה חתיכת השקעה, צריך לנוח מדי פעם. נשיקות!

MAZAL TOV BUBA!!!!
תמשיכי לעשות חייל ולמלא את שעות העבודה הקשות שלנו בצילומים מדהימים וסטיילינג מפתיע ומשגע.
אוהבת גאה ומתגעגעת, הגיברת תות.

באיחור קל אך אופנתי: מזל טוב שולה !!

וואו אני כ"כ אוהבת את האאוטפיט הזה השילוב בין המנומר והשרשרת הורודה באמת מקסים.
מה זו החנות של השרשרת?Free Pepole
את נורא מזכירה לי את אליקס מהבלוג The cherry blossom girl! יש לכן סטייל דומה :)

eye candy מושלם. נהניתי. ומזל טוב (:

מזל טוב!!
אוהבים אותך בכל רמ"ח אברינו!
נ.ב
את מאוד דומה לג'ניפר לב יואיט..

tutti - תותי היקרה, תמיד מפרגנת ומעודדת ולא חוסכת במחמאות! לעונג לי להפיג במעט את עמל יומך היצירתי והאמנותי. נשיקות רבות, מקווה לראותך בעתיד הקרוב!

אנונימי - ש-ו-ל-ה ! מוטב מאוחר מאף פעם לא... מתגעגעת מאוד נשמתי.

אנונימי - תודה!
free people הוא מותג אקססוריז והלבשה שנמכר בין היתר בחנויות אונליין כגון modcloth ו- urban outfitters. תבדקי שם ואת יכולה לגגל, אולי יעלו דברים מעניינים בחכתך :)

עדי - אני לא יודעת מי אתם אבל עם אהבה כזו אני לא מתכוונת להתווכח! זה מחמם את הלב :) תודה רבה!

דנה - תודה רבה!

ואני חייבת להודות גם לאריאלה האחת והיחידה שצילמה את הפוסט.

מזל טוב(:
לחיי השנים הבאות!

חני -
I'll drink to that! תודה רבה!

מזל טוב!! וואו, שנתיים! בשנים של אינטרנט זה כמו עשור לפחות! כל הכבוד על ההתמדה וכמובן שעל היופי והמתיקות שנשפכים מהתמונות ומהטקסטים שלך! :))

המון מזל טוב לכבוד השנתיים (:
את ללא ספק גאווה חיפאית!

הי דר, ראשית מזל טוב!. כבר קרוב לשנתיים הביקור בבלוג שלך הפך עבורי למנת האסתטיקה הקבועה לצד הקפה של הבוקר (אפילו יש פוסט אהוב עליי במיוחד -בספריית האוניברסיטה :)).
שנית, מבצע הנעליים ממנגו הסתיים בהצלחה אז תודה נוספת על העזרה במייל.
have fun

sharon - תודה רבה, איזו ברכה מתוקה! כן, בעולם שלנו ובאינטרנט בפרט הכל זז כל כך מהר... בינתיים אני כאן כדי להישאר! :)

אודליה - תודה רבה!

הילה - הפוסט בספריה זכור לי היטב, מגניב! ואני ממש שמחה לשמוע שהמבצע הסתיים בהצלחה. כבר דאגתי... :)
תודה רבה!

מזל טובבבב !!!:)איך הזמן טס!
וזהו,הגעתי למסקנה:אני במקומך הייתי עוזבת את העבודה ופותחת חנות בוטיק בייבוא אישי שלך מכל רחבי העולם(אבל מידות שיתאימו לפחות אפונתיות בינינו כן?) או לחילופין-סטייליסטית.
או כל דבר אחר העוסק באופנה. הבלוג מעולה,אבל את ממש מבוזבזת!
שאלה לי אלייך:מה ענית כשהיית קטנה ושאלו אותך מה תרצי להיות שתיהי גדולה?
ובקשה לי אלייך:תוכלי להעלות תמונות של הארון שלך?(מצטערת אם היא מעט פולשנית,את פשוט לובשת כל כך הרבה אאוטיפיטים ומעולם לא ראיתי פריט שלך יותר מפעמים-למעט הפלטפורמות של ניין ווסט שעשו את שלהם-אני בטוחה שאני לא היחידה כאן :))

blossombutton -
יקירתי הנחמדת, בהחלט יש משהו בדברייך אם כי מבחינתי מיצוי הפוטנציאל שלי לא בהכרח יגיע בצורה של פתיחת בוטיק או קריירת סטיילינג. יש לי הרבה רעיונות בראש - חלקם באים אט אט לידי מימוש, מאחורי הקלעים בינתיים, וחלקם עוד יתגבשו עם הזמן. ימים יגידו.

כשהייתי קטנה זכור לי שרציתי להיות רופאה, ואת זה עניתי למי ששאל אותי את השאלה תוך כדי כך שאני מציירת ויוצרת סקיצות של בגדים ותלבושות לבובת הנייר שלי :))

לגבי שאלת המלתחה, הוצאת לי את המילים מהפה. או את הרעיון מהראש. בקרוב תזכי לראות אותה, ואף יותר מכך אצל ידידתי היקרה יעל בבלוגה "ההולך ברחובות". בכל מקרה, יש מצב שאני אעלה גם כאן פוסט עם צילומים משלי והתייחסות לעניין.

תודה רבה על התגובה!