2/19/10

Leopard on leopard

leopard_on_leopard
ציון חתול זבל ארץ-ישראלי מצוי, מעיל זארה

22 comments:

השם הזה, "ציון", עבודה שלך?

איזה פשוששש!

3>

סופשבוע מקסים שיהיה לך

קוראים לזן הזה פחתול, השילוב של פח וחתול

How nice it is.
Greetings from Spain.

היי דר,
משתלב יפה הבחור,
אין כמו מדי הסוואה נאותים...
מאד אהבתי את הפרווה המלאכותית
שם מאחור.
ביי וסופ"ש מוצלח לך.
לינדה H

איפה קונים את הציון הזה ? D-:
מתאים לי איזה כדור פרווה כזה ..

איזה מאמי!!!
שבת שלום וסופ"ש נעים

גרגרן קטן :) רואים עליו שהוא לא מסוג החתולים שפשוט יעמוד בצד ויניח לך להכניס כלב הביתה.

זה לא הוגן, בתקופה האחרונה אני מרגישה שבכל מקום אנשים מוציאים לי את העיניים עם חיות המחמד שלהם כשכל מה שלי יש זה עציץ. אני כל כך מתגעגעת לחיות בבית...
הוא מקסים, כל כך מקסים.

Asaf - יאפ. אני בדיעבד חושבת שהייתי צריכה לקרוא לו יוגב. ציון משיח זה ממש הארד קור.

MyMoonDay - סופ"ש נעים וד"ש חם מציוני!

נגה - צודקת, התבלבלתי ;)
והוא באמת היה ליד הפח כשאספתי אותו, מר ציוני.

Linda H - הסדר היקומי הנאות נשמר: פרווה מלאכותית לאנשים ופרווה אמיתית על בעלי החיים. :)

vicen -
this is my little baby!

נעה - ברחוב ליד הבית, כמובן!
any street, any town, Israel.
וכמו כל הדברים הטובים בחיים, זה בחינם.

Noa Raviv - אל תתני למראה החמדמד להטעות אותך.. ;)

לובה - הוא גם לא ממש מניח לאנשים להיכנס הביתה :)) אבל כמו שאני רואה את זה לא תהיה לו ברירה, יום אחד אני אקח גם כלב.

אני קוראת לחתולי הזבל שלי בבית - חז"לניקים, ולפעמים חמאסניקים, תלוי כמה הרס הם עשו באותו היום...
אין כמו הפרוותיים!!!

אני בהחלט מקווה בשבילך. אז הבית שלך באמת יהפוך להיות מקום שמח :) (ואם לוקחים בחשבון גם את הווסטים והמעילים הכאילו פרוותיים שלך אז בכלל מדובר בחגיגה)

Lorine - אם שלך חמאסניקים שלי אל-קאעידה! :))

לובה - תהיה חגיגה רצינית. אבל זה כל כך חמוד לראות אותו רובץ בתוך הדברים הפרוותיים האלה. ברגע שאני פושטת ממני את המעיל או הווסט הוא ישר רץ להתיישב עליו.

Yud - אז יאללה, למה לחכות? טוב, אני לא רוצה לתת עצות או לדחוף להחלטות אבל אם לוקחים העיקר שמגדלים עד הסוף ולא מתייאשים מהחיה בשלב מסוים. :)

שמנדריקקקקקקקק!!!
עד שלא הבאתי את פרופסורית לא הבנתי עד כמה הומר שלי חתול טוב. היא השטן בהתגלמותו! אלמאלא הבטן השמנמנה שלה והאופן המקסים שבו היא ישנה לי על הפרצוף בלילה, הייתי מזמן מחזירה אותה לפח! הו, לבעלי הפרווה יש כל כך הרבה כח עליי...

הדוגמן מקסים, לגמרי משתלב במעיל.
הוא נראה די תמים..

Dana - אויש הוא כל כך שמנדריק! וזה ממש מדהים מה שאת אומרת, תמיד חשבתי שנפלתי על המופרע היחידי, מעניין לראות שיש עוד כאלה ובכלל להשוות בין אופי של חתול אחד למשנהו וכאלה שגדלים באותו בית.
תודה על התגובה.
והומר נראה באמת ילד טוב...

אנונימי - אפשר לסכם שהוא מופרע ומקסים כאחד! :)

הארד קוד זה נהדר. ציון משיח זה שם קלאסי.
ובכלל, "ציון" זה שם עדיף לחתול מאשר "יוגב", בגלל הצדי"ק, שהם שומעים הייטב.

לי יש שני חתולים, אחד די דומה לציון, רק כנראה קצת יותר שמן.
איך את מסתדרת עם כל השערות שנדבקות לכל דבר?

Asaf - וציון בכלל שומע טוב. אף רחש לא נעלם אזניו. יש לי ויכוח עם מישהו אם חתולים מזהים את השם שלהם או לא ואני סמוכה ובטוחה באופן מוחלט שציון יודע איך קוראים לו (כי הוא פשוט מגיע או מסתובב אלי כשאני קוראת לו).

ליאור - טוב, זאת סוגייה שאני מתמודדת איתה כבר שמונה שנים טובות, מהשלב שעוד גרתי בבית ההורים ולקחנו כלבה בלונדינית :)
אני משתמשת בגלגלות הדביקות האלה, שניתן להשיג בחנויות חיות וגם באייס, הום סנטר וכו'. לפני שאני יוצאת מהבית אני מעבירה על עצמי "ויש" עם הגלגלת ומעלימה מעליי את השערות הסוררות. כשאני נוסעת לחו"ל או לישון במקום אחר אני גם אורזת את הגלגלת איתי.