3/23/10

beach hair

אפונה בלוג אופנה

טייץ מנומר

טוניקה H&M

ג'קט דמוי עור
ג'קט דמוי עור Pull&Bear, טוניקה H&M, טייץ מנומר TNT, מגפונים Ash, שרשראות (מטופלות) Diva

לפני כמה ימים החלטנו אריאלה ואני לקפוץ לחוף הים. למרבה הצער זה לא היה יום ים אידאלי - לא חמים במיוחד, עם רוח חזקה שהכתה בנו ללא רחמים ובילגנה לי את השיער כך שנראיתי כמו רעמת שיער אחת גדולה, משהו בסגנון הדודן איט ממשפחת אדמס. מממ... סגנון שיער מעניין שאפשר לשקול אותו (נקודה לחיוב: עם כזה שיער לא נראה לי שיש כזה דבר bad hair day).
לרגל עונת המעבר הכה חביבה החלטתי ללכת על אאוטפיט אביבי עם שאריות חורף, או אם תרצו חורפי עם נגיעות אביב (כל תיאור הכולל את הביטוי: 'עם נגיעות' נשמע אוטומטית יותר טוב, לא? אני מקווה שמי שהמציא את מטבע הלשון הזה מקבל תמלוגים טובים). הטוניקה וורדרדה ואביבית בהחלט, עם מלמלות וציוצים משני צדדיה והטייץ מהווה מבחינתי גראנד פינאלה לחורף המנומר שעבר על כוחותינו.
לא שאני חס וחלילה אומרת שנמאס לי מהמנומר אבל ללא ספק ראינו ולבשנו הרבה מההדפס הזה החורף בשילובים פופולריים כאלה ואחרים עם כמה הבלחות סופר יצירתיות כמו
זאת (דפדפו לאאוטפיט השני בפוסט: שילוב של שני הדפסים מנומרים, יחד עם חולצה וכובע משובצים - מדליק), זאת (נעליים מנומרות וגרביונים מנומרים מעט שונים. ג'ובאנה, אין כמוך!) וזאת (אין כמו כמה הדפסים מנומרים שעובדים טוב ביחד...).
מאחלת לכולם המשך שבוע נעים עם נגיעות אביב! ותודה כמובן לאריאלה על הצילומים.

A few days ago Ariella (the blog's photographer and soon to be sister-in-law) decided to go to the beach. Unfortunately it was not the ideal beach day - not very warm with strong winds that messed up my hair until I pretty much looked like Cousin Itt of the Addams Family. hmmm... interesting hair style that I should consider, since with that hair do I don't think there is any chance of a bad hair day... :)
Anyway, I chose a spring outfit with some winter leftovers, or should I say a wintery outfit with a hint of spring. This pale pink tunic is most definitely a spring item combined with the leopard tights which are a kind of grand finale for this well worn winter print.
Not that I'm over leopard prints but I feel like we have worn and seen a lot of them in many popular combinations with a few super creative ideas such as this (check out the second outfit in the post: two leopard prints combined with plaid patterns - cool), this one (leopard shoes + leopard tights - you go Giovanna!) and this one (nothing like a few leopard prints in one outfit, doing their thing and working together...)
Wishing you a great rest-of-the-week, with a hint of spring!

18 comments:

i love your style! these pics are amazing

ps: THERE'S A GIVEAWAY ON MY BLOG!! ENJOY ^_^
http://mode-moi-selle.blogspot.com

אהבתי אהבתי אהבתי!!!
בעיקר את הטוניקה המקסימה!

התמונה הראשונה ממש יפה.
אהבתי מאוד את הטוניקה והטייץ...
והשיער במראה הלא מתאמץ הולם אותך!

יפה כתמיד, לרגע נדמה שבא להשאיר את החורף עוד טיפ טיפה (-:

This dress is beautiful! I love this color & I want it too:D

I love your dress and you combine it great with other pieces, so your combo is not boring!
EXCITING

מהמם! האאוטפיט פשוט כל כך הטעם שלי..! (ואני ומנומר בדרך כלל לא נפגשים)והרקע של התמונות פשוט מושלם...הלוואי והייתי יכולה להיות בים עכשיו:)
נ.ב.- הטוניקה מהעונה הנוכחית??
תודה, והמשך שבוע מקסים!

הפוסט הזה עשה לי פלאשבק לפוסט שלך לפני כשנה אני מעריכה, שבו לבשת משהו בצבע תכלת אם אני לא טועה (ואני מניחה שצולמת באותו חוף)
אין כמו הנוף הזה..

Myriam -
Thanks, I'll check it out!

נגה - :))

Gari - האמת שהוא התאמץ מאוד לא להתעופף יחד אתי לכרתים או משהו כזה... :)) תודה!

נינה - תודה רבה. ממ... לא סגורה על זה שבא לי להשאיר את החורף אבל לא אתנגד למזג אוויר ממוזג, כזה שמאפשר לבישת ג'קט קל. בקרוב זה כבר לא יתאפשר, צריך לנצל כל רגע! :)

Fuksjanna -
Yes, this color is so gentle, one of my favorites right now! :)

Silverbeige -
Thanks! well, if all else fails I surely find entertainment in my outfits!

אנונימית - תודה! היום כבר נגמר ואין דרך לבדוק את זה אבל יש לי הרגשה שהיה יום ים מעולה. הטוניקה מהעונה הנוכחית, נרכשה כאן במקומותינו.... :)

לובה - זה עשה פלאשבק לעוד מישהו :)) הים התיכון במיטבו!

ראיתי את הטוניקה הזו באתר של H&M ולא חשבתי שזה יישב כ"כ טוב על הגוף. היא ממש מחמיאה לך והצבע יפיפה =).

OOooh AND it Frankly would be a great Pleasure to see you in an "Adams Family" 's (so singularly) GLAMorous remake Dear

à Bientôt, Antoine

מאמצת את האווטפיט! ככה בדיוק אני אוהבת!
זה בדיוק מזג האויר לאווטפיט שכזה.
שרונה
אגב, איך הנעליים של ASH? אף פעם לא ניסיתי, האם הן נוחות? איכותיות?

Sheli - זה צבע מאוד אביבי וכייפי ללבוש עכשיו ואני ממש לא מתווכחת :)) תודה!

stilletostetice -
maybe i'll try to audition for the part of cousin itt in the next production. mmmm.... i guess not! :)

Photo.Fashion.Passion - תודה!
אני מאוד אוהבת את הנעליים של המותג הזה וזה לא הזוג הראשון שיש לי. העיצובים של Ash בדר"כ מאוד לטעמי.
הזוג שימש כמגפון חורפי נחמד מאוד ויש לו פלטפורמה נסתרת מקדימה (המצאה נהדרת) שתורמת לנוחות.

לדעתי זה נחמד שהמנומר חזר, בשנות ה90-2000 יצא לו שם רע, וסה"כ שימוש נכון בו -כמו זה שכאן- יכול להוליד תוצאות מרשימות, אולי המנומר יוכל לתקון את שמו המוכתם. שלא בצדק XD

בקשר לפוסט הקודם, לפחות לדעתי, רודארטה שילבו את הגרביים הכי טוב, בלי קשר לזה שאני חושב שזה אחד מהליינים היותר חזקים של שבוע האופנה האחרון ובכלל.

אני קורא כאן די הרבה, אבל לא יוצא לי להגיב, וד"א אני חושב שזו חרפה מה שעושים לך בלוקבוק! מגיע לך הרבה יותר הייפ, זה בגל שאנחנו ישראלים!
מוזמנת לבקר בבלוג (:

עומר - אני חושבת שזה נחמד מאוד והוא אחלה הדפס שאפשר לשלב יפה ובקלות אם משתמשים בו במינון הנכון.
לגבי לוקבוק, כולם אנטישמיים אני אומרת לך! סתם... האמת שאני לא ממש משקיעה יותר מדי בטיפוח הדף שלי שם אז יש מצב שזה פועל יוצא. לא נורא :)

השילוב בין הטוניקה הענוגה לבין הטייטס הנמרי פשוט מוחץ-הורס-מועך. נגנבתי.