4/9/10

12 comments:

הגרביים והגרבניונים כן כן!

ממש עושה חשק לאביב

הנעליים יפיפיותתת!

Nice shoes.
Greetings from Spain

היי,
איזה יופי של גרביונים,
ילך יופי עם זוג מגפיים מדליק...
אני רוצה חורף...
שבת שלום.
לינדה H

הגרביים והנעליים! איזה יופי פרחוני :)

העוגיות האלה הזכירו לי את חותכן העוגיות שלי, באותה צורה. פעם אחת השתמשתי בו, להכין עוגיות שקדים במילוי ריבת תות בייתית שהכנתי. זה היה כל כך טעים ונימוח.
עכשיו אני רעבה.. :)
שרונה

מהמם!
הנעליים פשוט יפיפיות, ובכלל, בזמן האחרון יש לי חיבה אוטומטית לכל מה שפרחוני, אין כמו האביב!

its amazing blog and you are beautiful

I love the flowers
I've allway love (:

Photo.Fashion.Passion - וואו, העוגיות שלך נשמעות מעולה. שדרוג רציני מעוגיות הריבה הפושטיות האלה שאני קונה בסופר אבל כה חביבות עלי. יאמ!

Little Lost Treasures - גם לי. כל שנה, בתקופה הזאת של השנה. איזה כיף!

Linda H - תצטרכי לחכות מעט... מבחינתי אין כמו האביב!

העוגיות עושות לי תאבון לא נורמלי...:)
הסנדלים יפים ונראים גם נוחים!!
אני חושבת שכבר יותר מדי חם בשביל גרביונים אבל הם גם נורא יפים!
(הגרביים נראות טיפה מגרדות בחלקן העליון אבל בכל זאת הייתי קונה אותן בגלל ההדפס העדין והתחרה הרומנטית)

המשך אביב פרחוני ומלבלב:):):)