5/28/10

peach black

peach_dress4

peach_dress3

peach_dress1

peach_dress2

peach_dress5
שמלה טופשופ, סנדלי פלטפורמה מנגו - dress topshop, platform sandals mango

נפלה עלי רוח סופר מבסוטה היום, כפי שאתם יכולים לראות, אולי בגלל החתונה המתוקה שנכחתי בה אתמול (ופגשתי בה כמה עלמות חמד + לא היה דק, הידד! טוב, גם לא באתי עם עקבי סטילטו אבל זה תמיד משמח לגלות שאין דק, לא?) ואולי בגלל חתונה אחרת שעומדת על הפרק ומרגשת אותי מאוד.
לפיכך, החלטתי לנסות ולהפיג את האפרוריות השורה מסביב באמצעות שמלה בצבע אפרסק ולקחת את הקרירות המסוימת בצורה חיובית, כעוד הזדמנות לנעול סנדלים עם גרביים ולהינות מזה.
בכל הפעמים האחרונות שציוותתי גרביים וסנדלים אמרתי לעצמי שזו בטח הפעם האחרונה שמתאפשר לי לעשות זאת, לפני שנהיה חם מדי, אך בכל פעם התבדיתי מחדש. ואין לי שום בעיה עם זה!
לגבי השמלה, היא לא חדשה במיוחד (אבל לא הופיעה כאן בבלוג עד עתה) ודבר נוסף שאיננו חדש הינו החיבה היתרה שלי לשמלות ולחצאיות. לאחרונה שמתי לב שאני כמעט ולא לובשת מכנסיים וקצת חבל לי על כמה זוגות מכנסי הסקיני האהובים שקצת נזנחו ושוכבים כאבן שאין לה הופכין בפינת הארון. נראה מה אפשר לעשות בנדון...
תודה רבה לאריאל על הצילומים, ושיהיה לכולם סופ"ש מצוין ורגוע!


I was super cheerful today, as you can see, maybe because of the sweet wedding I attended yesterday (in which I met some lovely ladies + there was no deck, yay! well, I didn't wear stilletos to the event so I didn't have to worry anyway) and maybe it was because of an upcoming wedding I'm very excited about.
Therefore, I tried to brighten up the pretty gloomy and grey weather outside by wearing a peach colored dress. I also took the fact that it was a bit chilly today as a good thing because it allowed me to wear sandals with socks yet again (usually impossible in the Israeli summer).
Regarding the dress, it's not really new (I got it about 3 months ago but it didn't appear on the blog until now) and another 'not new' thing is my affection for dresses and skirts. I recently noticed that I hardly wear pants anymore, and all my favorite pairs of skinny jeans have been neglected in the corner of my closet. I'll see what I can do about it...
Wishing you all a great and relaxed weekend!

31 comments:

וואו השמלה מקסימה, והצבע שלה מהמם וגם מחמיא לך מאוד! גם הסנדלים ממש יפות!
סופ"ש נעים! :)

אין! את פשוט מקסימה אותי כל פעם מחדש!

הצבע של השמלה נהדר- בא בקונטרסט יפה עם צבע השיער שלך. אהבתי אהבתי אהבתי

השמלה פשוט מדהימה!

שמלה נהדרת! הצבע שלה פשוט מקסים. גם אני בדיוק שמתי לב בזמן האחרון שהמכנסיים שלי מיותמים להם בארון רעבים לקצת תשומת לב ממני, אבל הם יחכו בשקט לתורם, במיוחד כשהקיץ בפתח ואין כמו שמלה או חצאית בקיץ התל אביבי הלח...
דרך אגב, הלק שלך ממש יפה! תוכלי לגלות לנו של מי ואיזה צבע זה? :)

Beautiful look, awesome dress:)

השמלה- בין היפות שראיתי, התכשיטים מהממים. השילוב בין הכל- מושלם!

Julia, Revital-
תודה! טוב לגלות צבעים מחמיאים, בייחוד כשהם מתאימים בול לעונה :)

נגה - תודה רבה!

Little Lost Treasures - כן, אה? המכנסיים שלי ממש נעלבים כרגע אבל אין ברירה, סקיני בקיץ הישראלי זה no-no רציני.
והלק! עין טובה יש לך. הוא תגלית די חדשה, גוון bon bon של orly. הלק הזה ממש הפתיע אותי, נראה קצת חיוור ועם זאת בעל נוכחות. הפתעה טובה :)

Reut - זאת שלישיית הטבעות האהובה! :) מזמן לא ענדתי אותן יחדיו, הן צריכות לדעתי קונטרה מיוחדת באאוטפיט, כמו שמצאתי בשמלה.

It is a very beautiful dress really suits you, you always know to choose a nice look.
I congratulate you for choice.
Greetings from Spain.

השמלה נהדרת. הכפתורים מאחור מזכירים לי שמלה ישנה שלא אמא שלי, שהייתי משחקת/לובשת כשהייתי קטנה.
כרגיל, את נראית מעולה!

מכירה את המשחק של מפלצות העיר, שהיה כאן לפני כחצי שנה? אז אני תמיד מנסה לזהות את הלוקיישן שלך. בשבוע שעבר הצלחתי - שד הנדיב - אני מחנה שם כל יום בדרכי לעבודה. הפעם, המיקום עומד לי "על קצה הלשון" אבל אני לא מצליחה להזכר. איפה הצטלמת???

אני לצערי הולכת רק עם מכנס כמעט בתקופה האחרונה! אבל זה רק כי עדיין קר לי להיות עם קצר, ועם גרביונים נהיה לי חם במהלך היום..
בקיץ אני רק עם שמלות וחצאיות או מכנסיים קצרים!
שיהיה במזל טוב.. זה ממש עוד שניה, הא?
איזה כיף, ההתרגשות הזאת מוכרת לי ("חיתנתי" 3 אחים כבר), והיא פשוט מדהימה.
תהני מכל רגע!
שרונה

Anat - תודה מותק, וכל הכבוד על הזיהוי המוצלח בפעם שעברה :), הפעם הצטלמתי על גרם המדרגות שמאחורי היכל הספורט (יאללה מכבי!) - החלטתי שחבל 'לבזבז' מקום פסטורלי כמו שדרות הנדיב על התאורה העגמומית והאפרורית שהיתה היום בחוץ. אני שמחה שאת שומרת על עירנות, עוד אבחן אותך בהמשך :))

Photo.Fashion.Passion -
היי שרונה, זה נשמע נהדר - ההתרגשות הזו לא היתה מוכרת לי עד כה ויש לי רק אח אחד "לחתן", כדברייך, אז אני נוצרת כל רגע. I can't wait ! :)
בסוגיית המכנסיים, איכשהוא הצלחתי לעבור את רוב החורף עם גרביונים וחצאיות - הכף בהחלט נטתה השנה לכיוון החצאיות/שמלות ודי ברור שזה הולך להמשיך. האווריריות הזו קריטית לקיץ... :) תודה!

vicen -
thanks, and big hugs from Israel !

אהבתי מאוד את השילוב של המראה העדין (השמלה) עם המראה הקשוח (הטבעות)

שמלה מהממת!
הייתי ממליצה לנסות להוסיף חוט סטן שחור קשור מסביב בפס החיבור בין שני חלקי השמלה. פעם ראשונה שאני מגיבה, אבל נהנת לראות את השילובים כל פעם מחדש. מדהים!

איפה את משיגה את כל השמלות המדהימות האלה,

רק אני כל הזמן נופלת בשבי בשמלה השחורה הקטנה שוב ושוב, ובסוף קולטת שהארון שלי מפוצץ בשמלות שחורות בכל הוריאציות...

אהבתי ביותר :)

really gorgeous combination. so charming. I love the sandals with high socks. That is one of the best trends of this season for me
your make up is really nice
:)

הכי כיף ללבוש שמלות וחצאיות בקיץ, בטח אם הן בצבע בהיר. אהבתי את השמלה ואת הפרטים הקטנים- הכפתורים העדינים והגימור בצווארון. התמונה האחרונה פשוט מושלמת!  

איך היה בחתונה? ומתי התמונות???

אחלה נעליים - איך הן מהצד?

Dana - בקרוב! ולגבי הנעליים, את שואלת? ראית אותן בלייב... :))

אנונימית 13:04 - שמלות שחורות קטנות זה מצוין, הן עושות את העבודה היטב - כמו שצריך. אבל בחודשי הקיץ הצבעים השולטים אצלי הם כל מה שאת רואה בפוסטים האחרונים. בעיקר... תודה!

Lilya - תודה רבה! לזה אני קוראת הפרטים הקטנים ש'סוגרים עיסקה'. הדיטיילים המתוקים האלה הופכים בעיני פריט לבלתי ניתן לסירוב...
:)

Talia -
I'll definitely join you on that, it's one of my favorite trends as well. very comfy! :)

אנונימית 12:44 -
אני מניחה שאפשר להוסיף לה אבזור חגורתי כלשהו בשחור, האפשרויות רבות וטובות :) תודה!

ואוו, איזו שמלה משגעת! אהבתי במיוחד את הכפתורים בגב. יופי שהוצאת אותה מהארון.
אביטל.

ידעתי שאת מתחתנת!!!
מקסימה!

מתה על הטבעות ובכלל אוהבת עלייך את כל הגונים האפרסקיים האלה

אהבתי בעיקר את הגימור המקסים בצוואר ואת ה'סוף' של השמלה מלמטה-אהבתי שהבד לא נגמר באותו האורך, בהבדלים לא גדולים אלא עדינים ומחמיאים(או שככה לפחות זה נראה בתמונות..)

אני חייבת להחמיא לך שמאוד יפה לך פרחים בשיער..:))

אנונימית - לאאא!! D: אני לא מתחתנת, זה אחי שמתחתן ואני סופר מתרגשת... :))

אנונימית - תודה! כן, זה עוד אחד מיני הדיטיילים בשמלה הזאת - פעם סאקרית של דיטיילים, תמיד סאקרית של דיטיילים :)

these photos are so stunning! i love your outfit!

xo

justyna

די די די, אל תכעסי, אבל איני יכולה עוד, מספיק עם הצבעים המשעממים האלה!

זה לא שכל הופעה בפני עצמה לא מקסימה, באמת מקסימה, אבל הצבע הכי צבעוני שלבשת בזמן האחרון זה אפרסק, מספיק ודי.

ariela - עכשיו אני כועסת! :) ולאות כעס אני הולכת ללבוש חצאית בצבע קרם ואת החולצה המכופתרת הלבנה!!
סגנון אישי, את יודעת, זה הכיוון שאני זורמת אליו לאחרונה. אי אפשר לרצות את כולם.

טוב, בסדר, אני פשוט אצבע את התיקרה בבז' וזהו.

גם את הקירות... שיתאימו! :)

You look totally sweet in these pictures! Love the outfit. The dress is amazing!
xoxo

http://hmadlenka.blogspot.com