6/1/10

romanticasual

shorts2

shorts4

shorts3

shorts5
חולצה H&M, מכנסונים זארה, שרשרת דיווה (ישנה), סנדלים נרכשו לפני כמה שנים בעמנואל

Blouse H&M, shorts Zara, necklace Diva (old), platforms bought a few years ago in an israeli store


זה ללא ספק עוד אחד מאאוטפיטי ה-go to שלי, הפעם בשילוב מכנסונים. ואין כמו מכנסונים שיעזרו להעביר את הקיץ הישראלי בשלום ובשיק, הא? יש לי כמה זוגות מעונות קודמות וזה הזוג היחיד שהצטרף למלתחה העונה. משהו בגזרה הגבוהה, השיק החלוצי קמעה והצבע שמאפשר שילוב קל ונוח עם מגוון חלקים עליונים שיש ברשותי, סגרו בקלות את הדיל.
ועם כבר עוסקים בשורטס, אני מחפשת מכנסוני ג'ינס מוצלחים והולמי ישבן כבר כמה שבועות ללא הועיל. משום מה הדבר הכה בייסיקי הזה מצליח לחמוק ממני עד כה וכנראה שאין מנוס מליצור אחד בעצמי על ידי גזירת זוג מכנסי ג'ינס ארוכים שיש ברשותי. אבל קצת חבל לי. זה יהיה כזה מוזר אם אקנה זוג ארוך חדש על מנת להפוך אותו לשורטס?
לפני סיום כמה דיווחים: הלכתי היום לצפות בסרט "סקס והעיר 2", כיאה למכורת הסידרה בעבר, ולמען האמת נהניתי (אל דאגה, לא יהיו כאן ספוילרים אז גם מי שלא צפה יכול להמשיך לקרוא). בתור מי שלא ממש אהבה את הסרט הראשון והחלה לחבב אותו יותר בצפייה שניה ושלישית, הנמכתי ציפיות והגעתי לעוד 'פגישת מחזור' עם חבורת הבנות. הפעם היה יותר קליל ונחמד, עם לא מעט משפטים בערבית (לחובבי הערבית שבינינו) ועם מעט מדי חידודי לשון ומשחקי מילים באנגלית (וזה היה חלק גדול מהכיף בסדרה הזו מלבד הבגדים, לא?). והבגדים... ובכן, מפגן התלבושות היה אקסטרווגנטי כצפוי, חלקן מופרכות יותר וחלקן פחות כאשר המתלבשת המצטיינת היתה מבחינתי דווקא מירנדה. וגם שמלת ה-Halston הוורדרדה האסימטרית של קארי היתה לא פחות מ: מ-ו-ש-ל-מ-ת.
דיווח נוסף, גם הוא קשור לאופנה ובטח כבר שמתם לב אליו אבל אני חייבת לתת איזו התייחסות רסמית: בשעה טובה החלטתי לפתוח חנות מקוונת של המלתחה שלי, יוזמה שהשתעשעתי עמה במוחי כבר יותר מדי זמן וסוף סוף הגיעה לידי ביצוע. כל המידע הרלוונטי נמצא בחנות ואני כמובן אודיע כאן על עידכונים וחידוש מלאי (הפריטים עומדים בתור!). תודה רבה לכל מי שפירגן, ריטווט ופידבק אותי בצורה כה אוהדת על היוזמה - תבורכו!
תודה גם לאריאלה על הצילומים והמשך שבוע נעים לכל!

This is without doubt another one of my 'go-to' outfits, this time including shorts.And there is nothing like a cute pair of shorts to help you survive the Israeli summer... I have a few pairs from previous seasons yet this is the only pair that joined my wardrobe this season. Something about the high waist, the pioneer chic (if you know how Israeli pioneers looked like) and great color helped me 'close the deal'.
And if we're on the subject of shorts, I'm looking for a good pair of light denim shorts for quite some time, but somehow this basic wardrobe staple has eluded me. I guess there is no other way than cutting up a long pair I already have, but I kinda don't want to... Will it be too strange if I buy a long pair for the purpose of cutting it?
Before I wrap things up a few updates: Today I went to see Sex and the City 2, and as for someone who didn't really like the first movie (and grew fond of it after watching it again)
I quite liked this one. My expectations were pretty low (always a good thing) and I was only waiting for a nice 'reunion' with the gals and this is exactly what I got. Plus a few sentences in Arabic (that was fun) and minus or actually, not enough, english puns (and that was one of the great things about the show besides the clothes. the puns. right?). And the clothes were definitely a spectacle. Some outfits were more proposterous than others and the best dressed character was, surprisingly, Miranda. ooh, and Carrie's pink one shoulder Halston dress was D-I-V-I-N-E.
Another update is the launch of my new internet shop! Unfortunately, for now, it is only open for Israeli readers, but who knows, after I get the hang of it maybe I'll start shipping internationaly...
Hope you have a great rest-of-the-week!

30 comments:

Such a pretty outfit!
I love the blouse.

Carmen.xx.

You have such beautiful hair :)

I was actually stopping by cause I saw that you commented on "La Catrina's" blog post about the sunnies! If you leave a comment over at Fvncy.com's 100th post you could be entered to win three free sunglasses!

KeepItFvncy,
M.E.

עוד לא החלטתי מה אהבתי יותר, את החולצה או את השורט. השילוב ביניהם נהדר, אני איתך באהבתך למכנסונים, פתרון נהדר לאקלים הישראלי בקיץ.

את דעתי על המכירה המקוונת שלך כבר מסרתי לך בפורום אחר ובכל זאת אאחל לך שוב בהצלחה ואברך אותך על היוזמה.
מקווה שפעם הבאה הפריט הנחשק לא יחמוק מידיי :)

את נראית מקסים! המכנסיים לפי דעתי באורך המושלם- לאע ארוך מדי, ולא קצר מדיי עד שזה נראה טראשי.
איך את תמיד מצליחה למצוא את כל החולצות האווריריות והרומנטיות הנפלאות הללו??

שיהיה המון בהצלחה עם החנות המקוונת החדשה. אני מבטיחה להעניק לג'קט של זארה בית חם ואוהב (:

איזה יופי ! החנות נראית נהדר והפריטים מזמינים , המון הצלחה !
ולגבי הג'ינס המיוחל, אני מציעה לך ללכת על האופציה שציינת, רק מכיוון שאני עשיתי זאת בעצמי והתוצאה יצאה מוצלחת!
אביטל.

hello hun :)
love the mix of the tailored shorts with the soft and feminine blouse...

אהבתי את החולצה,אני מאוד אוהבת את החולצות ה'אווריריות' האלה בסגנון של בד כזה וגזרה כזו, שוב אף על פי שאין לי כאלו עדיין (:
אני מניחה שאני צריכה לעשות רשימה לזמנים בוגרים (:

לובה - זה מהדברים שהם סופר פרקטיים ויפים - יחי המכנסונים! ושוב תודה על האיחולים, עשית לי אחלה סיפתח, וכמו שאמרתי לך, יש עוד הרבה פריטים יפים בדרך... :)

revital - זה הדבר העקרי שאני מחפשת כשאני נכנסת לחנות. כנראה... :) יש להם עוד וריאציה של אותה חולצה גם באפור בהיר אבל נשבעתי שזהו. בינתיים אני עומדת בזה.
ואת מקסימה מאוד, אני בטוחה שהג'קט יהלום אותך ותהיו צוות לעניין! :))

Michelle Elaine -
ooh, very cool, thanks for informing me!

LILI LOFT - תודה רבה!
ונראה לי שזה מה שאני הולכת לעשות עם הג'ינס. משום מה השורטס ה'מוכנים' לא כל כך יושבים טוב אז להכין לבד זו האופציה הכי אידאלית :)

כרגיל, אהבתי מאוד את מה שאת לובשת :)
המכנסיים האלו הם לגמרי פריט חובה לקיץ הזה בישראל, אני מתכננת על זוג דומה מהגארדן קולקשיין של H&M וכשאני יטוס לחו"ל (כמובן שאין אותו בארץ)

החולצה נהדרת! כל פעם שאני לובשת חולצה אוורירית עם כפלים ותחרות עדינות, אני מרגישה חצויה. מצד אחד, נורא בא לי להוסיף אקססורי, ומצד שני מרגיש לי כמו חטא הנחת פרות גדולים על עוגת קצפת עדינה.

מקסים מקסים מקסים:) אהבתי את השורט הגבוה. מתאים לך ממש השיק החלוצי הזה וצבעי ה"קפה בחלב" האלה. בהצלחה עם החנות המקוונת! תהיתי לעצמי מתי יוזמה כזאת תצא לפועל - יש לך בארון כמה וכמה פריטים שאני חושקת בהם:)

addicted to fashion -
באמת? כמה מוזר. אני מקווה שבכל זאת הפריט הזה יצוץ בסניפים כאן. מאחלת לך שתמצאי אותו בקלות ותהני בחו"ל!

אנונימית - תודה! דווקא פרי על עוגת קצפת נשמע לי טוב. מממ... נראה לי שזה מאוד תלוי באקססורי ובמי שעונדת אותו, הכל יכול ללכת, חובת ההוכחה על הלובשת... :)

Lilya - אני חושבת שהוא שינוי לא דרסטי אבל מרענן מהשורטים האחרים שיש ברשותי. :) ולגבי החנות, המון תודה, ומי יודע, אולי אחד הפריטים שאת חושקת בהם ימצא את דרכו אליך... :)

i love this! you're so cute!!

תתחדשי על החנות, אחלה רעיון!

מראה מקסים,הכי כיף ללבוש צבעים בהירים בקיץ, משום מה לפחות לי זה נותן הרגשה שכאילו פחות חם :)
מתה על החולצות הדקיקות והאוריריות שלך!

כל הכבוד על היוזמה המדהימה ובהצלחה!!

אהבתי מאוד מאוד את החולצה המקסימה!!! המכנסיים בגזרה ובאורך נכון שמחמיא מאוד. לדעתי גזרה גבוהה של מכנסיים\חצאית מאריכים את הגוף כך שזה עוד יתרון..:)

ראשית, תתחדשי על החנות!
שנית, אוטפיט נפלא, כהרגלך.. בהחלט קייצי, כייפי ובעיקר נוח!
שלישית ואחרון, גם אני שמתי פעמי לקולנוע ביום שיצא הסרט בארץ.. ומה אני אגיד לך? דווקא התאכזבתי. הבגדים לא עלו על הציפיות, העלילה משעממת (כמעט ואין עלילה!), הסרט לא הולך לשום מקום..
אבל למרות הכל, נהנתי. כי תמיד כיף לראות את רביעיית הבנות המהממת הזאת! לא משנה איך, כמה למה ומתי :)

שרונה

את הורדרדה מלפני כמה פוסטים רצתי וקניתי בהתלהבות, אבל לצערי זרועותיי אינן דקיקות כמו שלך אז לא לבשתי אותה עדיין.. אם הייתי רואה שיש אותה גם עם שרוולים ארוכים הייתה נפתרת לי הבעיה :)

כפי שציינת זאת בכותרת לפוסט, האווטפיט בהחלט רומטי וקיצי מאוד!
לדעתי,בבלוגים(ובכלל) אחד מהדברים שגורמים לבגד להראות יפה בתמונות הוא הרקע עליו מצטלמים, ואני חייבת להגיד שאת עושה זאת בצורה מצויינת ויוצאת דופן ואת מצליחה להצטלם בכל פעם על רקע שמתאים מאוד לאווטפיט שאותו את לובשת!:) בהצלחה..

הי. אחלה בלוג!
יש מצב שראיתי אותך הולכת לבושה באאוטפיט הזה ברח' דיזנגוף לפני שבוע או שבועיים? נראה אפילו עוד יותר מעולה במציאות.. :-))

איפי - תודה!

Julia - את לא היחידה בעניין הזה :) צבעים בהירים ובדים שקפקפים יוצרים אשלייה של הפחתה בעומס החום :) ואם יושבים איתם מתחת למזגן אז בכלל... תודה!

אנונימית - תודה רבה!

Photo.Fashion.Passion -
טוב, סרט מופת קולנועי זה לא (לא שאני מתיימרת להיות מבקרת קולנוע אבל זה די ברור) אבל כמו שאמרת, הכיף הוא לראות שוב את האינטראקציה של הרביעייה על המסך, לא משנה באיזה קונטקסט. ואגב, העדפתי את הסרט הזה על קודמו פשוט כי הקודם די מדכא בחלקו. מצד שני כמות השנינויות בראשון היתה גדולה יותר... בקיצור, שעתיים + של בידור ויזואלי נטול מאמץ... :)) בכ"ז אמרת שנהנית בסוף :)

אנונימית 10:48 - לא נראה לי שהחולצה הזו מיועדת לבעלות זרועות דקיקות בלבד... לפעמים אני תוהה את התהייה ההפוכה. בכל מקרה, חבל על בגדים שיושבים סתם בארון, אולי תפרגני לה איזה סיבוב בעיר?

אנונימית 16:12 - תודה. אני משתדלת להצטלם איפה שכיף לי, במקום שלא רחוק מדי מביתי (לרוב) ושקשור לאאוטפיט. שמחתי לקרוא שזה מוצלח בעינייך :)

אנונימית 18:22 - חחח... יש מצב שכן, הלכתי לחפש נעליים לחתונה של אחי (ובסוף מצאתי בחיפה). כל הכבוד על הזיכרון!

ראשית, מזל טוב על נישואי אחיך ואריאלה.האאוטפיט מקסים! תמיד את פורטת על נימי הרומנטיקה שכל כך טבועים בסגנוני. המכנסיים מתוקים והחולצה? היא מהארץ? סיבובים בעזריאלי לא העלו דבר בחכתי במחוזות השבדים...כהראה שאסור להתייאש. סוף שבוע מקסים.

תודה רבה, אני אמסור גם לנשואים הטריים. בקרוב הפוסט...
החולצה מהארץ ואפילו מהסניף בחיפה - תראי מה זה! ואף פעם אסור להתייאש... :) שיהיה גם לך אחלה סופ"ש, אני עוד על שאריות ענני החתונה, עוד לא התאפסתי על השעון המקומי..

אוי, גם לי יש כזו חולצה! זו חולצה אהובה במיוחד, אם כי קצת חמה לימות הקיץ
שינית משהו בשיער?

Hi Dar, always charming, well I want to say "I can put a link to your shop-pea-ng: http://shoppeang.blogspot.com/
I hope I can help, I may not buy, I kid, but I can help you sell any of your clothes, at least I want to try if you feel well.
your articles are very nice, you have good taste.
Kisses from Spain

ממליצה לך ללכת על אופציה קצת לא צפויה ולהכנס לאחת החנויות של לי קופר דווקא! יש להם שורטס ממש מחמיאים העונה... לפעמים במקומות הלא צפויים נמצאים היהלומים האמיתיים...:) ולמען הסר ספק, אף אחד לא ביקש ממני לכתוב את זה...

clothes on trees - היי פלורה! את מאוד רגישה לשינויים בשיער שלי... :)) קיצרתי את הפוני לפני מס' שבועות אז זה כנראה העניין.

cv - סומכת עליך! הדבר היחיד הוא שאני מקווה שהם מתומחרים כראוי, כי 200 ש"ח לשורטס (סתם זרקתי, לא ראיתי בכמה הם מתמחרים) זה קצת מוגזם בעיני לפריט כזה. :)

טוב, אז כנראה לשלושתנו יש את אותה חולצה! שילבת אותה מקסים...